اهمیت های صفحه فرود خوب در طراحی سایت

اهمیت های صفحه فرود خوب در طراحی سایت یک صفحه فرود (Landing page) اولین و تاثیرگذارترین موارد بر روی بازدیدکننده در طراحی سایت ایفا می کند. بنابراین این صفحه بسیار دارای اهمیت بالایی می باشد. چرا که باعث اتصال کاربر به طراحی سایت و یا قطع آن می باشد در واقع تاثیر بسیار مهمی بر روی تصمیم بازدید کننده دارد پس بر روی تمام جزییات آن باید دقت لازم را به عمل آورید. در این بخش می خواهیم به مواردی که بر روی کاربر و طراحی سایت تاثیر می گذارد را برای شما بیان کنیم تا با آن ها بیش تر آشنا شوید.

  • تیتر و عنوان اصلی طراحی سایت

عنوان شما باید بر روی احساس مشتری تاثیرگذار باشد و آن را مورد هدف قرار دهد تا به جذب آن ها منجر شود در واقع وظیفه عنوان این است که توجه خواننده را به خود محتوا و طراحی وب سایت جلب کند.

  • زیر عنوان مناسب برای طراحی سایت

زیر عنوان مناسب می تواند واقع بینانه تر از عنوان باشد در واقع زیر عنوان توضیح بیش تر ، عنوان طراحی سایت می باشد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

مهم ترین امکانات صفحه فرود در طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

Call To Action دعوت به عمل CTA

مکان، اندازه و رنگ call to action مهم است باید به قدری جذاب باشد که کاربر آن را زود ببیند. طراحی سایت تهران لندینگ پیج یا صفحه فرود شما باید به گونه ای باشد که کاربران در مشاهده CTA ها دچار سردرگمی نشوند. یک دکمه قابل کلیک در یک رنگ متفاوت، می‌تواند پاسخ های دریافتی شما را به call to action بالا ببرد.  Call to action چیزهای زیادی را می تواند به بازدید کننده بیان کند مانند “اینجا کلیک کنید” یا “دانلود کن” و باعث افزایش احتمال کلیک می‌شود، زیرا بسیاری از مردم نیازمند به یک دکمه واضح و مشخصی برای نشان دادن راه را دارند.

 

استفاده مناسب از لینک ها در طراحی سایت

هرچه تعداد لینک ها در صفحه فرود )لندینگ پیج( بیشتر باشد احتمال اینکه مخاطب بدون انجام عمل مورد نظر شما به صفحات دیگر سایت و یا سایتی دیگر هدایت شود بالا می‌رود. پس برای جذب کاربر به Call to atcion سعی کنید از تعداد لینک ها و دکمه های کمی در طراحی سایت خود استفاده کنید.

 

 تصاویر و یا ویدئو با کیفیت بالا در طراحی سایت

تصاویر نه تنها برای جذاب تر شدن صفحه شما بلکه برای بالا رفتن گنجایش اشتراک گذاری مهم هستند، همچنین می‌توانیدبرای افزایش ترافیک از طریق جست وجوهای Google Images استفاده کنید پس تصاویر و ویدیو در ترافیک طراحی سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ابزارهای محتوا نویسی طراحی سایت

 

نوشته اهمیت های صفحه فرود خوب در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post اهمیت های صفحه فرود خوب در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *