شارژما، ساختمان مسکونی خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید!

یکی از مهم‌ترین مواردی که همواره برای مدیران و اعضای هیئت مدیره‌ی ساختمان مشکل‌ساز می‌شود فعالیت‌های مربوط به پرداخت شارژ و مدیریت شارژ ساختمان است، از آنجایی که در عصر حاضر شاهد گسترش کسب و کارهای اینترنتی هستیم، بد نیست راه حل‌هایی برای مدیریت شارژ ساختمان نیز پیدا کنیم!

یکی از بهترین راهکارهایی که می‌توان در این زمینه در نظر گرفت، به‌کارگیری سامانه‌های مدیریت شارژ ساختمان می‌باشد، یکی از بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی این خدمات، سامانه‌ی مدیریت شارژ ساختمان شارژ ما می‌باشد.

شما به کمک نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان قادر خواهید بود به صورتی دقیق و یکپارچه ساختمان خود را مدیریت کنید، بنابراین اگر به دنبال یک سیستم جامع و کامل در این زمینه می‌گردید پیشنهاد ما استفاده از سامانه‌ی شارژما است.

شارژما چه خدماتی به شما می‌دهد؟

در پنل مدیریت، با ابزارهای گوناگونی روبرو خواهید بود، ابزارهای مدیریت مالی و حسابداری، مدیریت قبوض، مدیریت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، نوع محاسبه شارژ، مدیریت بلوک‌ها، واحدهای مسکونی، خانوار، صدور خودکار شارژ، مدیریت نگهبانان، انتخابات، نظرسنجی و… به‌گونه‌ای که به راحتی می‌توانید به مدیریت مجتمع مسکونی خود بپردازید!

به کمک نمودارهای گرافیکی این سیستم قادر خواهید بود به صورت لحظه‌ای آمار و ارقام مربوط به ساختمان خود را بررسی و تجزیه تحلیل کنید.

هر خانوار یک پنل مخصوص به خود را دریافت می‌کند و قادر خواهد بود به بخش‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشد، بنابراین اگر می‌خواهید در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کرده و مجبور نباشید برای تمام تراکنش‌های ساختمانی خود از روش‌های سنتی استفاده کنید، بهترین راهکار استفاده از سامانه‌ مدیریت شارژ ساختمان شارژما است!

دو ماه به‌صورت رایگان مهمان شارژما باشید!

اگر مطمئن نیستید که این سیستم برای شما مناسب است یا نه، تنها کافیست در سایت عضو شده و یک حساب کاربری رایگان برای خود ایجاد کنید! شما به مدت ۲ ماه مهمان شارژما خواهید بود و می‌توانید به صورت رایگان از تمام امکانات سیستم استفاده کنید، پس همین الان به سایت شارژما مراجعه کرده و آن را امتحان کنید!

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *