طراحی سایت فارس نیوز

طراحی سایت فارس نیوز ، خبرگذاری فارس یا همان فارس نیوز یک خبرگذاری فارسی ست که مجوز آن در سال ۱۳۷۸ برای سعید نوبری صادر شد هم اکنون ساختمان اصلی این خبرگذاری در میدان فردوسی واقع است لوگوی این سایت به صورت فا طراحی شده که در کل طرح امواج آب مشخص است و نشان دهنده ی قابلیت خبر در ایجاد حرکت در جامعه است. بررسی برترین نمونه های بازاریابی در طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

از طراحی سایت تا تاسیس دانشکده

این خبر گذاری در سال ۹۲ توانست مجوز یک مرکز آموزش عالی را از دانشگاه علمی و کاربری دریافت کند و از اردیبهشت سال ۹۳ با پذیرش دانشجو در دو رشته ی خبر نگاری و عکاسی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به فعالیت نماید این خبرگذاری با هدف افزایش رقابت تاثیرگذار برای رشد کیفی محتوایی اخبار و شناساندن خبرنگاران برتر اقدام به برگذاری جشنواره های فصلی می کند که تا کنون سه دوره از آن به میزبانی استان فارس و استان اردبیل و استان مازندران برگزارشده است.

در صفحه ی اصلی طراحی سایت فارس چه مواردی مشاهد می شود ؟ در سمت راست تصویر اخبار برگزیده، اخبار اجتماعی سیاسی ورزشی اخبار مربوط به استان ها و بخش اعلام مشکلات سایت مشاهده می شود و با کلیک بر روی عناوین کل تیتر اخبار یک روز معین مشاهده می شود حتی با کلیک بر روی عنوان های اقتصادی و فرهنگی و … اخبر مربوط به آن حوزه را می توانید مشاهده کنید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت فارس نیوز چگونه است ؟

طراحی وب سایت فارس نیوز به گونه ایست که تمامی اطلاعات مهم و ارزشمند بر روی صفحه ی اصلی قرار می گیرد و کاربر با کلیک بر روی هرکدام از اخبار به مشروح آن دسترسی می یابد همچنین با پایه گذاری بخشی با نام باشگاه خبری توانا تلاش شد با جذب جوانان علاقه مند به برگذاری دوره های خبر نگاری بپردازد. طراحی سایت فارس نیوز چه سرویس هایی ارائه می دهد طراحی سایت خبرگذاری فارس به گونه ایست که به چهار زبان عربی، فارسی، انگلیسی و ترکی منتشر می شود سرویس های مختلف این خبرگذاری به صورت مستقل فعالیت و اطلاعات خود را منتشر می کنند و در اختیار کاربران قرار می دهد

 

مهم ترین اخبار در طراحی سایت فارس نیوز کدام قسمت ها را شامل می شود ؟

مهم‌ترین اخبار در صفحه اول طراحی سایت و در بخش منو در سمت راست نمایش داده می‌شود. این سرویس‌ها عبارت‌اند از: سرویس اجتماعی، اقتصادی، بین‌الملل، سیاسی، دانشگاه، فرهنگی، ورزشی، استان‌ها، عکس، صوت و تصویر، سیاست خارجی، دیدگاه، گفتگو، اخبار شرکتها، گرافیک و کاریکاتور، دانستنیها، تیتر اخبار و در قسمت تاریخ شامل: تاریخ اسلام، تاریخ معاصر، تاریخ تمدن، در بخش دانستنی‌ها: پزشکی، علمی، خواندنی‌ها، در بخش انتشارات: کتاب و مجله و در ادامه انرژی اتمی و اخبار ویژه پوشش داده می‌شود.

 

نوشته طراحی سایت فارس نیوز اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت فارس نیوز appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *