استراتژی بازاریابی محتوا در طراحی سایت

استراتژی بازاریابی محتوا در طراحی سایت ما هر روز شاهد اختلال در اینترنت هستیم نتایج حاصل از آن در صنایع بسیار دیدنی مانند رسانه و نشر موسیقی ، محصولات مصرفی ، تبلیغات و موارد دیگر آشکار است. این امر همچنین بر نحوه ورود شرکتهای به بازار در طراحی سایت تأثیر گذاشته است. مهمتر از همه ، در طرف بازاریابی که تبلیغات در آن رقابتی تر ، کمتر اثربخش شده است و معمولاً به نقطه ای از کاهش بازده می رسد. در واقع ، درک این مسئله که مخاطبان هدف ما در حال مصرف اطلاعات هستند.

بسیار دشوار است جای تعجب نیست که چرا بازاریابان این قدر در طراحی سایت ناامید هستند. از ديدگاه فروش ، اينترنت آسيب جدي را براي توانايي فروش فرد در نظر گرفته است. هیچ کس نمی خواهد با آنها صحبت کند. اکثر آنها مجهز به مراجعه آنلاین نیستند. از این گذشته ، این شامل آموزش فروش نمی شود. و از آنجا که آنها برای ایجاد سهمیه در طراحی سایت تحت فشار هستند ، بیشتر آنها خیلی زود تسلیم می شوند. بنابراین آنها به انجام کارهایی که همیشه انجام داده اند.

بازاریابی طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی تاثیرات استراتژی بازاریابی در طراحی سایت

درآمد شما صاف مانده است ، یا سال به طور مداوم کاهش یافته است همه علیرغم حضور در صنعتی که در اطراف طراحی سایت شما رشد می کند ، یا به طور کلی اقتصاد رو به رشد است. برمی گردند و برقراری تماس ، ارسال ایمیل و رفتن به رویدادها و کنفرانس های شبکه در طراحی سایت است یا ، ممکن است شرکت شما درب فروشان زیادی داشته باشد ، که سریعتر از آنکه شما با نام آنها در طراحی سایت آشنا شوید ، وارد و خارج می شوند.

شاید شما همیشه به مراجعه به آنها اعتماد داشته باشید ، و شاید هنوز هم آنها را بدست آورید ، اما برای رشد درآمد آنطور که می خواهید در طراحی سایت کافی نیست و احتمالاً متوجه افزایش خصومت بین بخش های فروش و بازاریابی شده اید. از این گذشته ، بازاریابی معتقد است که کارهای خوبی انجام می دهند زیرا ترافیک وب به پایان رسیده است. فروش فکر می کند که رهبری ها وحشتناک هستند و بازاریابی به اندازه کافی برای آنها در طراحی وب سایت انجام نمی دهد.

طراحی سایت

طراحی سایت

اهمیت بازاریابی در طراحی سایت

سرمایه گذاری در بازاریابی همیشه برای شرکتهایی که فروش پیچیده ای دارند ، حسابی حساس بوده است. من اینجا را به عنوان هر شرکتی با محصول یا خدمات تعریف می کنم که به یک شخص فروش جهت طراحی سایت نیاز دارد تا قبل از معامله ، آن را لمس کند. این محصولات و خدمات معمولاً برای خرید ، هزینه بالایی دارند ، دارای چرخه طولانی فروش هستند ، نیاز به آموزش و مشاوره دارند و به نوعی راه حل سفارشی در طراحی سایت منجر می شوند.

بسیاری از مدیران عامل

که من با آنها صحبت کردم هنوز هم در انتقال دلار به سیستم تولید تقاضا تردید ندارند زیرا در گذشته نتوانسته اند موفقیت بازاریابی را به خوبی اندازه بگیرند. و حتی با ابزارهای سنجش اینترنت مانند گوگل آنالیز ، اندازه گیری هنوز در سطح کمپین است. به عبارت دیگر ، فعالیت های بازاریابی برندسازی و آگاهی سنجی همیشه در هنگام ارزیابی تأثیر واقعی بر درآمد در طراحی سایت تهران دشوار خواهد بود. بنابراین ، صرفاً با سرمایه گذاری بزرگتر در بازاریابی است.

طراحی سایت

طراحی سایت

افزایش فروش در طراحی سایت

یک شخص خوب فروش می توانست با تلفن ، ایمیل ، شبکه سازی و در زدن درها به اندازه کافی چشم انداز داشته باشد تا تقویم های خود را با قرار ملاقات ها پر کند. تنها آنچه از بازاریابی لازم داشتند ، برندسازی و آگاهی بود ، به همین دلیل بیشتر افراد بازاریابی در طراحی سایت از این طریق آموزش می گیرند. اختصاص یک سری پروژه های جدید مانند شروع وبلاگ شما را به جایی نمی رسانید که در دنیای دیجیتال به آنجا بروید. افراد بازاریابی از گذشته است.

مجهز به مسئولیت رسیدگی به تولید سرب از طریق بازاریابی محتوا در طراحی سایت هستند. در حقیقت ، من به عنوان مدیر بازاریابی در اواخر دهه ، یادم است که فروشندگان ما به من می گفتند من فقط می خواهم وقتی آنها را صدا می کنم از ما شنیده باشند. و بنابراین ، ما تلاشهای بازاریابی خود را روی رسانه های جمعی متمرکز کردیم و بیشتر تبلیغات و روابط عمومی برای به دست آوردن این کلمه به طوری که فروشندگان ما از پوشش هوایی در طراحی سایت بیمه برخوردار باشند.

چرخه فروش در طراحی سایت

اما امروز ، افراد فروش بیشتر و سخت تر دریافت مکالمات فروش کافی برای تهیه سهمیه آن را مشکل تر می کنند. برندسازی به راحتی به اندازه کافی در را باز نمی کند. اینگونه نیست که ما همیشه خواسته ایم با یک فرد فروش صحبت کنیم ، بلکه لازم بود وقتی اطلاعات لازم را در طراحی سایت کسب کردیم. حتی به یک مثال ساده فکر کنید که چگونه می توانید امروز یک تلویزیون بخرید ، بر خلاف سال پیش. در آن زمان شما به بهترین خرید می رفتید.

یک فروشنده پیدا می کنید و سوالات را شروع می کنید تا بتوانید خرید مناسب را در طراحی سایت انجام دهید. ما همچنین بروشور ، وب سایت ایجاد کردیم و به فروش ورق می پردازیم تا به آنها در بسته شدن معاملات در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت کمک کنیم. امروز ، به احتمال زیاد ابتدا یک جستجوی اینترنتی را انجام می دهید ، بررسی ها را می خوانید ، برای بهترین قیمت و غیره خرید می کنید. اکنون ، هنگامی که در بهترین خرید ظاهر می شوید ، به اطلاعات مسلح می شوید.

طراحی سایت

طراحی سایت

ارائه محصولات در طراحی سایت

همین روند خرید امروز با هر شرکت اتفاق می افتد ، خواه آنها آن را بشناسند یا نه. مردم ابتدا جستجوهای خود را برای جستجوی پاسخ ها در اینترنت آغاز می کنند. آنها به دست فروشندگان می رسند ، اما تنها وقتی آماده خرید در طراحی سایت هستند. و از آنجا که افراد مشكلات خود را تشخیص داده و راه حلهای خاص خود را تجویز می كنند ، معمولاً اشتباه می كنند. بنابراین چقدر احتمال دارد که با شخص فروش جهت طراحی سایت صحبت کنید.

پاسخ من وقتی از من سؤال می کنند که آیا نیاز به کمک دارم ، معمولاً این است تلویزیون کجاست یا ، طراحی سایت شما می گوید که مدل سامسونگ را در انبار دارید. آیا می توانم نگاهی بیندازماگر آنها مایل بودند ابتدا با یک شخص فروش صحبت کنند ، به آنها می گفتند که چه چیزی درگیر است ، تیم باید به چه شکل باشد ، گزینه هایی برای یافتن منابع مناسب و برآورد هزینه ای که ممکن است هزینه کند تا یک استراتژی طراحی سایت در تهران تهیه شود.

نقش بازاریابی در طراحی سایت

اشتباه نکن فروشندگان امروز هنوز مسئول توسعه مکالمه فروش و اجرای فرایند فروش هستند. آنها هنوز هم مسئول جستجوی و گفتگوهای فروش در طراحی سایت سئو سایت هستند. هیچ کس نمی گوید آنها باید منتظر بمانند که منجر به بازاریابی گلن گری شود. و بازاریابی هنوز مسئولیت برندسازی و آگاهی را بر عهده دارد مشکل این است که انجام مکالمات فروش یک به یک کافی نیست. مشکل هم برای بازاریابی و هم برای فروش این است که ما اکنون مخاطب کاملاً تکه تکه ای داریم.

که فعالیت های بازاریابی که قبلاً از آن استفاده می کردیم و مانند تبلیغات ، روابط عمومی ، سئو و رسانه های اجتماعی در طراحی سایت بازده کمتری دارند. قبل از خرج هرگونه هزینه برای فناوری این امر به ویژه در مورد افرادی که فروش شما در صنعت نوظهور اقدام به فروش محصولات و خدمات می کنند صادق است. چشم اندازها حتی نمی توانند بدانند که در وهله اول مشکل دارند. بنابراین اگر آنها مایل به تماس شما نیستند ، و نمی توانید تشخیص دهید.

طراحی سایت

طراحی سایت

ایجاد محتوای مناسب در طراحی سایت

اگر استراتژی بازاریابی محتوا برای تبدیل به مکالمه فروش در نظر گرفته شده است ، هر قطعه ای که ما تولید می کنیم باید نوعی از هوش سرب در طراحی سایت ارائه دهد. سپس فروش می تواند از این هوش برای امتحان کردن و گفتگو استفاده کند که در مسیر خرید قرار بگیرد. که آنها را در یک کنفرانس یا یک رویداد شبکه ای چگونه پیدا کنید ، قرار است شما به عنوان یک فرد فروش در طراحی سایت چه کاری انجام دهید

نکته اصلی این است اگر بازاریابی شما برای یافتن مطالب به طور منظم در محتوا قرار نمی دهد ، فرصت های شما را از دست نمی دهید. اگر قصد دارند در دوره رشد درآمد ، استراتژی بازاریابی را با شرکتهای با فروش پیچیده در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن هماهنگ کنید.

نتیجه گیری

مدتی در سال ، موزه هنر متروپولیتن در نیویورک تصمیم گرفت که نمی تواند برای دستیابی به مخاطبان جدید ، به تاریخ ساله خود تکیه کند و آنها نیاز به یک ابتکار عظیم دیجیتال داشتند. بخش بازاریابی محتوای خود را مانند یک شرکت رسانه ای تمام عیار ، و دارای اتاق خبر نفری با استراتژیست ها ، نویسندگان ، طراحان ، فیلمبرداران و موارد دیگر در طراحی سایت است. مأموریت تحریریه آنها گسترش هنر به همه در طراحی سایت است ، فارغ از اینکه از نظر جسمی به یکی از موزه های خود بیایند یا خیر.

نوشته استراتژی بازاریابی محتوا در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post استراتژی بازاریابی محتوا در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *