اشتباهات رایج تولید محتوا در طراحی سایت

اشتباهات رایج تولید محتوا در طراحی سایت یکی از راه های رسیدن به رتبه های بالاتر گوگل و جذب بازدید کنندگان داشتن استراتژی محتواست. بسیاری از کسانی که به تازگی پروژه طراحی سایت خود را به پایان رسانده اند از اهمیت تولید محتوا آگاه نیستند باید بدانند که گاهی اوقات اشتباهاتی رایج در تولید محتوا آسیب های زیادی به طراحی سایت می زند. البته گاهی اشتباهاتی از افراد با تجربه نیز سر می زند و موجب افت طراحی سایت می شود به همین دلیل قصد داریم اشتباهات رایجی که در تولید محتوا طراحی سایت وجود دارند را معرفی کنیم تا درصد خطا کمتر شود چرا که محتوا یکی از فاکتور های حیاتی هر طراحی سایتی به شمار می رود به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

برخی از اشتباهات تولید محتوا طراحی سایت عبارتند از:

 

  • استفاده اشتباه از کلیدواژه های طراحی سایت

قبل از شروع می بایست به خوبی عبارات کلیدی مرتبط با طراحی وب سایت خود و عباراتی که هدف اصلی شما برای کسب رتبه است را بررسی کنید پس از این مرحله باید عبارات را به طور صحیح و معنادار و اصولی در طراحی سایت خود استفاده کنید چرا که در غیر این صورت توسط ربات های گوگل شناسایی و جریمه خواهید شد. سو استفاده از کلیدواژه ها و استفاده بیش از حد به هیچ وجه تایید نمی شود.

  • استفاده از محتوا بی کیفیت در طراحی سایت

محتوایی که تولید می کنید در مرحله اول نباید تکراری و یا کپی شده از سایر وب سایت ها باشد. علاوه بر این می بایست به روز و حاوی اطلاعات مفید باشد به طوری که کاربر پس از مطالعه پاسخ سوالات خود را پیدا کند به این ترتیب است که با محتوایی منحصر به فرد بازدید کنندگان طراحی سایت تهران را به عنوان سایتی منبع شناسایی می کنند و در موارد بعدی نیز به سایت باز می گردند.

  • عدم استفاده از تصاویر در محتوا طراحی سایت

جالب است بدانید که محتوا هر چه مفید باشد اما بدون تصویر و تنها در غالب متن ارائه شود برای بازدید کنندگان خسته کننده می باشد و مخاطب را فراری می دهد. استفاده از تصاویر مرتبط و با کیفیت باعث القای حس بهتر و درک بهتری از متن به بازدید کننده می شود.

 

با مخاطب طراحی سایت ارتباط برقرار کنید

تولید محتوا یکی از راه هایی برقراری ارتباط بین طراحی سایت در تهران و بازدید کننده است. همواره در تلاش باشید که مخاطب خود را بشناسید و بدانید که به دنبال چه مطلبی است و به چه محتوایی علاقه دارد تا محتوایی را ارائه دهید که ذهن مخاطب می چرخد همچنین سبک نوشتاری خود را صمیمانه و راحت انتخاب کنید تا ارتباط بیشتری بین محتوا و مخاطب ایجاد شود. تاثیر رسانه های تلویزونی بر طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

نوشته اشتباهات رایج تولید محتوا در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post اشتباهات رایج تولید محتوا در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *