شروع طراحی سایت

شروع طراحی سایت امروزه افراد زیادی به طراحی سایت روی آورده اند و علاقه مند به طراحی سایت شده اند اما سوالی که ذهن اغلب آن ها را در گیر می کند این است که از کجا شروع کنند. یادگیری طراحی سایت کار چندان پیچیده ای نیست اما مسلما ساده هم نیست و دارای مرحله های زیادی است که اگر استعداد و علاقه کافی در زمینه طراحی سایت داشته باشید موفق خواهید شد بنابراین قبل از هر چیزی باید به محیط وب آشنا باشید تا مراحل یادگیری طراحی سایت را آغاز کنید. طراحی خلاقانه برای افزایش مخاطبان طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

شروع یادگیری طراحی سایت

برای شروع آموزش طراحی سایت مشخص کنید توانایی یادگیری خودآموز طراحی سایت را دارید یا خیر. اگر این استعداد را دارید می توانید تمامی مراحل طراحی سایت را گام به گام به صورت آنلاین دنبال کنید اما اگر به صورت غیر حضوری امکان فراگیری مطالب طراحی سایت را ندارید با شرکت در کلاس ها و دوره های آموزشی طراحی سایت می توانید فرآیند طراحی وب سایت را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.

در واقع یادگیری طراحی سایت نیاز به پیش زمینه خاصی ندارد البته که در صورت داشتن دانش تخصصی کار راحت تری در پیش دارید همچنین آشنایی با زبان انگلیسی کمک زیادی به شما می کند اما نگران نباشید و از صفر شروع کنید و با تمرین و پشتکار در این زمینه موفق شوید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

مسیر طراحی سایت

اگر می خواهید در میانه راه سر در گم نشوید و در مسیر خود همواره موفق باشید بهتر است قبل از شروع علاقه خود را مشخص کنید. دو نوع تخصص در طراحی سایت وجود دارد که front end  و back end  نام دارند اگر به طراحی قالب سایت علاقه دارید front end  گزینه مناسبی برای شما است اما اگر به برنامه نامه نویسی علاقه دارید back end  را به شما پیشنهاد می کنیم. در کل کلیه فرآیندfront end  مربوط به شکل ظاهری طراحی سایت تهران می شود و back end  مربوط به پشت صحنه ها و کد ونویسی ها می شود.

البته بسیاری از طراحان سایت به هر دوی این تخصص ها تسلط دارند که با یادگیری هر دوی آن ها کار راحت تری در بازار کار در پیش دارید چرا که در غیر این صورت حتما باید به صورت تیم ورک کار کنید و همان طور که آگاه هستید کار های تیمی مشکلات مربوط به خود را دارد که در صورت تسلط به فرانت اند و بک اند خبری از این در دسر ها نیست.

نوشته شروع طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post شروع طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *