بررسی نحوه افزایش ترافیک طراحی سایت

بررسی نحوه افزایش ترافیک طراحی سایت بازاریابان در این دوره دیجیتال بر این باورند که طراحی سایت خود به عنوان معدن طلای چشم انداز و درآمد آنها محسوب می شود. هر مشتری آینده نگر در طراحی سایت شما قصد دارد و گوگل آنالیز به شما کمک می کند تا در مورد آن اطلاعات کسب کنید. امروزه چند مهارت دیگر برای هر بازاریاب مهمتر از درک عمیق آن است. گوگل آنالیز به مشاغل کمک می کند تا رد پاها را در طراحی سایت خود ردیابی کرده و معیارهای کلیدی را نشان دهند.

که روندهای مهم فروش را نشان می دهد و چرخ تلاشهای بازاریابی را هدایت می کند. بازاریابان دیجیتال از گزارش ها و داشبورد استفاده می کنند تا در مورد نتایج بازاریابی خود اطلاعاتی کسب کنند و البته در هر کجا که لازم باشد صحیح هستند. با این حال ، گوگل آنالیز داده های زیادی را با ظرفیت تجسم کمی در اختیار کاربران طراحی سایت خود قرار می دهد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهد می تواند بسیار زیاد برای بازاریابان جدید باشد.

طراحی سایت بیمه شخص ثالث

 

طراحی سایت

طراحی سایت

گزارش مخاطبان در طراحی سایت

اولویت اصلی هر بازاریاب این است که تا حد امکان در مورد مخاطبان مورد نظر خود یاد بگیرد و گزارش های مخاطبان راهی برای انجام این کار باشد. اگر می خواهید جمعیت شناسی ، رفتار خرید و علایق مخاطبان خود را درک کنید ، این گزارشی است که می تواند به طراحی سایت شما کمک کند. مشاغل می توانند با آموختن آنچه در مورد مخاطبان خود و نحوه واکنش آنها به هر نوع بازاریابی ، عملکرد بازاریابی خود را بهبود می بخشد.

با طبقه بندی آنها بر اساس پارامترهایی مانند مکان ، جمعیت ، سن ، علایق و غیره ، تلاشهای بازاریابی خود را برای مخاطبان مورد نظر خود در طراحی سایت تنظیم کنید. ساختار نمایه گوگل آنالیز در طراحی سایت پس از آن ، مشاغل می توانند کمپین های بازاریابی منحصر به فردی را برای هر مخاطب طبقه بندی شده اجرا کنند. نمایه گوگل آنالیز طراحی وب سایت شما شامل نه بخش تحت نمای کلی در این بخش نمای سطح بالا کاربران و جلسات آنها نشان داده می شود.

 

نقش داده های مخاطبان در توسعه طراحی سایت

با آگاهی از مخاطبان خود به استراتژی بازاریابی و قدرت خود توجه کنید. از آنجا که بازاریابان بیشتر با مخاطبان خود آشنا می شوند ، مخاطبان آنها در کجا واقع شده اند ، علایق آنها چیست و غیره ، آنها پس از تقسیم بازدیدکنندگان خود در گروه های منطقی ، در موقعیت بهتری برای هدف قرار دادن تبلیغات در طراحی سایت قرار می گیرند. در اینجا می توانید اطلاعات مربوط به تعداد کاربرانی که ایجاد جلسات ، نمای صفحه ، صفحه در هر جلسه و غیره را در طراحی سایت تهران مشاهده کنید.

جمعیت شناسی داده های مخاطبان خود را که بر اساس سن و جنس طبقه بندی شده اند در این بخش مشاهده کنید. برای افزایش تبدیل ، تبلیغات هدفمند را برای هر طبقه بندی در طراحی سایت ایجاد کنید. علاقه ها بدانید که بازدید کنندگان شما از طریق این بخش به چه مواردی علاقه مند هستند. سه دسته به نام رده افینیلیتی ، بخش در بازار و سایر موارد به شما کمک می کنند تا در مورد کاربران و موقعیت آنها در قیف خرید اطلاعاتی در طراحی سایت کسب کنید.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

بررسی نرخ تبدیل در طراحی سایت

کاربران تلفن همراه امروز از کاربران دسک تاپ پیشی می گیرند و از تعداد آنها بیشتر است. به عنوان یک نتیجه ، مشاغل نیاز دارند که اگر نه به همان اندازه تجربه های خوب در مورد تلفن های همراه و رایانه های لوحی نسبت به دسک تاپ در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ارائه دهند. آیا یک استراتژی طراحی سایت اول همراه دارید سپس ، شما باید بررسی کنید که آیا استراتژی شما کار می کند و نتایج مورد نیاز خود را ارائه می دهد یا خیر. از طریق این تبلیغات است.

برای بخش خاصی از بازدید کنندگان اجرا می شود ، بازاریابان می توانند در پیام خود به سطح خاصی از شخصی سازی دست پیدا کنند ارتباط تبلیغات به مشاغل کمک می کند تا از ترافیک جدیدی در طراحی سایت استفاده کنند. این بخش به شما کمک می کند تا درباره زبان و مکان بازدید کنندگان خود آگاهی کسب کنید. تبلیغات هدفمند مخصوص جغرافیا ها و فرهنگ ها پس از یادگیری که اکثر بازدید کنندگان از کجا در طراحی سایت به دست می آیند.

 

انتخاب هدف مناسب در طراحی سایت

با انتخاب یک هدف تبدیل در بخش کانورسیشن سئو سایت شروع کنید معیارهای پایین صفحات جلسه و مدت زمان متوسط ​​جلسه نشانه های یک تجربه ضعیف در تلفن همراه جهت طراحی سایت است. یک گزارش ساده در بخش مخاطبان در گوگل آنالیز به شما کمک می کند تا در مقایسه با دسک تاپ ، در مورد تبدیل موبایل و تبلت اطلاعات کسب کنید. این گزارش می تواند به شما در شکل دادن استراتژی طراحی سایت خود برای موبایل کمک کند.

به قسمت آخر موبایل در بخش مخاطبان بروید در بخش اورویو ، هنگام فعال کردن ردیابی هدف یا ردیابی تجارت الکترونیکی ، اطلاعات زیادی را در طراحی سایت مشاهده می کنید. رفتار با توجه به اینکه چند بار به طراحی سایت شما ، چند مرتبه تکرار جلسات ، مدت ماندن آنها و غیره ، درباره رفتار مخاطبان اطلاعات کسب کنید. فناوری اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره سیستم عامل ، مرورگر و مخاطبان خود استفاده کنید.

 

طراحی-سایت-تهران

طراحی سایت تهران

میانگین زمان در طراحی سایت

شماره متریک دیگری که ممکن است بخواهید به آن نگاه کنید ، شماره نرخ تبدیل برای هر دستگاه است. نرخ تبدیل پایین تر برای موبایل و تبلت در مقایسه با دسک تاپ می تواند دومین نشانه هشدار دهنده شما برای تقویت تلاشهای بازاریابی در طراحی سایت شما برای موبایل باشد. این بخشی است که می خواهید ببینید. این اطلاعات به مشاغل اجازه می دهد تا راه حل های مناسب نرم افزاری را در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت انتخاب كنند. موبایل با دیدن تعداد بازدید کننده هایی دارد.

که از طریق دسک تاپ ، موبایل و رایانه لوحی در این بخش وارد می شوید ، تصمیم بگیرید که آیا باید موبایل را بهینه کنید یا خیر. سفارشی پارامترها ، متغیرها و موارد دیگر خود را تعریف کنید تا یک گزارش سفارشی ایجاد کنید که اطلاعات ارائه شده به طراحی سایت شما را مرتب تر کند. اهمیت کانال های ترافیکی در طراحی سایت ارزش این را دارد که برای بازاریاب ها بدانید که کدام کانال های بازاریابی ترافیک را به طراحی سایت خود هدایت می کنند.

 

گزارش خرید در طراحی سایت

برای اطلاع از مؤثرترین موارد برای تجارت خود ، از گزارش خرید ترافیک اکتساب همه ترافیک کانال ها استفاده کنید. این گزارش با هشت کانال پیش فرض ارائه شده است ، که همه به طراحی سایت شما کمک می کنند مسیری را که چشم اندازهای شما برای رسیدن به شما دنبال می کنند ، درک کنید. آیا افراد روی تبلیغات شما کلیک می کنند آیا آنها پست های وبلاگ شما را دنبال می کنند آیا آنها شما را از طریق اجتماعی کشف می کنند اینها مکانهایی هستند.

که به عنوان کانال برای هدایت ترافیک به طراحی سایت شما عمل می کنند. هشت کانال ترافیک پیش فرض در گوگل آنالیزعبارتند از: جستجوی ارگانیک ، جستجوی مستقیم ، جستجوی پرداختی ، نمایش تبلیغات ، ارجاع ، اجتماعی ، ایمیل و سایر موارد. این گزارش به بازاریابان کمک می کند تا نتایج کانال های مختلفی را که برای جذب بازدید کننده به طراحی سایت بیمه خود دارند ، اندازه گیری کنند. در صورتی که چند کانال نتیجه مطلوب و ترافیک طراحی سایت است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

گزارش گوگل آنالیز در طراحی سایت

به عنوان مثال ، شما در یک کمپین بازاریابی خاص سرمایه گذاری کرده اید. اکنون برای شما مهم است که را از نظر ترافیک ، تعامل و تبدیل به ارمغان می آورد. راه آسان برای اندازه گیری از هرگونه فعالیت بازاریابی ، بررسی اطلاعات مرتبط در گزارش کانال ترافیک است. اگر کانال جستجوی پرداخت شده شما میزان گزاف گویی میانگین مدت متوسط ​​جلسه و نرخ تبدیل پایین را در طراحی سایت نشان می دهد ، مناطقی با ارزش بهبود در صفحه فرود شما وجود دارد.

این گزارش به شما کمک می کند تا را در سایر کمپین های بازاریابی مختلف بررسی کنید تا بتوانید هرجا لازم باشد ترفندهایی را در طراحی سایت ایجاد کنید. را برای شما به ارمغان نیاورد ، همیشه می توانید استراتژی و دوره خود را صحیح تغییر دهید. گزارش همه صفحات رفتار محتوای سایت همه صفحات به شما کمک می کند اندازه گیری کنید که کدام محتوا مانند جذابیتی برای تجارت شما است. هر هفته ، می توانید مطالب برتر اجرا شده خود را به همراه درآمد است.

 

نتیجه گیری

هر صفحه طراحی سایت ایجاد کنید. با استفاده از این گزارش ، می توانید درک روشنگری از مطالب موجود در طراحی سایت خود بدست آورید و از این فرصت استفاده کنید که هرگونه محتوای بی اثر را از بین ببرید. داده ها برای هر صفحه از نظر اندازه های کلیدی مانند نمایش صفحه ، نمایش صفحه منحصر به فرد اختصاص صفحه نمایش ، میانگین زمان صرف شده در هر صفحه ، ورودی ها تعداد دفعاتی که کاربر از طریق این صفحه وارد می کند نمایش داده می شود ، میزان گزاف گویی درصد ورودی هایی که کاربر دیگر با طراحی سایت ارتباط برقرار نکرده است ، درصد خروج نمایش صفحه هایی که آخرین جلسه در یک جلسه بودند و مقدار صفحه است.

نوشته بررسی نحوه افزایش ترافیک طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post بررسی نحوه افزایش ترافیک طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *