طراحی سایت تلوبیون

طراحی سایت تلوبیون ، امروزه ماشینی شدن جوامع و گسترش تکنولوژی موجب تغییر در زندگی افراد شده است. با این که پیشرفت علم و تکنولوژی کمک زیادی به بشر کرده است و تا حد زیادی باعث تسریع در انجام امور روزمره شده است اما از طرفی مشکلات و مشاغل افراد زمان زیادی را از آن ها گرفته تا جایی که موجب شده زمان کمتری برای اوقات فراغت داشته باشند. از این رو کمتر کسی این امکان را دارد تا زمان خالی خود را با پخش سریال ها و اخبار مورد نظر هماهنگ کند به دنبال آن طراحی سایت هایی پدید آمدند که امکان تماشای برنامه ها و سریال ها را فراهم کردند.

زین پس کاربران در هر زمان و مکانی امکان استفاده از آرشیو صدا و سیما و همچنین قابلیت تماشای آنلاین پخش زنده برنامه های تلویزیون را پیدا کردند. یکی از این طراحی سایت ها طراحی سایت تلوبیون می باشد که تمامی کاربران می توانند اپلیکیشن تلوبیون را نیز دانلود و از تمامی امکانات این طراحی اپلیکیشن استفاده کنند.

بررسی تاثیرات بازاریابی در رشد طراحی سایت

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی طراحی سایت تلوبیون

طراحی وب سایت تلوبیون یکی از پر بازدید ترین وب سایت های آرشیو رسانه و صدا و سیمایی می باشد که با وجود سرعت لود پایین صفحات طراحی سایت دارای رتبه الکسای ۷ در ایران و ۳۹۴ جهانی است. بیشترین نرخ ترافیک طراحی سایت تلوبیون از ایران می باشد که حدودا رقم ۷۴ درصد را به خود اختصاص می دهد و مابقی بازدیدکنندگان از آمریکا و آلمان می باشد. متوسط مدت زمان ماندگاری کاربران در طراحی سایت تلوبیون ۳٫۳۰ می باشد.

 

بخش های طراحی سایت تلوبیون

در طراحی سایت تلوبیون امکان تماشای پخش زنده و آرشیو شبکه های گوناگون صدا و سیما را دارید علاوه بر این پر بازدید ترین ها، جدید ترین ها و پیشنهادات ویژه به صورت جداگانه نمایش داده می شوند. طراحی سایت تهران تلوبیون حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربر را به عهده دارد به طوری که اطلاعات وارد شده حین ایجاد حساب کاربری نزد مدیران تلوبیون محفوظ است به علاوه حساب کاربری تا یک سال فعال است و پس از آن اقدام به حذف حساب می کنند و در هر زمان که کاربر درخواست حذف حساب کاربری خود در طراحی سایت تلوبیون را داشته باشد تا نهایتا ۴۸ ساعت کاری پس از ارسال درخواست حساب حذف خواهد شد. در بخش تماس با ما کاربران امکان ارسال فرم نظرسنجی و انتقادات و پیشنهادات خود را دارند و یا می توانند با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

نوشته طراحی سایت تلوبیون اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت تلوبیون appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *