بهترین کتاب آموزش سی شارپ برای افراد مبتدی

خیلی از افراد برای یادگیری برنامه نویسی دوست دارند از کتاب استفاده کنند و می توان گفت زیاد علاقه به رفتن به کلاس ندارند. یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری، همین زبان سی شارپ است که در ایران به شدت مورد پسند کاربران قرار گرفته است. در این مطلب میخواهیم بهترین کتاب آموزش سی شارپ برای افراد مبتدی رو معرفی کنیم؛ همانطور که قبلا گفتیم واقعا کلمه بهترین به نظرم خنده دار است چون بهترین از دیدگاه هر کسی متفاوت است. در اینجا ما چند کتاب رو معرفی می کنیم و در انتها برای کسانی که می خواهند برنامه نویسی رو با فیلم آموزشی ببینند یک مجموعه فیلم معرفی کرده تا بتوانند استارت آموزش برنامه نویسی رو بزنند.

در این مدت منابع زیادی برای آموزش سی شارپ برای افراد مبتدی داخل سایت قرار دادیم اما زیاد کتاب معرفی نکردیم که در این مطلب سعی می کنیم چند کتاب خوب در این زمینه برای دانلود قرار دهیم. پس اگر به دنبال بهترین کتاب آموزش سی شارپ هستید و می خواهید به این زبان مسلط شوید این مطلب رو تا انتها مطالعه کنید چون علاوه بر کتاب چند فیلم آموزشی و مقاله هم معرفی می کنیم که بسیار برای شما مفید می باشند.

کتاب آموزش سی شارپ برای افراد مبتدی

قبل از اینکه شروع به معرفی کتاب آموزش سی شارپ کنیم باید بگم بهترین روش برای یادگیری برنامه نویسی سی شارپ از طریق فیلم آموزشی می باشد البته این نظر بنده هستش و شما می تونید پذیرای آن نباشید. برای این موضوع هم دلیل دارم چون مثلا برای نشون دادن سورس کدهای یک پروژه برنامه نویسی باید پشت سر هم این سورس کدها آورده شوند. مثلا برای انجام دادن یک ماشین حساب ساده باید حداقل ۱۵ ۲۰ صفحه برای آن کنار بذاریم ولی تو فیلم آموزشی شاید تو کمتر از ۲۰ دقیقه این آموزش رو به صورت خیلی حرفه ای ارائه کرد. به نظر من، کتاب در حوزه برنامه نویسی توانایی کمتری در ارائه مطالب نسبت به ویدیو دارد. ولی در حوزه های دیگر مثل حوزه مدیریتی، بازایابی، رشد فردی و غیره، کتاب بهترین انتخاب می باشد. ولی در اینجا چون قرار هستش ما بهترین کتاب آموزش سی شارپ برای افراد مبتدی معرفی کنیم موضوع اصلی رو همون کتاب در نظر میگیرم و کتاب های مورد نظر رو معرفی می نماییم.

بهترین کتاب آموزش سی شارپ برای افراد مبتدی

همانطور که در بخش بالا گفتیم کلمه بهترین واقعا خنده دار است و نمی توان گفت چه چیزی بهترین است اما سعی می کنم کتبی رو معرفی کنیم که به درد شما می خورند و نیاز شما رو برطرف کنند. پس اگر دنبال بهترین کتاب آموزش سی شارپ برای افراد مبتدی هستید از این منابعی که در زیر معرفی می کنیم استفاده کنید. به نظرم خیلی از نیاز شما رو برطرف خواهد کرد. سعی می کنیم هر کتابی رو که معرفی می کنیم مقداری در مورد آن توضیح دهیم تا بر اساس توضیحات داده شده، آن را انتخاب کنید.

کتاب برنامه سازی یک + اصلاحات کتاب: این کتاب مربوط به درس برنامه سازی یک، بچه های کامپیوتر فنی و حرفه ای می باشد که در قالب ۱۸۴ صفحه نگارش شده و به نظرم جز بهترین کتاب های آموزش سی شارپ برای افراد مبتدی می باشد به همراه آن، اصلاحات کتاب هم قرار داده شده که می توانید با کلیک روی عنوان، آن را دانلود کنید.

کتاب برنامه سازی دو: این کتاب در ادامه کتاب بالا آمده است و کسانی که می خواهند مقدار بیشتری در سی شارپ مسلط شوند این کتاب برای آنها خیلی خیلی مناسب می باشد. این کتاب در قالب ۲۲۷ صفحه به آموزش سی شارپ می پردازد. اگر کتاب اول سی شارپ رو دانلود کردید حتما این کتاب رو هم بخونید.

کتاب برنامه سازی ۳: این کتاب که در قالب ۲۲۰ صفحه برای دانلود شما دوستان آماده شده است کتاب سوم آموزش سی شارپ می باشد که باز برای دانش آموزان رشته کامپیوتر فنی و حرفه ای نگارش شده است. به جرات می توان گفت با مطالعه این سه کتاب، به اندازه قابل توجه ای می توانید به زبان برنامه نویسی سی شارپ مسلط شوید.

کتاب آموزش سی شارپ سید محمد هاشمیان: شاید گفت این کتاب جز اولین کتب در زمینه آموزش سی شارپ می باشد و افرادی که چند سال پیش برنامه نویسی سی شارپ رو شروع کرده اند حتما این کتاب رو به خوبی به یاد دارند. شاید گفت این کتاب، جز بهترین کتاب های آموزش برنامه نویسی سی شارپ می باشد که در آن سال ها منتشر شده است. تعداد صفحات کتاب آقای هاشمیان، ۹۵۱ صفحه می باشد که جز منابع خوب در این زمینه است تنها ایراد کتاب اینه، مقداری قدیمی است.

مقالات مفید برای آشنایی با زبان سی شارپ

 مقالات مفید برای آشنایی با زبان سی شارپ

بعد از اینکه چند کتاب خوب برای آموزش برنامه نویسی سی شارپ معرفی کردیم حال به سراغ مقالات مفید برای آشنایی بیشتر با سی شارپ میرویم. پیشنهاد میکنم حتما این چند مقاله ای که معرفی می کنیم رو مطالعه کنید چون دید خوبی نسبت به این زبان برنامه نویسی به شما میدهد.

مقاله اول: ۱۱ دلیل منطقی برای یادگیری سی شارپ: اگر دنبال دلیل برای آموزش و یادگیری سی شارپ هستید به نظرم این مقاله می تواند برای شما مفید باشد چون در آن ۱۱ دلیل منطقی برای یادگیری زبان سی شارپ رو ارائه کرده ایم. 

مقاله دوم: ۷ قدم برای یادگیری سریع سی شارپ: بعد از اینکه دلایل منطقی برای یادگیری سی شارپ رو مطالعه کردید حتما این مقاله رو مطالعه کنید تا متوجه شوید اگر بخواهید سریع سی شارپ یا هر زبان دیگری رو یاد بگیرید باید چه اقداماتی رو انجام دهید. 

مقاله سوم: تفاوت برنامه نویسی اندروید با سی شارپ: سومین مقاله در مورد تفاوت برنامه نویسی اندروید و سی شارپ هستش، خیلی ها فکر می کنند این دو یکی هستند که باید بگم این ها کاملا با هم تفاوت دارند. 

مقاله چهارم: حقوق یک برنامه نویس سی شارپ: شاید از خودتون بپرسید اصلا سی شارپ یاد بگیرم می تونم تا چه قد درآمد داشته باشم. در این مقاله به این موضوع می پردازیم و توضیح دقیق و درستی در این زمینه میدهیم.

مقاله پنجم: بازار کار برنامه نویسی سی شارپ: یکی دیگر از سوالات مهم در این زمینه، میزان بازار کار برنامه نویسی سی شارپ هستش، در این مقاله به بررسی بازار کار سی شارپ می پردازیم و میگم اگر سی شارپ رو یاد بگیرید می توانید در چه بازار کارهایی می توانیم فعالیت داشته باشیم.

مقاله ششم: کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ: در این مقاله به بررسی کاربرد سی شارپ می پردازیم. خیلی ها فکر می کنند سی شارپ فقط برای برنامه نویسی ویندوز هستش و در بخش های دیگر کاربرد ندارد اما باید بگم سی شارپ  یک زبان چند منظوره هستش، که می توانید با آن واسه خیلی از پلتفرم ها کدنویسی کنید از ویندوز گرفته تا موبایل و حتی وب و ….؛ این مقاله دید خوبی نسبت به سی شارپ به شما میدهد و پیشنهاد میکنم قبل از دیدن فیلم های آموزش سی شارپ حتما این مقاله رو هم مطالعه کنید. 

فیلم آموزش برنامه نویسی سی شارپ

تا این لحظه چند کتاب خوب برای یادگیری و آموزش سی شارپ معرفی کردیم حال میخواهیم منابعی به صورت فیلم معرفی کنیم تا اگر خواستید برنامه نویسی سی شارپ رو با فیلم یاد بگیرید از این فیلم ها استفاده کنید.

فیلم جلسات رایگان دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

(بیش از ۵ ساعت فیلم آموزشی، کل دوره بیش از ۷۰ ساعت)
جلسه مقدمه | جلسه یک | جلسه دو | جلسه سه | جلسه چهار | جلسه پنج | جلسه شش | جلسه هفت | جلسه هشت

پیشنهاد میکنم حتما مقاله چگونه متخصص سی شارپ شویم ؟ رو مطالعه کنید. در این مقاله به صورت کامل نحوه یادگیری و متخصص شدن در زمینه برنامه نویسی سی شارپ رو آموزش داده ام.


صحبت پایانی
منابع زیادی برای یادگیری و آموزش سی شارپ وجود دارد که می توانید از طریق جستجو در سایت به آنها دسترسی داشته باشید اما اگر دنبال بهترین کتاب آموزش سی شارپ برای افراد مبتدی هستید به نظرم این ۴ کتابی که معرفی کردیم جز بهترین ها هستند و میتوانند نیاز شما در این زمینه رو برطرف کنند. حتما حتما مقالاتی که معرفی کردیم رو هم مطالعه کنید چون دید خوبی در این زمینه به شما میدهند. برای یادگیری و آموزش سی شارپ، به شخصه فیلم های آموزشی رو پیشنهاد میدهم چون خیلی سریعتر می توانید به سی شارپ مسلط شوید.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *