طراحی سایت دیدستان

طراحی سایت دیدستان ، امروزه وب سایت های زیادی طراحی شده اند که اگر به موتور های جستجو سری زده باشید شاهد این طراحی سایت ها خواهید بود. اما دلیل اصلی استقبال مردم از طراحی سایت چیست؟ چرا اغلب کارفرمایان به طراحی سایت روی آورده اند؟ پاسخ این سوالات را می توان در چند کلمه خلاصه کرد آن هم این است دیده شدن هرچه بیشتر. از آن جایی که بازار رقابت میان تمام صنف ها بسیار داغ شده هر کس به دنبال این است که خود را بیشتر معرفی کند و گسترش تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت بستر مناسبی فراهم کرده تا به کمک طراحی سایت و با مناسب ترین هزینه امکان برند سازی و دیده شدن وجود داشته باشد.

جلوگیری از حملات سایبری به طراحی سایت

 

استقبال از طراحی سایت دیدستان

مشغله های کاری باعث شده تا بسیاری از افراد امکان تنظیم کردن زمان آزاد خود با زمان برنامه های مورد علاقه شان را نداشته باشند و یا در زمان پخش برنامه مورد نظر دسترسی به تلویزیون نداشته باشند از این رو وب سایت هایی طراحی شدند که به صورت آنلاین برنامه های تلویزیون را نمایش می دهند.

که یکی از آن ها طراحی وب سایت دیدستان است و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و با طراحی سایت آپارات رقابت می کند و انصافا با این که تازه کار است و از سال ۱۳۹۶ راه اندازی شده در زمینه خود موفق واقع شده تا جایی رتبه الکسا ۵۱ در ایران را به خود اختصاص می دهد و این به این معناست که از نرخ ترافیک بالایی برخوردار می باشد و رنکینگ خوبی در گوگل دارد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ویژگی های مهم طراحی سایت دیدستان

طراحی سایت دیدستان فرصت های شغلی بسیاری را فراهم کرده که با ارسال روزمه خود امکان استخدام و همکاری را برای علاقه مندان ایجاد شده است. دیدستان که یکی از طراحی سایت های اشتراک گذاری ویدئو به شمار می رود تمامی ویدئو ها را بر اساس موضوع آن ها دسته بندی کرده است که کار را برای کاربران آسان تر کرده و در صفحه اصلی برخی از برگزیده ها و جدیدترین ویدئو ها با عنوانی کوتاه نمایش می دهد.

در طراحی سایت دیدستان  آیکونی با عنوان پخش زنده نیز وجود دارد که با ورود به این قسمت می توانید با انتخاب شبکه مورد نظرتان برنامه ها را به طور آنلاین و زنده تماشا کنید. یکی دیگر از مزایای دیدستان هنگام مشاهده پخش زنده برنامه ها عدم وجود تبلیغات اضافی در صفحه است چرا که تبلیغات چشمک زن، کامنت ها و… که در سایر سایت های اشتراک گذاری ویئو وجود دارد موجب آزار کاربر می شود و طراحی سایت تهران دیدستان که به دنبال رضایت مخاطبان است این مسئله را به خوبی بر طرف کرده است.

نوشته طراحی سایت دیدستان اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت دیدستان appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *