طراحی سایت با صفحات همیشه سبز

طراحی سایت با صفحات همیشه سبز ایا تا به حال در مورد صفحات همیشه سبز در طراحی سایت چیزی شنیده اید در واقع منظور از صفحات همیشه سبز محتوای انها در طراحی سایت است متاسفانه بیشتر سایت ها فاقد محتوایی هستند که چنین کیفیتی داشته باشد محتوای طراحی سایت ها معمولا پس از مدتی قدیمی می شوند و دیگر کسی به انها سر نمی زد و انها به جمع میلیاردها صفحه در اینترنت می پیوندند که بازدید کننده ای ندارند، ایندکس نمی شوند و بدون استفاده در نهایت فراموش می شوند.

این سرنوشت غم انگیز اکثر محتوایی است که در صفحات سایت ها می بینیم در این مقاله می خواهیم ویژگی های یک طراحی سایت همیشه سبز را به شما نشان دهیم و بگوییم چگونه صفحات طراحی سایت خود را همیشه سبز نگه دارید. بهبود تجارت الکترونیکی از طریق طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

منظور از محتوای همیشه سبز در طراحی سایت

محتوای همیشه سبز به مطالبی گفته می شود که مدت ها پس از انتشار نیزهمچنان برای به دست اوردن بازدید کننده موفق است و به افزایش ترافیک طراحی سایت در تهران کمک می کند چه محتوایی برای همیشه سبز بودن مناسب تر است ؟

  1. تعارف و توضیحات : از باارزش ترین منابع برای ایجاد محتوای همیشه سبز هستند که هم برای خوانندگان هم برای موتورهای جستجوگر کاربرد دارند زیرا گوگل هم با استفاده از نتایج گراف دانش، مرتبط ترین پاسخ را ارایه می کند
  2. مورد مطالعاتی : واژه ی مورد مطالعاتی یک اصطلاح کاربردی عالی برای جستجوی عبارات بلند است که ترافیک زیادی می گیرد محتوای موارد مطالعاتی اغلب به صورت پی دی اف هستند و به صورت گزارش ارایه می شوند افراد به انها استناد می کنند و به انها لینک می زنند پس موارد مطالعاتی به مجرای قدرتمند برای ترافیک و لینک سازی طراحی وب سایت تبدیل می شوند

 

ویژگی های محتوای همیشه سبز در طراحی سایت :

  • محتوا علاوه بر خوانندگان برای موتورهای جستجو نیز هست : محتوای همیشه سبز به شرطی همیشه سبز باقی می ماند که توسط گوگل ایندکس شود و در نتایج جستجو به نمایش د اید پس اهمیت دارد که برای اماده کردن محتوا علاوه برکاربران به موتو های جستجو گر نیز توجه کنید.
  • برخی از مقالات ویژگی همیشه سبز بودن را ندارند : ممکن است این مقالات در ابتدا حجم بالایی از ترافیک را به همراه بیاورند اما این مورد همیشگی نباشد این محتوا تا زمانی که ترافیک زیادی تولید می کند مطلوب است برای مثال موضوعات مرتبط به این محتوا ممکن است برای سال ۱۳۹۸ طراحی سایت رسیپانسیو و برای سال ۱۳۹۹ چیز دیگری باشدبه خاطر داشته باشید که محتویات همیشه سبز تنها برای مقالات نیست و ممکن است در زمینه ی ویدئو یا اینفوگرافیک باشد.

 

نوشته طراحی سایت با صفحات همیشه سبز اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت با صفحات همیشه سبز appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *