طراحی سایت خبرگزاری ایسنا

طراحی سایت خبرگزاری ایسنا امروزه در هر جامعه ای اتفاقات به سرعت در حال رخ دادن هستند و به دنبال آن افراد جامعه اخبار و وقایع را به صورت آنلاین و لحظه به لحظه دنبال می کنند که این امر سبب شده تا استقبال از روزنامه ها و رسانه های این چنینی به کم ترین میزان برسد. در عوض طراحی سایت های خبری طرفداران زیادی پیدا کرده است و نرخ ترافیک بالایی را به خود اختصاص می دهند. کاربران اینترنت به دنبال دریافت جدید ترین اخبار هستند پس اگر طراحی سایت خبری حقایق وقایع و لحظه ای ترین اخبار را به درستی انتشار دهد آمار بازدید کنندگان دائمی زیادی را به خود جذب خواهد کرد. طراحی سایت خبرگزاری ایسنا یکی از پر طرفدار ترین طراحی سایت های خبری به شمار می رود که از سال ۱۳۷۸ راه اندازی شد.

 

ویژگی های طراحی سایت خبری مناسب چیست؟

یک طراحی سایت خبرگزاری برای این که اعتبار خود را افزایش دهد می بایست فعال باشد و سرعت بالایی در انتشار اخبار داشته باشد که این امر تنها با تکیه بر نیرو هایی کوشا و پیگیر محقق می شود. علاوه بر این طراحی سایت خبرگزاری هر چه ساده تر باشد مخاطبان بیشتری جذب می کند چرا که بازدید کنندگان این سایت ها تمامی اقشار جامعه را در بر می گیرند پس بهتر است به جای پرداختن به جزییات و المان های فانتزی با جدید ترین متد طراحی سایت همراه بود و در عین حال سرعت بارگذاری صفحات وب سایت حفظ شود.

نکات مهم خرید آنلاین از طراحی سایت

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ویژگی های طراحی سایت ایسنا شامل موارد زیر می شود

طراحی وب سایت خبرگزاری ایسنا تمامی اخبار را در دسته بندی های اختصاصی ارائه می دهد که شامل بخش ورزشی، سیاسی، فرهنگی و هنری، علمی، بین المللی و سایر اخبار می باشد. اخبار و محتوا در قالب متن، تصویر و ویدئو و صوت ارائه می شوند. از دیگر ویژگی های چشمگیر طراحی سایت ایسنا امکان تغییر زبان است که شامل زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسه و عربی می شود. همچنین اوقات شرعی شهرها با توجه به انتخاب کاربر نمایش داده می شود.

طراحی سایت ایسنا خط مشی هایی نیز دارد که پیرو آن ها حرکت می کنند و تمام این خط مشی ها را در صفحه ای جداگانه عنوان کرده است بی دلیل نیست آمار بازدید کنندگان زیادی را به خود اختصاص می دهد و رتبه الکسای جهانی ۱٫۱۶۸ و در ایران ۲۹ دارد. البته لازم به ذکر است با توجه به گسترش استفاده از شبکه های مجازی و گوشی های موبایل طراحی سایت خبری موفق می بایست به صورت ریسپانسیو طراحی شود تا تمامی کاربران امکان استفاده از وب سایت را داشته باشند.

نوشته طراحی سایت خبرگزاری ایسنا اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت خبرگزاری ایسنا appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *