اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا طراحی سایت

اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا طراحی سایت همانطور که می دانید در دنیای اینترنت و فضای مجازی امروزه محتوا یکی از ارکان اصلی در طراحی سایت هستند که توجه به آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش ها برای جذب بازدید کننده و بالا رفتن فروش هر کسب و کاری می باشد.در این بخش به برخی از اشتباهات موجود در بازاریابی محتوا می پردازیم تا با پیشگیری از این اشتباهات رایج یک محتوای خوب و مفیدی را در طراحی سایت ارائه دهید.

استراتژی بازاریابی دیجیتال در طراحی سایت

 

طراحی سایت

طراحی سایت

اشتباهات رایج در تولید محتوا طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

 

  • ایجاد محتوا بدون برنامه ریزی در طراحی سایت

یکی از مهمترین عواملی که باید در بازاریابی محتوا به آن توجه کنید برنامه ریزی درست برای تولید محتوا می باشد چرا که بدون برنامه ریزی درست و واضح محتوای مناسب و مورد پسند بازدید کننده را نخواهید داشت.

  • بی نظمی در تولید محتوا

یکی از بزرگ ترین مشکل هایی که در تولید محتوا در طراحی وب سایت ها مشاهده می شود نداشتن نظم خاصی است. داشتن نظم در تولید محتوا باعث می شود بازدید کنندگان به صورت پیگیرانه شما را دنبال کنند و با اشتیاق به مشاهده مطالب موجود در طراحی سایت شما بپردازند.

  • نیروی انسانی کم تجربه و نداشتن خلاقیت

معمولا تولید محتوا را بسیار ساده می گیریم و به دنبال آموزش صحیح و کار کردن روی نیروی انسانی نمی رویم و این امر باعث می شود تا افراد تولید محتوا را به صورت خود به خود آموزش ببینند و با تکرار و آزمایش بیاموزند که خود باعث بروز خطاها و اشتباهات بسیاری می باشد و در نهایت منجر به شکست بازاریابی محتوا می شود تمامی این مشکلات باعث می شود تا محتواهای بی کیفیت و پر از اشکالات را در داخل محتوای موجد در طراحی سایت ها شاهد باشیم.

  • کمیّت یا کیفیت طراحی سایت

بسیاری از افراد بر این معتقدند که هر چه تعداد محتوای موجود در طراحی سایت تهران بیش تر باشد بهتر است داشتن تعداد زیاد محتوا هر چند می تواند نقش به سزایی در رنک یک طراحی سایت داشته باشد اما باید به این نکته توجه کنید که بازدید کننده محتوای با کیفیت می خواهد و داشتن تولید محتوای با کیفیت در طراحی سایت بر روی بازدید کنندگان اثر مثبتی دارد تا تعداد زیاد آن.

  • نداشتن تصاویر مناسب طراحی سایت

در طراحی سایت داشتن محتوا و نوشتن مطالب های طولانی جذابیتی ندارد بلکه داشتن تصاویر های مناسب و جذاب بسیار در نظر بازدید کننده و همچنین گوگل اثر مثبتی می گذارد.

  • نداشتن عنوان مناسب برای محتوا

در کنار این همه عوامل مهم در محتوای طراحی سایت عنوان نیز از موارد دیگری می باشد که روی نظر مخاطب شما اثر می گذارد هر چه عنوان شما جذاب و گیراتر باشد بازدید کننده زیادی جذب طراحی سایت شما خواهد شد.

نوشته اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *