۳ افزونه یافتن کدهای مخرب و ویروس در وردپرس

3 افزونه یافتن کدهای مخرب و ویروس در وردپرس

3 افزونه یافتن کدهای مخرب و ویروس در وردپرس

امنیت در وردپرس بسیار مهم است. همچنین بارها شاهد این موضوع بودیم که بخاطر ویروس یا کدهای مخرب در وردپرس دوستان عزیز دچار مشکلات سخت و جبران ناپذیری شده اند. به همین دلیل در این مطلب مقاله معرفی ۳ افزونه یافتن کدهای مخرب و ویروس در وردپرس را برای شما دوستان عزیز قرار دادیم. با معرفی این سه افزونه شما دوستان عزیز می توانید بصورت مداوم وب سایت وردپرسی خود را اسکن نموده و از ورود بدافزارها و کدهای مخرب جلوگیری نمایید. با ما همراه باشید….

۳ افزونه یافتن کدهای مخرب و ویروس در وردپرس

  1. افزونه Sucuri

  2. افزونه Wordfence

  3. افزونه Anti-Malware Security

توجه داشته باشید که اگر حتی تا کنون هم سایت شما هک نشده یا مورد حمله قرار نگرفته است، استفاده از ابزار اسکن کدهای مخرب وردپرس می‌تواند در تامین امنیت سایت شما در آینده موثر باشد. به هر حال پیشگیری بهتر از درمان است. از همه مهم‌تر، شما می توانید با بهبود امنیت سایت خود، آن را نسبت به حملات هکرها محافظت کنید.

 

افزونه Sucuri جهت یافتن بدافزار وردپرس

افزونه Sucuri، یکی از بهترین ها در امنیت وردپرس شناخته شده است. این افزونه در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارائه می‌شود که نسخه رایگان هم امکانات خوبی در اختیارتان می‌گذارد. فقط کافیست این افزونه را دانلود کرده و نصب نمایید. این افزونه، فایل‌های سایت شما را زیر نظر دارد و در صورت تغییر در آن‌ها، شما را مطلع می‌سازد. همچنین اسکن دقیقی‌از کدهای مخرب وردپرس که ممکن است در سایت وجود داشته باشند، به همراه iframe ها، لینک‌ها و فعالیت‌های مشکوک انجام می‌دهد.

در نسخه پرمیوم این افزونه، امکانات فوق العاده‌ای از جمله فایروال وجود دارد. همچنین اگر سایت شما مورد حمله قرار بگیرد، متخصصین Sucuri بدون هیچ هزینه اضافی، سایت شما را پاکسازی می‌کنند. این کار ممکن است برای هر شخصی ساده نباشد.

دانلود افزونه Sucuri

 

افزونه Wordfence جهت یافتن کدهای مخرب وردپرس

افزونه Wordfence یکی دیگر از افزونه‌های محبوب امنیت وردپرس محسوب می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی سایت وردپرسی خود را نسبت به وجود کدهای مخرب وردپرس، لینک‌های مخرب و الگوهای شناخته شده تخریب کننده؛ اسکن کنید. این افزونه به صورت خودکار، اسکن امنیتی در پشت صحنه انجام می‌دهد. شما هم می‌توانید هر موقع که خواستید، آن را آغاز کنید. در صفحه اسکن، می‌توانید روند اسکن را در جعبه‌های زرد مشاهده کنید و پس از اتمام فرایند اسکن، نتیجه را ببینید.

در صورت پیدا کردن کدهای مشکوک و مخرب، بد افزار یا فایل‌های تخریب شده، شما را مطلع می‌سازد. همچنین خود افزونه راهکارهایی را برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کند. همچنین این افزونه از فایروال پشتیبانی می‌کند که باعث جلوگیری از حملات Brute Force خواهد شد.

دانلود افزونه wordfence

 

افزونه Anti-Malware Security جهت یافتن کدهای مخرب و ویروس در وردپرس

Anti-Malware Security یکی دیگر از افزونه‌های قدرتمند در حفظ امنیت وردپرس و تشخیص کدهای مخرب وردپرس است. این افزونه می‌تواند کدهای مخرب سایت وردپرسی شما را به همراه بد افزارها تشخیص دهد. همچنین کدهای مشکوک، اسکریپت‌ها، حفره‌های امنیتی فایل htaccess. و فعالیت‌های مشکوک را در تمامی فایل‌ها و پوشه‌های سایت شناسایی می‌کند. ممکن است فرایند اسکن این افزونه به خاطر کامل و جامع بودنش کمی طول بکشد اما در نهایت امنیت وردپرس را به حد مطلوبی می‌رساند.

توسعه دهندگان این افزونه در تلاش‌اند تا روش‌های نفوذ جدید را شناسایی کرده و این افزونه را در نسخه‌های جدید پر بارتر و کامل‌تر ارائه کنند. در نظر داشته باشید که این افزونه، ممکن است هشدارهای زیادی را به شما نشان دهد که کاذب هستند و شما باید با مقایسه فایل‌های سایت خود با فایل اصلی، تغییرات را متوجه شوید که کار سخت و طولانی خواهد بود. همچنین این افزونه شامل فایروال نیز می‌شود که نسبت به DNS Firewall، قدرت کمتری دارد.

دانلود افزونه Anti-Malware Security

 

معرفی ۲ وب سایت آنلاین جهت چک کردن ویروس و کدهای مخرب سایت

۱- وب سایت نورتون

وب سایت نورتون یکی از وب سایت هایی می باشد که در صورت داشتن بد افزار یا کد مخرب لینک آن را به شما نشان میدهد. شما دوستان می توانید از این لینک بررسی بفرمایید

 

۲- تست ویروسی بودن سایت با SiteGuarding

سایت SiteGuarding به شما کمک می کند تا دامنه خود را در مورد تروجان ها، لیست سیاه وبسایت، اسپم تزریق شده و.. اسکن کنید. اسکنر این سرویس هم با وردپرس، جوملا، دروپال، ماگنتو، بولتن و دیگر پلتفرم ها سازگار است که به شما در امنیت سایت کمک می کند. همچنین این سرویس به شما برای حذف نرم افزار های مخرب از سایت کمک می کند که گزینه مناسبی برای سایت های ویروسی و تست ویروسی بودن سایت است. این سرویس پلن تست ۱۴ روزه رایگان دارد و پس از آن نیاز به ثبت نام است.

The post ۳ افزونه یافتن کدهای مخرب و ویروس در وردپرس appeared first on آموزش برنامه نویسی - یادگیری برنامه نویسی با طعم سورس باران.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *