تبلیغات تلویزیونی استانی البرز

واقعیت این است که تبلیغات هیچ وقت از مد نمی‌افتد. هرچه قدر دامنه انواع و اقسام کسب و کارها گسترش یابد بازهم تبلیغات خوب، راه‌گشا و کارساز خواهد بود و در مواردی می‌تواند طناب نجات شما و کسب و کارتان از گرداب اقتصادی باشد.
تبلیغات همانقدر که می‌تواند در کسوت راه نجات ظاهر شود، به همان اندازه هم می‌تواند تاثیر منفی بگذارد؛ پس علاوه بر این که به دنبال کانال درست تبلیغاتی هستید، برای اجرای درست تبلیغ هم اولویت قائل شوید.

کار را به کاردان بسپارید!

اگر تبلیغ شما حاوی اطلاعات مفید در رابطه با «چرا و چگونه» های ذهن مخاطب نباشد، آماده باخت باشید چرا که ایجاد سوال و ارائه پاسخ قاطع، تنها تکنیکی است که سال‌ها روی تبلیغات موفق و سودده سایه انداخته است.

قبل از اینکه وارد کانال تبلیغاتی خاصی شوید (بیلبوردهای شهری، تبلیغات اینترنتی، پخش تراکت، تبلیغات تلئیزیونی و…)، با یک آژانس تبلیغاتی معتبر و حرفه‌ای مشورت کنید یا لااقل گشتی در اینترنت بزنید و از نقطه نظرات دست و دلبازانه گوگل بهره‌مند شوید. البته اطلاعات این مقاله هم خالی از نکات ناب و کاربردی برای شما نخواهد بود.

پادشاه تبلیغات پر بازده:

اگر سری به آژانس های تبلیغاتی زده باشید، احتمالا به این نتیجه می رسید که تبلیغات تلویزیونی از لحاظ بازده، پادشاه تبلیغات است!
جامعه آماری مخاطبان تلویزیون آنقدر وسیع است که سال‌هاست تکتاز عرصه تبلیغات باقی مانده است.
اولین تبلیغات تلویزیونی جهان، در سال 1941 از کشور آمریکا روی آنتن رفت. این آگهی تبلیغاتی 20 ثانیه‌ای برای ساعت مچی، به سفارش کمپانی و با شعار «آمریکا خودشو با بلووا تنظیم میکنه» لقب اولین آگهی بازرگانی جهان را به نام خود ثبت کرد.

مزایای تبلیغات در تلویزیون کرج

مزایای تبلیغات تلویزیونی:

این نوع تبلیغات هم مانند تمام المان های دنیای دیجیتال، دارای دو بعد مثبت و منفی است. نوع کسب و کار و خدمات شما نقش تعیین کننده ای در جهت یابی تبلیغات به سمت مثبت یا منفی دارد.

مزایای تبلیغات تلویزیونی:

  • انعطاف بالا:
    تلویزیون شما را محدود نمی‌کند. شاید اگر قرار باشد از بیلبورد تبلیغاتی استفاده کنید، محدودیت فعالیت داشته باشید چرا که حوزه تبلیغاتی شما محدودیت فیزیکی و غیر فیزیکی دارد اما یکی از جنبه های محبوبیت تلویزیون این است که انعطاف پذیر است و سلیقه های مختلف را پوشش می‌دهد. قطعا تبلیغاتی که قابلیت تلفیق همزمان تصویر، صدا و متن را داشته باشد انعطاف پذیرترین نوع تبلیغات است که نظر هر بیننده با هر سلیقه ای را جلب میکند.
  • بازده چشمگیر:
    از آنجایی که هدف تبلیغاتی در رسانه جمعی مثل تلویزیون با عناصر انعطاف پذیری مثل رنگ، صدا، تصویر و متن همراه است و تعداد مخاطبین آن نرخ بالایی دارد، اثرگذاری نیز در سطح قابل قبولی است.
  • جامعه آماری بالا:
    بی شک تلویزیون قطب پرطرفدار رسانه های عمومی در جهان است چرا که طبق گزارش نیویورک تایمز، 97.6 درصد خانواده های آمریکایی از این جعبه جادویی استفاده میکنند.
  • سهولت در انتخاب بازار هدف:
    توجه به این گزینه علاوه بر این که اثربخشی تبلیغ شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، می‌تواند در هزینه های جاری در تبلیغات هم صرفه جویی کند. میپرسید چگونه؟
    اگر محتوای تبلیغ شما در مورد یک فروشگاه زنجیره ای خاص در اصفهان باشد، می توانید شبکه استانی اصفهان با هزینه معقول تر را انتخاب کنید، یا تبلیغ خود را در شبکه های ملی پخش کنید و برخلاف هزینه بالا، بازده چشمگیری نداشته باشید.
    انتخاب بازار هدف یک انتخاب کلیدی است.
  • اعتبار، اعتبار، اعتبار!
    مخاطبان تلویزیون، به این رسانه جمعی اعتماد دارند و آن را یک رسانه معتبر می‌دانند. به همین دلیل، راحت تر تحت تاثیر تبلیغات این رسانه جمعی پرطرفدار قرار میگیرند. پس نرخ اثربخشی تبلیغات تلویزیونی به صدقه سر اعتبارآن، بالاست.
  • پارامتری به نام ضریب نفوذ:
    فرض کنید روش تبلیغاتی انتخابی شما، تبلیغات روی بیلبورد پر تردد ترین منطقه شهر است. آیا همه افرادی که به این بیلبورد بر می‌خورند آن را میخوانند؟ آیا همه افراد از آن منطقه پر تردد عبور می‌کنند؟
    تبلیغات تلویزیونی ضریب نفوذ بالایی دارند چرا که هیچ محدودیت جغرافیایی روی آن اثر گذار نیست و هرکسی در هر جایی تنها کافیست یک تلویزیون داشته باشد تا به تبلیغات شما دسترسی پیدا کند.

تبلیغات تلویزیونی استانی البرز:

شبکه های استانی، شرایط ایده آلی برای تبلیغات کسب و کارهای درون استان هستند. شاید باورش سخت باشد اما هزینه تبلیغات در این شبکه ها نسبت به بازدهی که به ثمر خواهد نشست، بسیار پایین است و این دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید.
آزانس وینتو نمایندگی انحصاری تبلیغات استانی البرز، با اشراف کامل بر چالش های تبلیغاتی و پتانسل‎های رشد در این عرصه، آماده همکاری برای بهبود شرایط کسب و کار شماست.
در واقع تبلیغات در شبکه های استانی، تبلیغات با در نظرگیری نوع پوشش جغرافیایی است که صد در صد در نرخ نهایی افزایش فروش شما، تاثیر مثبت دارد. شما به مشتریانی بالقوه‌ای نیاز دارید که با یک تلنگر تخصصی (تبلیغ خوب) به مشتری بالفعل تبدیل شود و آژانس تبلیغاتی وینتو به عنوان نماینده انحصاری تبلیغات تلویزیونی استان البرز، مسئولیت این مهم را بر عهده گرفته است.

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغات تلویزیونی خوب:

صرف حضور در تلویزیون، موفقیت تضمینی از آن شما نخواهد بود چرا که در وجود اغلب مخاطبان، نوعی تبلیغات گریزی نهادینه شده که تنها متخصصان یک آژانس تبلیغات حرفه‌ای به آن اشراف کامل دارد و می‌توانند آن را رفع و رجوع کنند.
شاید بهتر بود تیتر این پاراگراف را با مضمون زیر توسعه می‌دادیم:

از نظر وینتو، چطور با تبلیغات گریزی مخاطبان مقابله کنیم؟

جذابیت داستانی:

باید برای مخاطب دلیلی بتراشید که متقاعد شود تیزر تبلیغات تلویزیونی شما را تا انتها ببینید. قطعا نفع شما در این است. مارا ترین راه حلی که در این راستا حسابی امتحانش را پس داده، استفاده از خط مشی داستانی برای تبلیغ است. از گذشته تا حالا، افراد به داستان ها روی خوش نشان داده اند پس قبل از این که وارد حوزه فنی ساخت تیزر شوید به دنبال داستان جذاب و کوتاه باشید که اهداف شما را به تصویر بکشد.

افزودن یک تم یا کاراکتر خلاقانه:

هیچ راهی بجز ماندگار شدن ندارید. برای اینکه نظر مخاطب را جلب کنید باید تم یا کاراکتر خلاقانه ای در تیزر به کار ببرید که در ذهن بیننده ماندگار شود و پاک شدنی نباشد. برای انتخاب تم یا کاراکتر تنها خاص و یونیک بودن مهم نیست بلکه خلاقیت راه نجات شما خواهد بود.

ارتباط منطقی بین همه اجزا:

اگر می‌خواهید با تابوشکنی جلب توجه کنید، بهتر است از همین حالا بدانید که بازنده اید. جلب نظر بیننده به هر وسیله‌ای از اخلاق حرفه ای به دور است پس در سراسر بخش های تدوین، طراحی و ساخت تبلیغات ارتباط منطقی بین همه اجزا را فراموش نکنید.
چیزی که بیننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد شفافیت، صداقت و کیفیت است.

موسیقی مناسب:

شاید تصور کنید حین پخش آگهی، تمام هوش و هواس مخاطب به تصاویر جلب می‌شود اما بهتر است بدانید موسیقی متن در خفا، کار خودش را انجام می‌دهد. شاید به وضوح شاهد تاثیر شگفت انگیز آن نباشید اما شک نکنید کم کاری در انتخاب موسیقی به صورت چشمگیر تاثیر خواهد داشت.

پیام روشن و واضح:

لطفا طفره نروید و ارائه اطلاعات و پیام های کلیشه‌ای به شدت پرهیز کنید. مخاطبان تا حدودی نسبت به تبلیغات جبهه دارند و این طفره رفتن‌ها ممکن است دید منفی آن ها افزایش دهد.
قبل از تولید تیزر تبلیغاتی تلویزیونی، پیام خود را مشخص کرده و بخش های کلیشه ای آن را حذف کنید. با بیننده روراست باشید، صداقت همیشه جواب می‌دهد.

ارتباط برندسازی با تبلیغات تلویزیونی استانی البرز:

درک تفاوت مفهوم برندینگ و تبلیغات، مسیر روشن کسب و کار شما را تعیین می‌کند. اگر بتوانید بین جامعه آماری مشتریان احتمالی خود برند شوید، ره صد ساله موفقیت را در چند سال ناقابل خلاصه خواهید کرد.
حالا که تبلیغ شما در شبکه استانی البرز قرار پخش دارد، اولین قدم مثبت برای برندسازی شما در سطح البرز آغاز شده است.

برندینگ شامل دو بخش مهم است:

  1. برندینگ داخل سازمانی
  2. برندینگ

در برندینگ داخل سازمانی باید تکلیف خودتان را با مخاطب مشخص کنید و برای قدم دوم، بفکر پیام انتقالی به مخاطب باشید. مشتریان شما با چه تعریفی باید شما را به خاطر بیاورند؟ پاسخ به این سوال، برندینگ است و اعلام این پیام در مجامع، به روش تبلیغات انجام می‎شود.
آژانس وینتو نماینده انحصاری تبلیغات استانی البرز، در تمام این مسیر، همراه موفقیت شما خواهد بود.

نوشته تبلیغات تلویزیونی استانی البرز اولین بار در آژانس وینتو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *