سورس کد برنامه دانلود زیرنویس در ویندوز به زبان پایتون

یکی از روش های یادگیری برنامه نویسی، تحلیل و آنالیز سورس کد برنامه های مختلف است که می توانید با دیدن کدهای بهینه، سطح برنامه نویسی خودتون رو ارتقاع بدید. در این مدت سعی کردیم سورس کدهای مختلفی رو داخل سایت قرار دهیم که آمار نشان از، دانلود فوق العاده این سورس ها دارد. در این مطلب میخواهیم سورس کد برنامه دانلود زیرنویس در ویندوز به زبان پایتون رو معرفی کرده و آن را برای شما به صورت کامل قرار دهیم.

در ابتدای کار به هیچ عنوان دنبال سورس کد برنامه نویسی نباشید چون چیزی زیادی بلد نیستید دچار مشکل می شوید و همین موضوع باعث دلزدگی شما از برنامه نویسی و کدها می شود. پس زمانی سورس کدها مختلف رو ببینید که به سطح قابل قبولی رسیده باشید.

سورس کد برنامه دانلود زیرنویس در ویندوز
قبل از اینکه به سراغ معرفی و توضیح سورس کد برنامه دانلود زیرنویس در ویندوز به زبان پایتون بریم باید ببینیم اصلا این برنامه که میخواهیم سورس آن را قرار دهیم قراره چه کاری انجام دهد. ببینید دوستان وقتی شما فیلم خارجی میگیرید دنبال زیر نویس برای آن هستید باید برید در سایت های مختلف بگردید و زیر نویس رو پیدا کنید.
 
ولی با این برنامه دیگه نیاز نیست چنین کاری رو انجام دهید شما این برنامه رو اجرا می کنید دکمه انتخاب فیلم رو میزنید فیلم رو انتخاب می کنید بعد این برنامه به سایت ورد سابتایتل (جز بزرگترین سایت های پیدا کردن زیر نویس فیلم است) وصل میشید و زیر نویس رو پیدا می کند و دقیق در همون جایی که فیلم رو گذاشتید زیرنویس رو هم قرار میدهد.
 
 پس متوجه شدیم این برنامه چه کاری رو انجام میده حالا بریم سراغ سورس کد و توضیحاتی در مورد سورس این برنامه دهیم و چند عکس و یک فیلم معرفی آن را قرار دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.
 

 سورس کد برنامه دانلود زیرنویس در ویندوز به زبان پایتون

سورس کد برنامه دانلود زیرنویس در ویندوز به زبان پایتون نوشته شده و نوع برنامه از مدل gui است. این برنامه از سایت ورد سابتایتل به عنوان سورس پیدا کردن زیر نویس استفاده می کند. نحوه کار کردن با برنامه به شدت ساده است و کافیه عکس پایین رو ببینید تا متوجه شوید ظاهر برنامه چگونه طراحی شده است.
برنامه دانلود زیرنویس در ویندوز به زبان پایتون

این سورس کد برنامه، شامل سه دکمه برای پیدا کردن زیرنویس به صورت فیلم تکی، چند فیلم یا پوشه ای از فیلم ها است. در بخش زیر تفاوت اینها رو مورد بررسی قرار میدهیم.
  • انتخاب یک فیلم: با زدن دکمه اول یک فیلم رو انتخاب می کنید و برنامه فقط زیرنویس فیلم انتخاب شده رو پیدا می کند و آن را کنار فیلم اصلی قرار میدهد.
  • انتخاب چند فیلم: اگر این دکمه رو بزنید می توانید چند فیلم رو انتخاب کنید و برنامه زیرنویس کل این فیلم های انتخاب شده رو برای شما دانلود و در کنار فیلم های انتخاب شده قرار میدهد.
  • انتخاب یک پوشه از فیلم: اگر این گزینه رو بزنید، می توانید یک پوشه شامل تعدادی فیلم رو انتخاب کنید و برنامه زیرنویس تمام فیلم های داخل پوشه رو پیدا می کند و داخل همان گوشه قرار میدهد.

پیشنهاد میکنم سورس کد رو دانلود کنید و خودتون مقداری با آن کار کنید تا نحوه کار آن را متوجه شوید. این برنامه توسط دوست عزیزمان آقای مهدی گودرزی نوشته و برای مجموعه سورس ایران ارسال شده است که نهایت تشکر رو از این دوست عزیز داریم. 

ویدیو معرفی سورس کد برنامه دانلود زیرنویس در ویندوز به زبان پایتون

 
 برای دانلود سورس کد برنامه دانلود زیرنویس در ویندوز به زبان پایتون می توانید از جعبه دانلود زیر استفاده کنید. کافیه روی عنوان کلیک کنید تا سورس کد رو دانلود نمایید.
 

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *