آشنایی با بهترین ابزارهای تولید محتوا در طراحی سایت

آشنایی با بهترین ابزارهای تولید محتوا در طراحی سایت در دنیای دیجیتال امروز ، محتوای باید در قلب هر استراتژی عالی یکپارچه بازاریابی دیجیتال قرار گیرد. محتوای ارزشمند به تجربه کلی کاربر اضافه می کند و به شما در افزایش دید موتور جستجو کمک می کند. اگر در ایجاد طراحی سایت باکیفیت و حاوی محتوای اصلی سرمایه گذاری کنید ، موتورهای جستجوگر به شما کمک می کنند تا در معرض دید بیشتر قرار بگیرید ، رتبه بندی طراحی سایت خود را بهبود بخشید.

و بنابراین به عملکرد بهتر شغل خود و جذب نوع مناسب کاربران به سایت خود منجر می شوید. تحول در فن آوری ها و کانال های رسانه های اجتماعی به این معنی است که بازاریابان محتوا باید دائماً مبتکر باشند تا محتوای خود را مورد توجه قرار دهند و از رقابت باقی بمانند. محتوا باید به طور مداوم منحصر به فرد و طاقچه باشد ، منافع خاص کاربران شما را در طراحی سایت هدف قرار دهد. به عنوان مثال ، کلمات کلیدی با دم بلند نقش ویژه ای در ترسیم ترافیک به طراحی سایت شما دارند.

طراحی سایت کالای پزشکی

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

نقش کلمات کلیدی در طراحی سایت

زیرا این ترافیک بیشتر متمرکز است و قصد کاربر واضح تری دارد رفع نیاز شدید و تأمین ارزش برای کاربران باید اولویت اول بازاریاب باشد. دیگر کافی نیست که محتوای منظم را ارائه دهید ، بلکه در مورد مفاهیم تخصصی دیگری نیز بنویسید که کاربران شما می خواهند درباره آنها در طراحی سایت بیشتر بدانید. طبق تحقیقاتی که توسط موسسه بازاریابی محتوا انجام شده است ، توسعه درک بهتر از آنچه باعث می شود محتوا مؤثر باشد.

همچنین به طور مرتب ایجاد محتوای جذاب که به مخاطب طراحی سایت مناسب برسد ، همچنان در اولویت اول بازاریاب های انگلیس در سال قرار دارد. نقش رسانه های اجتماعی در طراحی سایت رسانه های اجتماعی بیشترین استفاده از تاکتیک بازاریابی محتوا است که در پی آن خبرنامه و وبلاگ ها قرار می گیرند. اما ، با توجه به اثربخشی ، اکثریت می گویند که بلاگ ها و رویدادهای حضوری بهترین تاکتیک های عملکردی آنها در طراحی وب سایت هستند.

 

ایجاد محتوای مناسب در طراحی سایت

ایجاد محتوا هیچ تکه ای از کیک نیست و نیاز به تحقیق ، برنامه ریزی و سازگاری زیادی دارد. ممکن است آسان نباشد ، اما اگر آن را درست بدست آورید ارزش این تلاش را در طراحی سایت خواهید داشت. با توجه به اینکه پیش بینی می شود محتوای بازاریابی تا سال یک صنعت میلیارد دلار باشد ، اکنون زمان آن است که در یک استراتژی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید. بنابراین ، آیا می دانید بیشترین جستجوی مباحث در صنعت طراحی سایت شما کدام است.

آیا می دانید نقاط درد مخاطب هدف شما چیست بازاریابی محتوا فقط مربوط به تبلیغ برند شخصی شما نیست ، بلکه با گوش دادن واقعی به آنها و پیدا کردن راه حل برای مشکلاتشان ، ارزش واقعی را به خوانندگانتان در طراحی سایت تهران می رساند. در اینجا پنج مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی محتوا برای تولید ایده های محتوا برای کمک به طراحی سایت شما در شروع کار ارائه شده است. برخی رایگان هستند و برخی گزینه های اشتراک را نیز پرداخت کرده اند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بازاریابی محتوا در طراحی سایت

برای اینکه در بازاریابی محتوا موثر باشید باید مطالب مفیدی و جذاب را ایجاد کنید که کاربران به آن علاقه مند هستند. هیچ نکته ای در صرف وقت و تلاش برای نوشتن مقالاتی با موضوعاتی که برای مخاطبان شما جالب و جذاب نیستند در طراحی سایت وجود ندارد. پاسخ دادن به سؤالاتی که هیچ کس نمی پرسد ، صرفه جویی در وقت است. بنابراین ، قبل از شروع طوفان مغزی برای ایده های جدید موضوع ، باید دقیقاً بدانید که خوانندگان هدف طراحی سایت شما به چه چیزی علاقه مند هستند.

اینجاست که پاسخ عمومی کار سخت را برای طراحی سایت شما انجام می دهد اما همه آنها ارزش این را دارند که امتحان کنند. برای آن دسته از شما که می خواهید از استراتژی بازاریابی محتوایی خود نهایت استفاده را از طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ببرید در پایان این مقاله یک امتیاز جایزه وجود دارد. درج داده ها در طراحی سایتمجموعه اول داده ها به سؤالاتی ترتیب داده می شوند كه با كلمات سوال شروع می شوند. شما همچنین نتایج پیش فرض و لیست الفبایی از کلمات کلیدی را در طراحی سایت دریافت می کنید.

 

استراتژی محتوا در طراحی سایت

این یکی از ابزارهای شگفت انگیز استراتژی محتوا برای تولید ایده های محتوا و درک بهتر از خواسته ها و نیازهای مشتریان در طراحی سایت است. استفاده از بسیار آسان است. فقط هر موضوعی را وارد کنید و به طور خودکار لیستی از ایده های محتوا را خواهید دید که از نظر مشغله و اشتراکی در فضای اجتماعی عملکرد خوبی داشته اند. دو روش اصلی برای یافتن اطلاعات وجود دارد و جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی و جستجوی دامنه در طراحی سایت.

این ابزار به شما امکان می دهد تا نتایج را با زمان فیلتر کنید تا اطمینان حاصل کنید که فصلی در یافته های شما تأثیر نمی گذارد ، و همچنین براساس نوع محتوا و مکان برای دیدن اینکه کدام محتوا بسته به مکان بهتر در طراحی سایت و سئو سایت انجام می شود. این به شما کمک می کند تا مطالب مربوطه را برای اشتراک گذاری ، پیوند دادن و الهام گرفتن از آنها در طراحی سایت پیدا کنید. اگر به نظر می رسد نمای چرخ خیلی دشوار است ، همیشه می توانید نتایج خود را در قالب داده مشاهده کنید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

تجزیه و تحلیل در طراحی سایت

بعد از اجرای چند جستجو ، می توانید ببینید که کدام دامنه ها بیشترین استفاده را برای کلمات کلیدی در طراحی سایت شما نشان می دهند. شما همچنین می توانید متوجه شوید آنچه به طور معمول در نتایج برتر برای مجموعه کلمات کلیدی شما ظاهر می شود ، به شما کمک می کند تا موضوعات مشترک و مضامین محتوا را پیدا کنید ، و همچنین آنچه را که در صنعت خاص شما رواج دارد در طراحی سایت پیدا کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی ایده هایی را بدست آورید.

که در آن موضوعات محتوا بهترین عملکرد را دارند گزینه جستجوی مبتنی بر دامنه به شما امکان می دهد رقبای خود را به خوبی انجام دهند و از آنها بیاموزید. خبر عالی این است که می توانید این نسخه ها را با نسخه رایگان در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت دریافت کنید. نسخه پرداخت شده به شما امکان می دهد کمی عمیق تر حفاری کنید ، و با توجه به این واقعیت که هر ماه دلار است ، ممکن است سرمایه گذاری در آن را در طراحی سایت در نظر بگیرید.

 

نقش گوگل در طراحی سایت

گوگل ترنس یکی از چندین ابزار رایگان گوگل است که در اختیار شما است. این نخستین بار در سال به بازار آمد و کار اصلی آن نشان دادن روند علاقه به جستجو در طول زمان است. اگر به دنبال یافتن اطلاعاتی درباره روند یا فصلی هستید ، مکان بسیار خوبی برای شروع در طراحی سایت است. می توانید اکنون جستجوها و داستانها را مشاهده کنید ، یا می توانید اصطلاحات خاص جستجو را جستجو کنید و بفهمید که این شرایط با مرور زمان چگونه در طراحی سایت انجام شده اند.

پاسخ دهید عموم افراد مباحث بالقوه زیادی را برای شما به وجود می آورند ، اما باید هنگام انتخاب بسیار مراقب باشید. این ابزاری است که ایده کلی در مورد آنچه افراد جستجو می کنند به طراحی سایت شما می دهد ، و می تواند منبع الهام بخش خوبی برای محتوای وبلاگ شما باشد ، اما هنوز هم برخی از نتایج کاملاً بی ربط به برند شما هستند. نحوه استفاده از داده ها بستگی زیادی به میزان شناخت مشتریان در طراحی سایت در تهران شما دارد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

انتخاب موضوع مناسب در طراحی سایت

همچنین می توانید از طریق موضوعات مرتبط جستجو کنید تا ببینید چه چیز دیگری پیرامون موضوع شما محبوب است و به شما ایده های اضافی در مورد محتوای ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگیهای جالب ویژگی علاقه به مرور زمان است که به طراحی سایت شما امکان می دهد تعیین کنید که یک موضوع گرایش به بالا یا پایین دارد یا خیر و حتی می توانید گرایش ها را برای بیش از یک کلمه کلیدی مقایسه کنید. یکی دیگر از ابزارهای عالی با عملکرد مشابه گوگل کرلیت است.

که به شما امکان می دهد الگوهای جستجو را پیدا کنید که با رویدادهای دنیای واقعی در طراحی سایت مطابقت دارد. این مسئله ، دوباره برای تحلیل رفتار خریدار یا ارائه ایده های جدید در مورد موضوع بلاگ در طراحی سایت بیمه بسیار مفید است. اهمیت کلمات کلیدی در طراحی سایت هیچ بخشی از محتوا نباید زنده بماند مگر اینکه از قبل تحقیق گسترده ای در مورد کلید واژه ها انجام شده باشد ، و اینجا جایی است که کلمات کلیدی وارد می شود. یافتن کلمات کلیدی مناسب شما را ملزم می کند.

نتیجه گیری

طراحی سایت که مانند خوانندگان خود فکر کنید و بفهمید که برای یافتن برند شما چه چیزی را در طراحی سایت جستجو می کنند. برنامه کلمات کلیدی پلنر به طور متوسط ​​داده جستجوی ماهانه ، سطح رقابت و حتی مترادف یا تغییرات کلمه کلیدی را در اختیار طراحی سایت شما قرار می دهد. همچنین داده های تاریخی را در مورد آنچه کاربران جستجو کرده اند به شما نشان می دهد و به طراحی سایت شما در مورد روند اصطلاحات در طول زمان بینش می دهد.

نوشته آشنایی با بهترین ابزارهای تولید محتوا در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post آشنایی با بهترین ابزارهای تولید محتوا در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *