آشنایی با اشتباهات تبلیغات آنلاین در طراحی سایت

آشنایی با اشتباهات تبلیغات آنلاین در طراحی سایت در بخش قبل برخی از اشتباهات تبلیغات آنلاین را توضیح دادیم و شما را با آن ها آشنا کردیم اما فقط اشتباهات رایج آن ها نیستند بسیار اشتباهات زیاد و مختلفی در تبلیغ طراحی سایت وجود دارد که ممکن است شما را گمراه کند پس در این بخش به ادامه ی آن اشتباهات رایج می پردازیم.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

برخی از مهم ترین اشتباهات تبلیغاتی در طراحی سایت عبارتند از:

 

انتخاب تیتر مناسب و جذب مشتری

شما حتما باید به تیتری که انتخاب می کنید دقت لازم را به عمل آورید چرا که انتخاب تیتر مناسب و جذاب باعث جذب و کنجکاو شدن مشتری و منجر به سر زدن به توضیحات بیش تر تبلیغات و طراحی وب سایت شما می شود.

 

فروش قبل از موقع

ابتدای راه به تبلیغات فروشی هجوم نبرید اول از همه به معرفی خود و محصولات و مزایای آن بپردازید چرا که قرار دادن اطلاعات کافی از خودتان را در ذهن مشتری باعث اعتماد بیشتر مشتری نسبت به شما می شود بعد از معرفی خود این دفعه نوبت به معرفی محصولات وتبلیغات فروش می باشد.

 

استفاده نکردن از کلمات کلیدی در طراحی سایت

حتما به عنوان کارفرما و یا صاحب طراحی سایت از اهمیت کلمات کلیدی شنیده اید شما می توانید که این کلمات کلیدی را خودتان انتخاب کنید و در جهت پیشرفت سایتتان در آن لحاظ کنید این کلمات کلیدی بسیار می تواند در اثر بخشی طراحی سایت و جذب مشتریان و حتی بیش تر دیده شدن شما و برندتان در فضای مجازی باشد.

 

استفاده از طراحی های ضعیف در طراحی سایت

تبلیغات شما معرفی کننده برند و شغل شما می باشد و از روی آن شما را قضاوت کرده و به کلیک کردن آن ها منجر می شود  بنرهایی با طراحی ضعیف مشتری های شما را نیز کم خواهد کرد و شانس بازدید طراحی سایت را از دست خواهید داد.

 

استفاده از روش های قدیمی در تبلیغات طراحی سایت

دنیای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال دائما در حال تغییر می باشد روز به روز روش های جدیدی وارد بازار مشود و اگه شما از این روش ها مطلع نباشید از رقیبای طراحی سایت خود عقب می مانید. پس حتما باید در این زمینه به روز باشید.

 

نادیده گرفتن مزایای محصولات و خدمات شما در تبلیغ

معمولا تمرکز خود را به جزییات حوزه ی کاری خود نپردازید معمولا اطلاعاتی را به بازدید کننده بدهید تا بداند که انتخاب از خدمات و محصولات شما چه نفعی نسبت به انتخاب رقبایتان خواهد داشت.

 

اقدام به تبلیغات اینترنتی پیش از راه اندازی و تکمیل طراحی سایت

معمولا اشتباه دیگری که افراد مرتکب آن ها می باشد قبل از اقدام به طراحی سایت به تبلیغات آن می پردازند معمولا استراتژی تبلیغاتی به این صورت است تا بازدید کننده را به سمت طراحی سایت تهران بکشانند اما اگر طراحی سایتی در میان نباشد و یا به کلمه در دست ساخت بر بخورند ذهنیت بدی را در خاطر مشتریتان ایجاد خواهد کرد.

نوشته آشنایی با اشتباهات تبلیغات آنلاین در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post آشنایی با اشتباهات تبلیغات آنلاین در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *