اصول اولیه طراحی سایت

اصول اولیه طراحی سایت امروزه اولین قدم برای پیشرفت کسب و کار طراحی سایت می باشد. طراحی سایت فرآیندی است که طی آن طراح سایت و برنامه نویس صفحاتی را ایجاد می کنند و با آدرسی مشخص و یونیک در فضای اینترنت قرار می دهند که قابل مشاهده تمامی کاربران اینترنتی باشد. تمامی اطلاعات مربوط به کسب و کار و خدمات قابل ارائه و با کالا های موجود در صفحات طراحی سایت دسته بندی می شود که به این ترتیب کاربر در هر جای دنیا باشد امکان تبدیل شدن به مشتری را پیدا می کند. البته بیشترین بازده از آن طراحی سایت های موفق می شود و برای داشتن وب سایتی قدرتمند نیازمند رعایت اصول اولیه طراحی سایت هستیم که در این مقاله برخی از این اصول و استاندارد های مقدماتی را بیان می کنیم.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نکات لازم برای شروع طراحی سایت شامل موارد زیر می شوند:

  • کاربری طراحی سایت

مهم ترین نکته شناخت مخاطبان طراحی وب سایت است این که آن ها دنبال چه چیزی می گردند و هدفشان از ورود به طراحی ساست چیست؟ همچنین آنالیز اینکه از چه رده سنی هستند و چه گروهی از جامعه را تشکیل می دهند و چه میزان سطح دانشی دارند کمک شایانی به طی شدن هر چه بهتر روند طراحی سایت و بهینه سازی سایت برای مخاطبان می کند.

  • ناوبری طراحی سایت

همیشه هم ایجاد خلاقیت و پیچیدگی بازده مثبتی نخواهد داشت. ساختار منو ها می بایست به گونه ای باشد که عموم مردم توانایی کار با آن را داشته باشند حتی کاربرانی که سطح دانش زیادی از فضای مجازی ندارند. سهولت دسترسی به منو و ناوبری آسان طراحی از المان های مهم می باشد چرا که اگر بازدید کننده توانایی رسیدن به هدف و مطلب مورد نظرش را نداشته باشد به سرعت طراحی سایت تهران را ترک می کند.

  • تبلیغات طراحی سایت

زیاد بودن تعداد تبلیغات موجب کاهش تعداد بازدید کنندگان طراحی سایت می شوند. هیچ کس علاقه ای به مشاهده تبلیغات بیش از حد ندارد و همچنین پاپ آپ ها که خیلی استفاده از آن ها رایج شده است در بیشتر مواقع تنها باعث آزار کاربران می شود و کمتر کسی به محتوای پنجره های پاپ آپ ها توجه می کند.

 

سازگاری طراحی سایت

طراحی سایت تهران طی سال ها تجربه ای که داشته به خوبی می داند که طراحی سایت سازگار با موتور های جستجو و همچنین تمامی دستگاه ها تا چه حد تاثیر مثبتی بر موفقیت و افزایش نرخ ترافیک سایت دارد و پروژه های طراحی سایت خود بر مبنای سازگار بودن طراحی سایت می کند تا رضایتمندی کارفرمایان خود را نیز جلب کند. خرید دامنه قدیمی برای طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

نوشته اصول اولیه طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post اصول اولیه طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *