طراحی سایت نی نی سایت

طراحی سایت نی نی سایت امروزه اغلب افراد جامعه نیاز ها و سوالات خود را در فضای مجازی برطرف می کنند به دنبال آن سایت های گوناگونی پدید آمدند که در زمینه های مختلف نظر سنجی های عمومی مطرح می کردند اما یکی از مطرح ترین طراحی سایت ها که طرفداران زیادی پیدا کرده است طراحی سایت نی نی سایت می باشد که به دلیل دارا بودن بخش های گوتاگون در هر زمینه ای اغلب کاربران برای نظر سنجی و یا راهنمایی از مشاوران و م تخصصان به طراحی وب سایت نی نی سایت مراجعه می کنند که موجب شده نی نی سایت نرخ ترافیک بالایی را داشته باشد که رتبه الکسای بسیار مناسبی را نیز دارا باشد. رتبه الکسای نی نی سایت در ایران ۱۱ و جهانی ۴۵۰ می باشد.

طراحی سایت ای مالز

 

طراحی سایت

درباره طراحی سایت نی نی سایت

در ابتدا نی نی سایت برای راهنمایی بارداری و بچه داری راه اندازی شد اما اگر به قسمت موضوعات و تاپیک ها سری بزنید متوجه خواهید شد که استقبال کاربران موجب شده تا نی نی سایت امکانات بیشتری را ارائه دهد. همچنین در خصوص سلامت و سایر اخبار روز مقالاتی ارائه می شود که پر بازدید ترین ها در صورت جداگانه در راس مقالات نمایش داده می شوند. به طور کلی نی نی سایت چند بخش کلی دارد که شامل مجله، تبادل نظر، عکس، ویدئو و کلینیک می شود که هرکدام محتوا ها و خدمات جداگانه و مفیدی ارائه می دهند.

 

بخش کلینیک نی نی سایت

در قسمت کلینیک تخصصی نی نی سایت شما امکان مشاهده تصویر و نام متخصصان و مشاوران متفاوتی را دارید که در صورت داشتن سوال به طور رایگان می توایند با این پزشکان مطرح کنید همچنین آخرین پرسش و پاسخ ها نمایش داده می شود و می توانید پاسخ بسیاری از سوالاتتان را در این قسمت پیدا کنید. به علاوه بخشی به نام بانک دارو وجود دارد که با مراجعه به این قسمت و وارد کردن نام دارو مورد نظر می توانید اطلاعات کامل دارویی را مشاهده کنید.

از دیگر موارد قابل توجه در طراحی سایت نی نی سایت بخش ابزار های کلینیک است که به بارداران عزیز کمک می کند تا زمان زایمان را محاسبه کنند و به علاوه سایر ویژگی ها مانند شاخص توده بدنی و یا میزان کالری مورد نیاز خود را بررسی کنند. یکی دیگر از امکانات جالب طراحی سایت تهران و طراحی سایت نی نی سایت قسمت جستجو نام می باشد که در این بخش می توانید جنسیت نام و حروفی که نام با آن ها شروع می شود و پایان می یابد را انتخاب کنید و اسامی گوناگونی را با معنای و مفهومشان ببینید.

نوشته طراحی سایت نی نی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت نی نی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *