آموزش رایگان سئو + صوتی

در این مقاله قصد داریم به آموزش سئو به شکل رایگان بپردازیم. با سئو می توانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید. آموزش سئو در واقع تکنیک هایی برای افزایش رتبه سایت است. همواره دوره های آموزشی فراوانی در جهت سئو وجود دارد. ما در این مقاله سعی کرده ایم که تکنیک های مهم و موارد اساسی برای بالا بردن سئو سایت را مطرح نماییم. با ما همراه باشید تا بیشتر پیرامون آن صحبت کنیم.

آموزش سئو رایگان + صوت

آموزش سئو سایت شامل موارد زیادی می شود. در واقع سئو سایت به دو صورت سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم بندی می شود. ما در این آموزش رایگان در قالب صوت به شما سئو را یاد خواهیم داد. بدانید که سئو داخلی شامل تمامی موارد داخلی سایت جهت بالا بردن رتبه سایت می شود که شامل تولید محتوای سئو شده، استفاده از افزونه یواست سئو، بالا بردن سرعت لود سایت، ریسپانسیو دیزاین و … می شود. همچنین سئو خارجی که از قدرتمندترین و سخت ترین بحث سئو است شامل بک لینک و لینک سازی، شبکه های اجتماعی و در کل ترافیک خارجی سایت می باشد. جهت مشاهده فایل صوتی سئو بر روی play کلیک کنید و اگر به دنبال پک کامل آموزش رایگان سئو هستید وارد سایت آکادمی میزفا شوید. این آموزش ها کاملا رایگان هست و سعی شده در قالب ۹ صوت آموزش دهیم. صوت اول:

سایر صوت‌ها در لینک زیر:

آموزش سئو

کمی بیشتر بدانید:

۱- استفاده از افزونه yoast seo

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد سئو می توان ذکر کرد این است که اگر سایت شما تحت سیستم مدیریت محتوای وردپرس است می توانید از افزونه yoast seo استفاده کنید. ابتدا آن را روی وب سایت خود نصب کنید و سپس به تنظیمات افزونه رفته و آن را مطابق ویژگی های مد نظرتان کانفیگ کنید.

۲- محتوای سئو شده

یکی از مهم ترین عوامل در بالا بردن سئو سایت شما استفاده از محتوای سئو شده است. محتواهای سئو شده معمولا طبق الگوریتم های گوگل شامل: الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار و ..‌. استاندارد سازی می شود و در سایت قرار می گیرد. به عنوان مثال از جمله قوانینی که در الگوریتم پاندا راجع به محتوا به کار می رود عبارت است از عدم کپی بودن محتوا، استفاده از عکس، استفاده از سرتیتر های مناسب و … .

برای اینکه بتوانید یک محتوای خوب و سئو شده برای سایتتان تهیه کنید می توانید از نویسندگان محتوا بخواهید که محتوای سئو شده برای وب سایتتان تهیه کنند. چنانچه خودتان بخواهید محتوا تهیه کنید می توانید به گونه ای بنویسید که متن جذاب بوده و بار علمی مناسب را داشته باشد، از کلمات کلیدی در متن خود استفاده کنید، از عکس های با خاصیت alt در متن استفاده کنید و از لینک دهی داخلی به دیگر مطالب سایتتان استفاده کنید. با این شیوه می توانید یک محتوای خوب و عالی سئو شده برای سایتتان تهیه کنید.

۳- آموزش سئو در استفاده از بک لینک

بک لینک ها به دو گونه ی خارجی و داخلی تقسیم می شوند. کاربرد بک لینک در یک وبسایت این است که کاربران را به وب سایت شما ارجاع می دهد. بک لینک ها را هم می توان به صورت طبیعی ساخت و هم می توان خریداری نمود. نکته ای که در بحث خریداری بک لینک مطرح می شود”بک لینک های فیک یا لیست سیاه” هستند. بک لینک های فیک نه تنها باعث بهبود رتبه ی سایت شما نمی شود بلکه باعث می شود وب سایت شما از لحاظ امتیازات سئو لطمه بخورد. پس تا حد امکان در مورد خرید بک لینک ها تحقیق کنید و مطمئن شوید که وب سایت هایی که به عنوان بک لینک برای سایت شما در نظر گرفته می شوند خود دارای اعتبار هستند. چنانچه در زمینه خریداری بک لینک سوال یا ابهامی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید تا با کارشناسان ما مشاوره کنید.

۴- آموزش سئو در استفاده از شبکه های اجتماعی

برای اینکه بتوانید سئوی سایت خود را افزایش بدهید نیاز دارید تا دکمه های “اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی” را بر روی سایت خود فعال کنید تا کاربران بتوانند در صورت علاقه مندی به مطالب سایتتان آن ها را با کاربران شبکه اجتماعی به اشتراک گذارند. یکی دیگر از کاربردهای شبکه اجتماعی در سایت این است که می توانید کاربران وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی تان مشترک کنید تا بتوانید ارتباط مستقیم تر و راحت تری با آنها داشته باشید.

وجود شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک، گوگل پلاس و … به شما در بک لینک سازی طبیعی کمک شایانی می کند. به طور مثال شما می توانید در اینستاگرام خود خلاصه ای از یک مطلب را قرار بدهید و کاربران را برای مطالعه ی کامل مطلب به وب سایتتان ارجاع بدهید. این کار سبب می شود تا سایتتان ترافیک بیشتری داشته باشد. این شیوه در بالا بردن رنک سایت شما بسیار موثر است.

۵- ایندکس شدن سایت و بررسی در سرچ کنسول

همانطور که می دانیم عنکبوت های گوگل همواره در حال سر زدن به همه ی سایت ها هستند. اصطلاح ایندکس شدن سایت زمانی به کار می رود که عنکبوت های گوگل بتوانند سایت شما را بخوانند و در دیتابیس گوگل ذخیره کند. راه های زیادی برای فهمیدن ایندکس شدن یا نشدن سایت شما وجود دارد که ساده ترین راه استفاده از عبارت”info” در ابتدای آدرس سایت می باشد. که در واقع به این صورت نوشته می شود: info://https://yourname website.ir، زمانی که این عبارت را در گوگل سرچ می کنید اطلاعات سایتتان به نمایش در می آید. پیشنهاد می‌شود آموزش سرچ کنسول مشاهده کنید و در قالب فیلم آموزش دادیم. و حتما در search console گوگل عضو شوید. سایت backlinko هم مقاله های بسیار خوبی دارد.

۶- آموزش سئو و بالا بردن سرعت سایت

هر چه سرعت لود سایت شما بیشتر باشد تاثیر بیشتری در بالا بردن رتبه سایتتان دارد. سرعت لود وب سایت شما متاثر از چندین مورد است:

حجم عکس ها: هر چه حجم عکس هایی که در محتواهای خود استفاده می کنید کمتر باشد سرعت لود وبسایت شما بالاتر می رود. برای کم کردن حجم عکس ها می توانید از نرم افزار فتوشاپ یا از وب سایت هایی که عکس ها را به صورت آنلاین کم حجم می کنند استفاده کنید.

سرعت سرور: سرور خوب سروری است که سرعت پینگ بالایی داشته باشد. قبل از اینکه هاست مورد نظر خود را خریداری کنید می توانید نحوه ی سرعت پینگ و پشتیبانی آن را به دقت بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

۷- برندینگ در آموزش سئو

یکی دیگر از هیجان انگیزترین بحث ها در آموزش سئو سایت بحث برندینگ است. برندینگ به شما کمک می کند مشتریان بیشتری را جذب کنید. اگر برند محصول یا برند خدمات شما به عنوان یک برند با کیفیت شناخته شود در همه ی زمان ها تقاضا برای خدمات یا محصول شما وجود دارد. وجود تقاضا سبب می شود که در وب سایت شما تعداد افرادی که مراجعه می کنند بیشتر شود این روند به بالا رفتن رتبه ی سایت شما کمک می کند. در نتیجه برندینگ روی بحث سئوی سایت شما تاثیر مثبت می گذارد. برای اینکه بتوانید در برندسازی سریع تر نتیجه بگیرید، می توانید ابتدا یک لوگوی بسیار ساده و جذاب برای سایت خود طراحی نموده و آن را در همه جا استفاده کنید. یکی دیگر از راه هایی که در برندسازی مهم تلقی می شود شبکه های اجتماعی است. اگر در شبکه های اجتماعیتان از تکنیک های برندسازی به خوبی استفاده کنید همواره سئو و اعتبار سایت خود را بالا می برید. چرا که کاربران در شبکه های اجتماعی شما را دنبال می کنند و به سایر افراد معرفی می کنند. بنابراین اگر محصولات یا خدمات با کیفیت ارائه بدهید در رقابت پیروز خواهید شد.

آموزش سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

در این قسمت به مهم ترین بخش آموزش سئو می رسیم. سئوی کلاه سفید در واقع به روش ها و تکنیک های استاندارد و طبیعی گوگل گفته می شود که برای بالا بردن رنک و رتبه ی سایت اعمال می شود و اغلب دارای تاثیرات بلند مدت است. به طور مثال اگر با روش های استاندارد یک سایت بالا آمده باشد ممکن است. این سایت ها برای مدت طولانی تری دارای سئوی خوب هستند و بسته به رفتار رقبا ممکن است در صفحه ی اول گوگل نیز به نمایش در بیایند.

و اما در مورد سئوی کلاه سیاه می توان گفت که با استفاده از روش های غیر استاندارد برای مدت کوتاهی رتبه ی سایت را بالا می برند و پس از آن به سئوی سایت آسیب می رسد و حتی ممکن است سایت در لیست سیاه قرار بگیرد. برخی از افرادی که خدمات سئو ارائه می دهند ممکن است از روش های غیر استاندارد برای بالا بردن رتبه ی سایت شما استفاده کنند که بهتر است قبل از بستن قرارداد تحقیق کنید. ما خدمات سئو را به صورت استاندارد انجام می دهیم. چنانچه در این زمینه سوالی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

چرا نیاز به آموزش سئو داریم؟

بسیاری از وب سایت هایی که تاکنون راه اندازی شده اند دارای ویژگی سئو هستند. اگر بخواهید شما هم در رقابت با این وب سایت ها پیروز بشوید نیاز به استفاده از سئو دارید. سئو باعث می شود در اولویت باشید. سئو باعث بهینه سازی سایت هم برای کاربران و هم برای گوگل می شود. با سئو می توانید برندسازی را راحت تر انجام بدهید. سئو می تواند برای سایت شما اعتبار بیافریند.

چگونه سئوی سایت خود را برون سپاری کنیم؟

معمولا مدیران وب سایت علاقه دارند تا سئوی سایتشان بالا باشد در نتیجه می خواهند سئوی سایت خود را به دست کارشناسان و متخصصان حرفه ای بسپارند. شما می توانید در مورد پروژه ی سئوی سایت خود با کارشناسان ما گفتگو و مشاوره کنید و سپس سئوی سایت خود را به ما بسپارید. ما در حقیقت ظرافت و حساسیت سئوی سایت را رعایت می کنیم و طبق استانداردها و الگوریتم های گوگل، سئوی سایت را انجام می دهیم.

خیلی متشکرم که در این مقاله از آموزش رایگان سئو میزفا را همراه بودید. اگر سوالی یا ابهامی در مورد سئو دارید می توانید در قسمت کامنت ها بیان کنید. همچنین اگر بخواهید سئوی سایت خود را برون سپاری کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *