تجارت آنلاین و طراحی سایت

تجارت آنلاین و طراحی سایت امروزه سهولت خرید و فروش اینترنتی باعث تغییر در روند کسب و کار ها و تبلیغات و بازریابی ها شده است و روش های مرسوم سنتی کم کم جای خود را به بازاریابی های اینترنتی داده اند به این ترتیب با استقبال کاربران از طراحی سایت های فروشگاهی و تجارت الکترونیک صاحبان مشاغل به سفارش طراحی سایت روی آوردند به طوری که در این چند سال اخیر افراد زیادی به طراحی وب و طراحی اپلیکیشن مشغول به کار شدند و شرکت های طراحی سایت زیادی به وجود آمدند.

طراحی سایت تجهیزات مخابرات

 

تاثیرات طراحی سایت تجارت آنلاین

اما در این میان سوالی نیز برای کارفرمایان مبهم ماند که چرا تعرفه طراحی سایت متفاوت است؟  آیا طراحی وب سایت ضامن توسعه ی کسب و کار است؟ برای پاسخ به سوال اول باید بگوییم با این که هیچ ارزانی بی حکمت و هیچ گرانی بی علت نیست اما همیشه هم گرانی دلیل بر کیفیت بالا نیست در واقع هزینه طراحی سایت سرمایه گذاری نوعی به حساب می آید که با گذر زمان چند برابر برداشت می شود اما این هزینه ها می بایست به طوری برنامه ریزی شده باشند سایت را به رتبه های برتر گوگل برسانند. اما پاسخ سوال بعدی این است طراحی سایت موفق ضامن توسعه کسب و کار است. مسلما سایتی که جایگاه خوبی در رتبه بندی گوگل ندارد و بازدید کننده ای ندارد ثمره ای هم برای شما نخواهد داشت در واقع طراحی سایت هویت کسب و کار شما در فضای مجازی است پس هویت خوبی از خود نشان دهید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نکاتی برای طراحی سایت تجارت الکترونیک

 

  • سرعت بارگذاری طراحی سایت

یکی از فاکتور های مورد توجه گوگل برای رتبه بندی سایت ها سرعت لود صفحات طراحی سایت است علاوه بر این کاربران نیز با مشاهده سرعت پایین لود با یک کلیک از وب سایت خارج می شوند.

  • محتوای طراحی سایت

محتوای طراحی سایت تهران بسته به نوع طراحی سایت متفاوت است برای مثال اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید می بایست موجودی انبار خود را به طور دقیق داشته باشید و تصاویر محصولات و کالا ها را با همان کیفیت واقعی نمایش دهید.

  • نمایش یکسان طراحی سایت

طراحی سایت باید در تمامی دستگاه ها و مرورگر ها نمایش یکسانی داشته باشد. این امر یکی از الگوریتم ها سئو گوگل نیز به شمار می رود.

  • امنیت طراحی سایت

در طراحی سایت های تجارت الگترونیک امنیت سایت حرف اول را می زند چرا که در این سایت ها عمدتا خرید های اینترنتی و آنلاین انجام می گیرد و کاربران اطلاعات بانکی خود را وارد می کنند که در صورت فقدان امنیت و هک شدن سایت خسارت های جبران ناپذیری به کاربران وارد می شود.

نوشته تجارت آنلاین و طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post تجارت آنلاین و طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *