چیدمان مناسب برای طراحی سایت

چیدمان مناسب برای طراحی سایت ، یک ظاهر کلی طراحی سایت همیشه اولین موردی است که نظر بازدید کننده را به خود جلب می کند ودر ذهن بازدید کننده می ماند برای همین به طرز چیدمان آن باید دقت کنید و ذوق و خلاقیت زیادی خرج کنید برای داشتن طراحی سایت تاثیرگذار به یه سری نکاتی باید توجه کنید که در این بخش آن ها را به شما می گوییم.

انتخاب نام دامنه مناسب برای طراحی سایت

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات مهم و شروری در چیدمان طراحی سایت به شرح زیر می باشد؟

 

  • ایده های خود را روی کاغذ بنویسید

هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را بر روی کاغذ و یا موبایل خود بیاورید در هر کجا که هستید وقتی به ذهنتان ایده ای می رسد سریع آن را یادداشت کنید تا بعد ها از آن استفاده کنید .

  • طرح اولیه چیدمان طراحی سایت را رسم کنید

رسم طرحی که در نظر دارید می تواند کمک بسیار زیادی برای پیشرفت طرحتان کند و رفته رفته ایده های بیش تری به ذهنتان خطور کند و در نتیجه به یه طرح و شکل بسیار خوبی در بیاید.

  • در طراحی سایت تم رنگ خود را انتخاب کنید

رنگ ها دنیای دیگری دارند که هم با دیدن آن ها  روی نظر بازدید کنندگان تاثیر می گذارد هم باعث تحت تاثیر قرار دادن آن ها نسبت به طراحی وب سایت کند از این رو اول از تاثیر آن ها و روانشناسی آن ها با خبر شوید و سپس اقدام به انتخاب رنگ کنید شما می توانید از رنگ لوگوی خود نیز کمک بگیرید.

  • برای طراحی سایت از تصاویر مناسبی استفاده کنید

در طراحی سایت از تصاویر جذاب و خوبی استفاده کنید چرا که تصاویر مناسب راحت تر به ایده ها و توصیفات را بیان می کند چرا که باعث جذب بیشتر بازدید کننده می شود مثلا این را در نظر بگیرید که وقتی از محصولات خود عکس های واقعی و با جزییاتی قرار دهید مشتری بیش تر به طراحی سایت شما اعتماد کرده و اقدام به خرید خواهد کرد.

  • برای طراحی سایت از بالاترین رزولوشن ممکن استفاده کنید

پیکسل های تار از ناخوشایندترین عوامل در دنیای طراحی سایت هستند بازدید کنندگان به طراحی سایت هایی که دارای تصاویر و حتی حاشیه های آن تار باشد علاقه ای ندارند و اقدام به بستن آن ها می کنند. بنابراین به منظور پیشگیری از تار شدن تصاویر، طراح سایت ها  باید طرحی با رزولوشن مناسب را ایجاد کند.

  • برای دستگاه های مختلف طراحی سایت نمایید

از آنجایی که کاربران با دستگاه های مختلف اقدام به جستجو می کنند طراحی با قالب مختلف نمایشگرها مثل موبایل و تبلت و… باید انجام شود تا بازدید کنندگان به راحتی طراحی سایت تهران شما را بازدید کند.

نوشته چیدمان مناسب برای طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post چیدمان مناسب برای طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *