بررسی جدیدترین رویکردها در طراحی سایت

بررسی جدیدترین رویکردها در طراحی سایت طراحی مسطح یکی از جدیدترین رویکردها در طراحی سایت است و هدف آن سادگی و تأثیر بصری قدرتمند و استفاده از اشکال به عنوان الگو و پیش زمینه است. رابط کاربری مترو مایکروسافت احتمالاً محبوب ترین نمونه طراحی سایت تخت است. ما قبلاً در مورد عمق طراحی رویکرد تخت بحث کرده ایم و اکنون مدت مدیدی آنرا انجام دادیم. بیشتر شما می دانید مودو با افتخار طراحی تخت را ترویج می کند و چارچوب خاص خود را طبق اصول طراحی سایت تخت طراحی می کند.

بنابراین امروز ما وقت خود را برای مرور در وب و یافتن نمونه های طراحی سایت حتی مسطح تر گرفتیم ، فقط این بار بیشتر بر روی آیکون ها تمرکز خواهیم کرد ، نه روی طراحی سایت نماد پاسخگو در طراحی سایت از این نماد می توان برای مشخص کردن مضامین و طرح بندی هایی استفاده کرد که در طراحی سایت پاسخگو هستند و کاملاً مناسب هر دستگاه است. جالب در این باره این است که اگر بیش از پنج ثانیه در این نماد جستجو کنید ، پس زمینه تغییر خواهد کرد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نماد تقویم در طراحی سایت

در اینجا دو آیکون در طراحی سایت وجود دارد نماد تقویم وجود دارد که به نظر من نتیجه کار شگفت انگیز است و یک آیکون انتزاعی تر که می تواند برای مثال برای فعال کردن حالت خواب استفاده شود. اگرچه نماد دوم کمی انتزاعی است در طراحی سایت تقویم شگفت انگیز است. در واقع واقعاً اتفاق نمی افتد ، اما چشمان شما آن را از این طریق در طراحی سایت می بینند. شمایل در طراحی سایت مواد غذایی و نوشیدنی یک مجموعه آیکون چشمگیر از نماد جالب است.

که در سه نوع سبک مختلف مشخص پر و رنگی برای تصویر در کل طراحی سایت ارائه شده است. قالب ایمیل در طراحی سایت با کارت پستال می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی بصورت آنلاین در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از مؤلفه برای کمک به شما در ایجاد الگوهای ایمیل سفارشی سریعتر از گذشته است اکنون به صورت رایگان امتحان کنید! طراحی سایت پارالاکس که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

آیکون ایلوستر در طراحی سایت

یک آیکون بسته مانند هیچ دیگر نیست این شامل عنصر است که با دقت و تطبیق پذیری در ذهن طراحی شده اند تا شما توانایی انجام کارهای بیشتری را از آنچه تصور می کنید در طراحی سایت داشته باشید. نماد پست الکترونیکی در طراحی سایت این در واقع یک نماد عالی است که توسط ما در طراحی سایت ایجاد شده است و می تواند برای هر نوع نامه پستی مورد استفاده قرار گیرد. آیکنکس در طراحی سایت چهار نماد مختلف را نشان می دهد دوربین عکاسی ، یک قلب یک مگافون و یک کنترل کنند.

بازی آنها در رنگ های مختلفی به وجود می آیند ، اکثر آنها آرام هستند مطمئناً برای قلب باید قرمز باشد و استفاده از آنها در طراحی سایت بسیار آسان به نظر می رسد آیکون های وکتور در طراحی سایت این بسته چهار مورد بردار دارد. دو مورد از آنها می تواند برای برنامه های نقشه در طراحی سایت استفاده شود ، یکی برای ویژگی تنظیمات در حالی که مورد چهارم کمی انتزاعی است و برخی از مدادها را در طراحی سایت تجسم می کند.

 

طراحی-سایت-تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مسطح

این یک آیکون بسته ای است که همچنین از یو آی در طراحی سایت الهام گرفته شده است. نمادها می توانند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند و به صورت یک فری بورد در طراحی سایت در دسترس هستند. آیکون تخت در طراحی سایت در حالی که مورد اول بسیار انتزاعی است و احتمالاً برای چندین هدف در طراحی سایت قابل استفاده است ، مورد دوم یک دوربین را نشان می دهد و در واقع بسیار خوب به نظر می رسد. نمادها در یک پالت آرام و آبی در طراحی سایت نمایش داده می شوند.

ساخت پروفایل در طراحی سایت این بسته شامل شش آیکون است که می توانند برای چندین منظور استفاده شوند ، زیرا اکثر آنها کاملاً در طراحی سایت انتزاعی هستند. از دو نوع آنها می توان با موفقیت برای چرخ دستی های خرید و گزینه های پرداخت در طراحی سایت استفاده کرد. درج اطلاعیه در طراحی سایت همانطور که از نام این مجموعه آمده است ، از چهار آیکون زیر می توانید برای این نوع اطلاعیه ها استفاده کنید و در هنگام جستجو برای توسعه دهندگان ، قطعاً می توانید در طراحی سایت از یکی از آنها استفاده کنید.

 

فایل تایپس در طراحی سایت

مورد بسیار واضح دیگر است بسته ای با سه آیکون که سه پرونده را در رنگ های مختلف در طراحی سایت نشان می دهد. آیکون شبکیه در طراحی سایت اگر می خواهید بر قابلیت های شبکیه چشم یک صفحه نمایش یا یک طرح تأکید کنید ، مطمئناً این نماد در طراحی سایت گزینه مناسبی است. مونیکا در طراحی سایت این بسته شامل چهار آیکون است که در الگوهای مختلف عرضه می شوند. نمادها طراحی سایت ها ، سیستم عامل های تلفن همراه و کاغذی را نشان می دهند.

که از یک پاکت بیرون می آید. انیمیشن یک جایزه است! عملکرد آیکون تخت در طراحی سایت این بسته چهار نماد را شامل می شود که می توانند برای برنامه های نقشه ، تقویم ها ، در طراحی سایت یادآوری های انجام شده ، لغت نامه ها و موارد دیگر کار کنند. آیکون مربع در طراحی سایت بسته ای است با شش آیکون که به سبک یکپارچهسازی با سیستم عامل طراحی شده اند و می توانند برای اهداف مختلف از جمله تماس تلفنی ، دوربین ، توابع جستجو ، دکمه های پخش ، پیام کوتاه یا ویژگی های تنظیم در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نمادهای مسطح در طراحی سایت

این بسته از چهار آیکون مدرن است و می تواند به عنوان عناصر تجسم قطعات هنری ، نوت بوک ، رادیو یا پوشه های پر از محتوا در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد جهت یابی در طراحی سایت اگرچه به عنوان ناوبری نامگذاری شده است ، این پنج آیکون می توانند برای بسیاری از اهداف دیگر نیز در طراحی سایت استفاده شوند. صادقانه بگویم ، من حتی آنها را به عنوان عناصر بالقوه ناوبری نمی بینم ، اما نام من فرق زیادی ندارد. آیکن استودیو در طراحی سایت این بسته شامل شش نماد است.

که یک کنسول بازی ، یک الماس ، یک مانیتور ، یک طراحی سایت ، یک مجموعه دارت و یک نقشه دارای قلاب نشان می دهد. نماد برجسته در طراحی سایت هیچکدام از نمادهای برجسته تا به امروز به اندازه چهار کاشی نزدیک به نظر نمی رسند. آنها از برخی ترکیبات عالی رنگ استفاده می کنند و در طراحی سایت برای اهداف مختلف بسیار مناسب هستند. آیکون های راحتی این بسته شامل تنها سه نماد است که همه آنها به شکل دایره و نشان دادن یک دوش گرم ، خواندن روزنامه و کابین در طراحی سایت است.

 

نماد دوفلت در طراحی سایت

این یک نماد واحد است که یک دوربین را با الگویی بسیار آرام نشان می دهد و کمی قرمز رنگ روی آن در طراحی سایت قرار دارد. نماد فلت میل در طراحی سایت نماد منفرد دیگر ، این نوع یک نامه الکترونیکی را که از یک پاکت خارج می شود ، در طراحی سایت تجسم می کند. نقش گوگل در طراحی سایت با الهام از گوگل یک بسته سه آیکونی است که در سراسر آن می توانید یک کتاب قرمز بنویسید که دارای کتاب های گوگل در طراحی سایت است.

نماد ساده در طراحی سایت این یک آیکون چهار بسته ای بسیار ساده است که یک نوت بوک ، یک پین روی نقشه ، یک نقشه و یک دوربین را در طراحی سایت نشان می دهد. عملکرد نماد مسطح در طراحی سایت به همین سادگی ، آیکون ، این بسته شامل شش آیکون است ، اخیراً منتشر شد و نشان می دهد که در واقع با برخی از نمادها که یک ستاره ، یک تقویم ، یک ساعت ، یک دوربین و غیره نشان می دهد ، چقدر طراحی سایت زیبا می تواند باشد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

هشتگ ها در طراحی سایت

این فقط یک نماد است که یک هشتگ نشان داده شده را نشان می دهد که می تواند برای اهداف مختلف از جمله نشان دادن فید توییتر در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد. تنظیم آیکون در طراحی سایت این یک بسته بسیار مدرن است که شامل پنج آیکون است که در یک الگوی رنگی بسیار ساده طراحی شده است. از نمادها در طراحی سایت می توان برای دکمه های جستجو ، ذخیره سازی ابر ، پیام ها و موارد دیگر استفاده کرد.

نتیجه گیری بسته آخر شامل سه آیکون است که به رنگ های زرد و سبز طراحی شده اند و می توان برای ویرایشگرهای نامه ، آدرس و متن در طراحی سایت استفاده کرد. در صورتی که بسیاری از مقالاتی را که ما در این چند ماه گذشته در اینجا نوشتیم از دست ندهید ، احتمالاً هنوز درباره بسته یو آی موجود در گیت هوب اطلاع ندارید. اگر از این نمادهای نمایش داده شده یا حداقل سبک آنها لذت می برید باید بدانید که بسته ما نیز شامل چنین آیکون هایی است بیش از مورد و بررسی و استفاده از آنها کاملاً رایگان است ، بنابراین در طراحی سایت در دریغ نکنید. حداقل به آنها نگاه کنید.

نوشته بررسی جدیدترین رویکردها در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post بررسی جدیدترین رویکردها در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *