رفع خطای Avoid CSS @import

رفع خطای Avoid CSS @import

در این جلسه قصد داریم درباره مشکل رایج AvoidCSS @import صحبت کنیم و ببینیم چطور میتونیم این مشکل را در سایت پیدا و رفع کنیم و و چرا اصلا این موضوع برای افزایش سرعت سایت ما مشکل‌ساز است. با ما همراه باشید.

خلاصه‌ای از خطا

نام: Avoid CSS @import
نوعCSS
اولویت: متوسط
میزان سختی: راحت
میانگین امتیاز: ۹۷%

Avoid CSS @import چیست و چگونه کار میکند؟

import-css
import-css

این متد یک فایل css را در درون یک فایل css دیگر وارد میکند یا به عبارتی فراخوانی میکند، خیلی وقت‌ها برنامه‌نویس‌ها به اشتباه میان فایل استایل دهی اصلی را در HTML فراخوانی می‌کند و بقیه فایل‌های استایل‌دهی را با دستور زیر داخل فایل استایل‌دهی اصلی صدا می‌زنند.

@import url("Adress-other-style.css")

چرا نباید از @import در CSS برای فراخوانی فایل‌ها استفاده کنیم؟

دلایل زیادی این موضوع داره که یکی از آن‌ها لود موازی است، در پروژه‌های بزرگ که از فایل‌های استایل‌دهی زیادی استفاده می‌کنند و لازم است که در جاهای مختلف فایل‌های CSS رافراخوانی کنند و اگر از @import برای فراخوانی فایل‌های css استفاده کنیم فایل‌ها به شکل پشت سر هم لود می‌شوند یعنی اگر ما دو بار از این دستور برای فراخوانی فایل‌های استایل‌دهی استفاده کنیم فایل دوم لود نمی‌شود تا زمانی که فایل اول کامل لود شود و این موضوع می‌تواند مشکلاتی را در زمان بارگزاری و کاهش بالا رفتن سرعت سایت به موجود اورد و باعث می‌شود صفحه ما کندتر لود بشود درواقع با این روش لود موازی را از دست می‌دهیم. و از طرف دیگر استفاده از این دستور ذکر شده از نظر بهینه سازیو سئو خطا است و موتورهای جستجو مانند گوگل و سایر موتورهای جستجو نمره منفی به سئو داخلی سایت می‌دهند.

جایگزین مناسب CSS @import

با ابزارهای آنلاین می‌توان به راحتی فایل‌هایی که به شکل @import فراخوانی شده‌اند را پیدا کرد و یکی از بهترین ابزارهای آنلاین سایت GTmetrix است و بعد از زدن آدرس سایت در بخش مربوط به Avoid CSS @import خطاها را پیدا کنید و از جایگزین‌های بهتر همانند دستور زیر استفاده کنید و در بخش head سایت فراخوانی کنید و یا اینکه اگه امکانش بود با فایل‌های CSS دیگر ادغام کنید. در آینده نحوه ادغام صحیح فایل‌های CSS را در دوره GTmetrix اشاره خواهیم کرد.

<link rel="style.css" href="style.css" type="text/css">

مطلب قبلی : رفع خطاهای Avoid landing page redirects و Minimize Redirects و Avoid URL redirects

نوشته رفع خطای Avoid CSS @import اولین بار در طراحی سایت سئوراز. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *