طراحی سایت شیپور

طراحی سایت شیپور ، امروزه با گسترش نقش اینترنت و فناوری در زندگی مردم تبلیغات و بازاریابی ها به روش سنتی و قدیمی جای خود را به روش های امروزی و جدید تر داده اند. به این ترتیب طراحی سایت هایی پدید آمد که به قبول تبلیغات کاربران پرداختند و طراحی سایت شیپور یکی از مطرح ترین این وب سایت های تبلیغاتی می باشد که در زمینه تبلیغات آنلاین فعالیت دارد. طراحی سایت شیپور با فراهم کردن امکان ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده موجب شده با دست دلالان از این بازار کوتاه شود.

و به این ترتیب دو طرف معامله با بررسی تمامی جوانب تصمیم نهایی خود را بگیرند. از طرفی دیگر تبلیغات یکی از فاکتور های مهم برای ارتقا و رونق درآمد مشاغل به شمار می رود و کاربران طراحی سایت شیپور به راحتی می توانند تبلیغات کسب و کار خود را به صورت گسترده به نمایش عموم درآورند.

نحوه ایجاد برند برای طراحی سایت

 

طراحی سایت

طراحی سایت

ویژگی های تبلیغات در طراحی سایت شیپور

در طراحی وب سایت شیپور امکان تراکنش و پرداخت های اینترنتی وجود ندارد. تمامی تبلیغات در طراحی سایت شیپور بر اساس نوع کتگوری آن ها دسته بندی می شوند تا خریدار به راحتی به کالا و خدمات مورد نظرش دسترسی پیدا کند و در میان انبوهی از تبلیغات سردرگم نشود. علاوه بر این امکان فیلتر موقعیت مکانی در طراحی سایت شیپور وجود دارد تا نزدیک ترین فروشنده را پیدا کنید به علاوه می توانید محدوده هزینه پیشنهادی برای محصول یا خدمات مورد نظرتان را ارائه دهید.

پس از انتخاب فیلتر های مورد نظر برای نمایش تبلیغات طراحی وب سایت شیپور با در نظر گرفتن فیلتر ها و بر اساس جدید ترین تبلیغات لیست را نمایش می دهد. در طراحی سایت شیپور امکان ایجاد آگهی های استخدام نیز وجود دارد که البته تمامی تبلیغات با تایید مدیر سایت نمایش داده خواهند شد.

 

تعرفه های تبلیغات در طراحی سایت شیپور

در طراحی وب سایت شیپور امکان درج تبلیغات به صورت رایگان وجود دارد اما در صرت تمایل برای ارتقا پلن تبلیغ می بایست هزینه ای را پرداخت کنید که با توجه به پلن انتخابی تعیین می شود علاوه بر زمان تبلیغات در طراحی سایت شیپور محدود و قابل تعیین است پس در صورت تمایل برای تمدید تبلیغ و یا استفاده از محدوده زمانی بیشتر برای نمایش تبلیغ باید هزینه های جدایی پرداخت کنید. در واقع عمده هزینه ای که پرداخت می کنید برای دیده شده هرچه بیشتر می باشد و به این ترتیب می توانید بازخورد بهتری کسب کنید.

نوشته طراحی سایت شیپور اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت شیپور appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *