آشنایی با اصول طراحی سایت مجدد

آشنایی با اصول طراحی سایت مجدد آیا تا به حال پیش آمده که هنگام رد شدن از جلوی ویترین یک مغازه جذب آن شوید و چند دقیقه ای برای تماشای آن وقت بگذارید؟ حتی گاهی ممکن است به کالایی جذب شویم که نیازی به آن نداریم اما به داخل مغازه می رویم و آن را خریداری می کنیم روش کسب و کار اینترنتی نیز به همین صورت است طراحی سایت ما در حکم ویترین مغازه ایست که باید توجه مخاطب را جلب کند و محتوای ما در طراحی وب سایت همان اجناس مغازه به حساب می آیند طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که در کاربر حس تازگی ایجاد کند همین مساله باعث می شود کاربر به دیگر بخش های طراحی سایت سر بزند و مقاله ای را مطالعه کند یا حتی خریدی انجام بدهد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

دلایل نیاز به باز طراحی سایت

سردرگم شدن کاربران

یکی از نکاتی که هنگام طراحی سایت لازم است در نظر بگیریم این است که خود را جای کاربر بگذاریم با این کار راه هایی که باعث استفاده بهتر و ساده تر از سایت می شود را پیدا خواهید کرد این همان بهبود تجربه ی کاربری درطراحی سایت است اگر می خواهید به طراحی سایت یا باز طراحی سایت بپردازید لازم است نظر کاربران را در اولویت قرار دهید. تولید محتوای مفید برای طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات کاربردی وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نماید.

فاصله گرفتن از استاندارد های روز طراحی دنیا

اگر طراح سایت شما مطابق با استانداردهای روز طراحی سایت نیست باید آن را باز طراحی کنید دنیای علم و فناوری روز به روز در حال تغییر است ممکن است آنچه امروز مورد پسند کاربران است دو سال دیگر رضایت آنان را به همراه نداشته باشد اگر طراحی سایت شما بر اساس پلتفرم های قدیمی طراحی شده نیاز است آن را باز طراحی کنید برای مثال یکی از مواری که در طراحی سایت از آن استفاده می شود فریم ورک است که تغییرات زیادی داشته است و نسخی شماره ی ۴ آن با نسخه های قبلی تفاوت دارد.

کاربردی نبودن داستان برای برند

آیا زمانی که کاربر به طراحی سایت شما وارد می شود متوجه تفاوت طراحی سایت تهران و محتوای شما با سایر  سایت ها خواهد شد ؟ اگ پاسخ منفی است یعنی شما در انتقال داستان برند خود موفق عمل نکرده اید به وسیله ی بازطراحی سایت می توانید داستان برند خود را به خوبی به کاربر منتقل کنید حتی می توانید رنگ آمیزی و طراحی لوگو و سایر بخش ها را به هم مرتبط کنید و و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

نوشته آشنایی با اصول طراحی سایت مجدد اولین بار در پدیدار شد.

The post آشنایی با اصول طراحی سایت مجدد appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *