طراحی سایت جام نیوز

طراحی سایت جام نیوز اگر در قسمت سرچ موتور های جستجوگر به دنبال وب سایت های خبری رفته باشید شاهد طراحی سایت های خبری بیشماری خواهید بود که در زمینه ی انتشار اخبار و وقایع جوامع فعالیت می کنند و این که تا چه حد اخبار منتشر شده در این طراحی سایت ها حقیقت داشته باشد را می توان از روی آمار بازدید کنندگان وب سایت تشخیص داد چرا که کاربران اینترنتی به دنبال کسب جدیدترین اخبار هستند و علاقه ای به دریافت اخبار کاذب ندارند.

پس حتی اگر در سر فکر طراحی سایت خبری دارید قبل از هر چیزی باید به فکر تیم فعال در زمینه ی کسب اطلاعات و اخبار روز جامعه باشید چرا که برای پیشرفت و پیشی گرفتن از سایر رقبا می بایست یک گام از سایرین جلو تر باشید در مرحله بعد طراحی وب سایت مطابق با قوانین سئو و بهینه سازی شده کمک شایانی به شما خواهد کرد.

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی سایت

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

بررسی طراحی سایت جام نیوز

شکل کلی صفحه اول طراحی سایت جام نیوز از سه ستون تشکیل شده است و برای نوشته ها از رنگ مشکی و بک گراند سفید استفاده شده است و تنها در قسمتی که عنوان طراحی سایت در تهران و تاریخ و ساعت نمایش داده شده رنگ قرمز با نوشته های سفید جایگزین شده است. همچنین اخبار در طراحی سایت جام نیوز به ۵ دسته ی سیاسی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و بین المللی تقسیم می شوند. از نکات قابل توجه در طراحی سایت جام نیوز نبود تبلیغات می باشد که این المان از فاکتور های مورد پسند کاربران است.

طراحی سایت خبرگزاری جام نیوز در طی دو سال اخیر پیشرفت خوبی در جهت افزایش نرخ ترافیک و جذب مخاطبان داشته است تا جایی رتبه الکسای خود را در ایران ۴۱۰ رتبه ارتقا داده و در حال حاضر دارای رتبه الکسای ۲۰ می باشد. ۹۹درصد بازدید کنندگان طراحی سایت جام نیوز از ایران هستند و مابقی آن از آمریکا و آلمان می باشند ولی با این حال رتبه الکسای جهانی این وب سایت نزدیک به هزار می باشد. علاوه بر این متوسط زمانی که هر کاربر در این وب سایت سپری می کند ۳ دقیقه می باشد که آمار هم نسبت به دو سال پیش یک دقیقه بهبود یافته است.

 

شبکه های اجتماعی جام نیوز

خبرگزاری جام نیوز علاوه بر طراحی سایت در سایر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، توییتر و اینستاگرام نیز فعالیت دارد که در سمت چپ صفحه نخست طراحی سایت نمایش داده شدند و کاربران می توانند برای دریافت اخبار از سایر شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنند.

نوشته طراحی سایت جام نیوز اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت جام نیوز appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *