ایمن سازی اینستاگرام (بخش پایانی)

در دو بخش قبلی مفصلا در ارتباط با ایمن سازی اینستاگرام صحبت شد. در بخش اول ایمن سازی اینستاگرام، آموختیم که گذر واژه ها در تامین امنیت صفحات اینستا نقش مهمی دارند و اولین قدم برای ایمن کردن حساب کاربری، بالا بردن امنیت گذرواژه یا پسورد می باشد. در ایمن سازی اینستاگرام (بخش دوم) نیز گفته شد، تایید هویت دو عاملی چه نقش مهمی را در بالا بردن امنیت صفحات اینستاگرام ایفا می کند. در این مقاله نیز در نظر داریم تا نکات تکمیلی و پایانی را در ارتباط با تقویت امنیت حساب های کاربری در این شبکه اجتماعی بیان کنیم.

همچنین شما عزیزان می توانید برای استفاده از خدمات اینستاگرام که توسط شرکت طراحی وب سایت دارکوب ارائه می شود با ما در تماس باشید.

ایمن سازی اینستاگرام

دسترسی به حساب های شخصی

متاسفانه در روز های اخیر مراجعه های زیادی در ارتباط با هک شدن صفحات در اینستاگرام شده است. کاربران به دلیل نا آگاهی نمی توانند امنیت صفحات خود را تامین کنند. در این بین بسیاری از افراد با چند ترفند ساده پیج ها را از دسترسی صاحبانشان خارج می کنند. جدا از این که افراد سودجو می توانند از حساب کاربری شما استفاده های دیگر کنند، می توانند از تصاویر و استوری های به اشتراک گذاشته شما به بسیاری از اطلاعات شخصی تان دست بیابند.

در ماه گذشته یک سارق توانست از تصاویر و استوری های به اشتراک گذاشته شده توسط یک زوج از منزل آنها سرقت کند. به همین راحتی سارقان می توانند با توجه به اطلاعات و تصاویر به اشتراک شده به حریم خصوصی شما وارد شوند. در ادامه راه کار هایی تکمیلی جهت افزایش امنیت صفحات اینستاگرام را بیان خواهیم کرد.

چه کسی وارد حساب من شده است

بسیاری از هکر ها بدون از دسترس خارج کردن حساب های کاربری از صاحبان آن سوء استفاده می کنند. به عنوان مثال شخص نا شناس می تواند به راحتی از طرف صاحب پیج به فالوور های او پیام دایرکت ارسال کند. این قبیل پیام ها می توانند حاوی درخواست مبالغی پول یا ارسال تصاویر نا مناسب و یا هر چیز دیگری باشند.

برای آنکه بدانید چه کسی وارد پیج شما شده است، یک راه آسان وجود دارد. این مزیت فقط برای گوشی های Apple وجود دارد. البته شما می توانید با login شدن از طریق وب سایت اینستاگرام به این گزینه دسترسی پیدا کنید.

برای دسترسی به این بخش مسیر زیر را دنبال کنید:

For iphone: Setting=> security=> login security=> login activity

ایمن سازی اینستاگرام

ایمن سازی اینستاگرام

For Web site: Setting=> login activity

پس از ورود به قسمت مذکور می توانید مکان هایی که در آن login شده اید را ببینید. همچنین مدل گوشی و یا نوع دستگاهی که با آن وارد اکانت خود شده اید نمایش داده می شود. اگر در هیچ کدام از مکان ها نبوده اید یا دستگاهی که با آن login شده اید برای شما نیست می توانید با زدن گزینه ای از آن دستگاه log out کنید. بعد از logout  کردن معمولا پیامی از سوی اینستاگرام مبنی بر تغییر گذرواژه دریافت خواهید کرد. که بهتر است این کار را انجام دهید.

خاموش کردن location

یکی از راه هایی که افراد ناشناس می توانند از طریق آن وارد حریم خصوصی تان شوند. location می باشد. نه فقط برای اینستاگرام بلکه برای تمامی اپلیکیشن های موبایلی، مکان نمای خود را خاموش کنید.

یکی از تنظیمات دوربین های موبایل ثبت لوکیشن عکس می باشد. شما وقتی با موبایل خود عکاسی می کنید، در صورتی که لوکیشن تلفن همراه روشن باشد، مکان در جزئیات عکس ثبت می شود و اگر این عکس را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید هر کسی می تواند به راحتی از مکان عکس با خبر شود. برای جلوگیری از این کار اولین راه خاموش کردن لوکیشن تلفن همراه می باشد. در قدم بعدی وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید و در آنجا اجازه دسترسی به مکان نما را از طریق اینستاگرام بر دارید.

برای جلوگیری از هک شده و دسترسی افراد دیگر به اکانت شخص تان بهتر است پیج خود را private کنید. همچنین درخواست اکانت هایی که نمی شناسید را رد کنید. جدا از اینکه هکر ها می توانند به راحتی به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کنند، می توانند از تصاویر شخصی پیج استفاده های دیگر نیز کنند. رعایت برخی نکات در شبکه های اجتماعی بسیار مهم می باشد.

موارد گفته شده شاید در ظاهر بی اهمیت باشند اما یک هکر می تواند به راحتی با کمترین اطلاعات از شما، حساب کاربری تان را هک کند. همچنین نکات گفته شده تنها اشاره ای به نکات ایمن سازی اینستاگرام می باشد شما عزیزان می توانید برای ایمن سازی پیج های شخصی و کاری خود و همچنین استفاده از خدمات اینستاگرام با کارشناسان ما در تماس باشید.

The post ایمن سازی اینستاگرام (بخش پایانی) appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *