بخش دوازدهم دوره جامع آموزش UI و UX – تکنیک های حرفه ای تجربه کاربری در محیط استارتاپی ایران

اگر با سرچ کردن کلماتی مثل طراحی تجربه کاربری در پروژه های واقعی، فوت و فن کوزه گری UX یا آموزش کاربردپذیری… وارد این صفحه شدید یا دوست دارید از اول مطالب این دوره آموزشی را دنبال کنید پیشنهاد می کنم اینجا کلیک کنید تا سرفصل ها را به صورت کامل مشاهده کنید و تصمیم بگیرید که آیا این دوره مناسب شما است یا نه.

در بخش اول این دوره با هرآنچه که باید درباره رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری بدانیم آشنا شدیم:

بخش اول دوره جامع آموزش UI و UX – آنچه که باید بدانید

در بخش دوم یاد گرفتیم چگونه برای طراحی تجربه کاربری آماده شویم:

بخش دوم دوره جامع آموزش UI و UX – مقدمه

در بخش سوم هم شناخت کاربر یا کاربرپژوهی را بررسی کردیم:

بخش سوم دوره جامع آموزش UI و UX – شناخت کاربر یا کاربرپژوهی

در بخش چهارم روانشناسی تخصصی در طراحی UI و UX را به شما آموزش دادیم:

بخش چهارم دوره جامع آموزش UI و UX – روانشناسی تخصصی در طراحی UI و UX

در بخش پنجم دانش و علم طراحی را بررسی کردیم:

بخش پنجم دوره جامع آموزش UI و UX – دانش و علم طراحی

در بخش ششم نیز مبانی تایپ و کارکرد آن را آموزش دادیم:

بخش ششم دوره جامع آموزش UI و UX – مبانی تایپ و کارکرد آن

در بخش هفتم نیز طراحی رابط کاربری با فتوشاپ را آموزش دادیم:

بخش هفتم دوره جامع آموزش UI و UX – طراحی رابط کاربری با فتوشاپ

در بخش هشتم نیز ساخت پروتوتایپ های کاغذی را آموزش دادیم:

بخش هشتم دوره جامع آموزش UI و UX – ساخت پروتوتایپ های کاغذی

در بخش نهم طراحی رابط کاربری و پروتوتایپ با نرم افزار Adobe XD را آموزش دادیم :

بخش نهم دوره جامع آموزش UI و UX – طراحی رابط کاربری و پروتوتایپ با نرم افزار Adobe XD

در بخش دهم تکنیک های پرورش خلاقیت را آموزش دادیم :

بخش دهم دوره جامع آموزش UI و UX – تکنیک های پرورش خلاقیت Adobe XD

در بخش یازدهم جلب توجه مخاطب با motion را آموزش دادیم :

بخش یازدهم دوره جامع آموزش UI و UX –جلب توجه مخاطب با motion

 

همان طور که بارها راجع به شناخت کاربر در طراحی تجربه کاربری صحبت کرده ایم، قصد داریم تا راجع به نقشه همدلی و فرمول درک کاربران با شما صحبت کنیم. در این جلسه گام به گام با درک نیازهای واقعی کاربران محصولات نرم افزاری آشنا خواهید شد. ترسیم و نحوه استفاده از نقشه همدلی را نیز یاد خواهید گرفت. سپس با چالش های محیط کاری استارتاپی ایران آشنا شده و نحوه کار کردن روی پروژه های واقعی را می آموزید. همچنین شما را با فوت و فن کوزه گری یا تکنیک های حرفه ای و تجاربی که باید راجع به طراحی تجربه کاربر و کار با تیم های مختلف یک استارتاپ بلد باشید آشنا می کنیم.

چگونگی کار با نمودار BCG ,تشخیص وضعیت محصولات,دستور العمل KIID, تکنیک های حرفه ای تجربه کاربری , محیط استارتاپی ایران ,آموزش UI و UX, آموزش uiux, فوت و فن های کوزه گری در UX ,افزایش وفاداری مشتریان با UX

در این آموزش چه چیزی یاد می گیریم؟

این جلسه یکی از کاملاصلانی  ترین جلساتی است که به شما یاد می دهد چطور با چالش های روزانه در یک استارتاپ کنار آمده و راه حل های طلایی برای مشکلات یک محصول ارائه کنید.

در بخش اول، شما با نقشه همدلی و راهنمای درک نیاز های واقعی کاربران آشنا می شوید. می آموزید که با چه فرمولی می توان موفقیت یک محصول را تضمین کرد.

بخش دوم در رابطه با دلایل شکست یک استارتاپ با شما صحبت می کنیم و سعی می کنیم شما را با محیط یک کسب و کار نوپا آشنا کنیم.

بخش سوم راجع به دلایل شکست یک محصول و راه های جلوگیری از آن با شما صحبت می کنیم.

چالش های یک طراح ui و ux

بخش چهارم راجع به چالش های واقعی یک طراح UX / UI در محیط استارتاپی ایران است. هر آنچه که باید راجع به تیم های توسعه یک محصول و چگونگی رفتار با هر دپارتمان را بدانید. همچنین راه حل هایی برای چالش های احتمالی را برای شما مطرح می کنیم.

بخش پنجم و ششم راجع به فوت و فن های کوزه گری در UX است. از آنجایی که افشای این فوت و فن ها برای عموم جایز نیست هیچ توضیحی راجع به آن نمی دهم.

بخش هفتم  راجع به چگونگی کار با نمودار BCG  و تشخیص وضعیت محصولات ماست. شما به صورت گام به گام با چگونگی استفاده و کاربرد های این نمودار آشنا خواهید شد.

پخش هشتم راجع به دستور العمل KIID  و موارد استفاده آنها در قابلیت های یک محصول یا فیچر های یک محصول است.

در بخش نهم با کتاب Hooked  و چگونگی ایجاد عادت در مشتریان صحبت خواهیم کرد.

بخش دهم و یازدهم راجع به شیوه های افزایش وفاداری در کاربران و افزایش نرخ مراجعه آنها به محصولات است.

بخش دوازدهم راجع به “نه” هایی است که یک طراح تجربه کاربر باید فیچر های جدید بگوید.

بخش سیزدهم راجع به طراحی تجربه کاربری بر مبنای داده است. در این بخش شما با طراحی بر مبنای اطلاعات آشنا خواهید شد.

تکنیک های افزایش وفاداری مشتریان با UX

بخش چهاردهم پاسخ به این سوال است که چرا و چطور یک محصول دیجیتال خلق می شود؟

بخش پانزدهم راجع به “بله” هایی است که شما باید به یک فیچر جدید بگویید. این که چه وقت می توانید به اضافه کردن قابلیت های جدید پاسخ مثبت بدهید.

بخش شانزدهم راجع به روش های تست محصولات قبل از ورود به چرخه تست کاربرد پذیری است.

بخش هفدهم راجع به یکی از کاربرد های گیمیفیکشن در طراحی تجربه کاربری است.

بخش هجده و نوزده و بیست راجع به کاربرد پذیری و تست های آن و چگونگی انجام آن است.

چگونگی کار با نمودار BCG ,تشخیص وضعیت محصولات,دستور العمل KIID, تکنیک های حرفه ای تجربه کاربری , محیط استارتاپی ایران ,آموزش UI و UX, آموزش uiux, فوت و فن های کوزه گری در UX ,افزایش وفاداری مشتریان با UX

 

 به همراه این آموزش؛ نرم افزار های کاربردپذیری و دستورالعمل گام به گام کاربرد پذیری و آموزش Hotjar، برای شما کاربران عزیز ارسال خواهد شد.

 

سرفصل های بخش دوازدهم دوره جامع آموزش UI و UX:

 تکنیک های حرفه ای تجربه کاربری در محیط استارتاپی ایران

  1. صحبتی با دانشجویان دوره آموزشی UX-UI
  2. راهنمای گام به گام استفاده از نقشه همدلی
  3. فرمول طلایی درک نیاز های واقعی کاربران
  4. دلایل عمده شکست استارتاپ های ایرانی
  5. دلایل عمده شکست محصولات ایرانی
  6. معرفی سرفصل های چالش های واقعی یک طراح UX  در ایران
  7. فوت و فن های کوزه گری در UX  : تفاوت دورکاری و فضای استارتاپ
  8. فوت و فن های کوزه گری در UX  : آموزش گام به گام نمودار BCG -بخش اول
  9. فوت و فن های کوزه گری در UX  : آموزش گام به گام نمودار BCG -بخش دوم
  10. فوت و فن های کوزه گری در UX  : دستور العمل KIID
  11. معرفی کتاب Hooked  :  راهنمای گام به گام ایجاد عادت در کاربران
  12. افزایش وفاداری مشتریان با UX
  13. فوت و فن های کوزه گری در UX  : تکنیک ۵ چرا – بخش اول
  14. فوت و فن های کوزه گری در UX  : تکنیک ۵ چرا – بخش دوم
  15. طراحی تجربه کاربری داده محور : کاربرد اطلاعات بر UX
  16. چرا و چگونه یک محصول خلق می شود؟
  17. فوت وفن های کوزه گری در UX  : به قابلیت های جدید ” آری بگویید”
  18. فوت و فن های کوزه گری در UX : تکنیک های تست محصولات
  19. یکی از کاربرد های گیمیفیکیشن در UX
  20. کاربرد پذیری در عمل – بخش اول
  21. کاربرد پذیری در عمل – بخش دوم
  22. کاربرد پذیری در عمل – بخش سوم
  23. سخن پایانی و چیز هایی که از قلم افتاد
  24. آموزش کار با Hotjar

طراحی تجربه کاربر داده محور

مزایای خرید دوره :

  • تمامی آموزش ها ۳ ماه بعد از انتشار دوره دارای پشتیانی تخصصی توسط مدرس هستند.
  • چنانچه سورس و فایل های جانبی برای دوره موجود باشد، همراه با لینک های آموزش در اختیار شما قرار می گیرد.
  • با تهیه این دوره آموزشی، محتوای ارزشمند برای ورود به بازار کار را به قیمت ناچیزی در اختیار دارید.
  • ویدئو های آموزشی توسط واحد کنترل کیفیت ما بررسی و سطح علمی ، صدا و تصویر ، شیوه بیان و سایر موارد آن تایید می شود.
  • ویدئو های آموزشی ما در حد نیاز به مباحث تئوری می پردازد و بیشتر آموزش به صورت عملی و متناسب با بازار کار می باشد.
  • بلافاصله پس از ثبت سفارش لینک دانلود برای شما فعال شده و به ایمیلتان ارسال میگردد. همچنین در صورت انتخاب گزینه پستی مراحل ارسال مرسوله از طریق ایمیل به اطلاع شما میرسد.
  • کیفیت تمامی دوره های سایت تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما یا به صورت رایگان یک یا چند آموزش معادل دیگر دریافت می کنید و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به کیف پول شما بازگشت داده می شود.

 

نوشته بخش دوازدهم دوره جامع آموزش UI و UX – تکنیک های حرفه ای تجربه کاربری در محیط استارتاپی ایران اولین بار در دانشجویار پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *