تفاوت طراحی سایت ها

تفاوت طراحی سایت ها شاید شما هم به تازگی تصمیم به طراحی سایت گرفته باشید بنابراین بهتر است در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید. اگر به شرکت های طراحی سایت در تهران مراجعه کرده باشید اطلاعات گوناگونی در این زمینه دریافت کرده اید و مطمئنا با تفاوت تعرفه ها مواجه شده اید. برای شروع لازم است بدانید که پروژه ی طراحی سایت مطابق با موضوع سایت که مرتبط با حوزه فعالیت کسب و کار است مشخص می شود برای مثال طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت آگهی و… که در سایر مقالات به هرکدام به اختصار پرداخته ایم از پشتیبانی پس از طراحی سایت چه میدانید.

 

بررسی تفاوت طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با قالب آماده

در طراحی سایت اختصاصی فرآیند ساخت سایت مطابق با خواسته ها و نیاز های کارفرما انجام می شود به این ترتیب قبل از آغاز پروژه طراحی سایت در طی جلسه ای کارفرما نیاز ها و ویژگی های سایت خود را به طراح سایت و گرافیست اعلام می کند و طی زمان معین شده طراحی سایت خود را تحویل می گیرد و فرآیند طراحی سایت بدون هیچ محدودیتی انجام می شود و تا زمانی که به تایید کارفرما نرسد امکان ائامه فرآیند وجود دارد.

از دیگر ویژگی های طراحی سایت اختصاصی می توان به این مسئله اشاره کرد که برخی از کارفرمایان تمایلی به استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و… ندارند در طراحی سایت اختصاصی امکان سفارش سیستم مدیریت محتوای اختصاصی با کد نویسی و برنامه نویسی آن از پایه را دارند. اما در طراحی سایت با قالب آماده کارفرما با جستجو در قالب های از پیش آماده شده قالب طراحی سایت متناسب با زمینه شغلی خود را انتخاب می کند و طراح سایت پروژه را آغاز می کند و مطالب و افزونه های مورد نیاز کارفرما را وارد می نماید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

مقایسه طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با قالب آماده

 

  • صرف زمان کمتر در طراحی سایت با قالب آماده

از آن جا قالب های آماده از پیش تعیین شده هستند سرعت بیشتری به تکمیل پروژه می بخشند.

 

  • صرف هزینه کمتر در طراحی وب سایت با قالب آماده

از آن جا که برخی قالب های آماده رایگان هستند هزینه طراحی سایت کمتری را می طلبد چرا که نیازی به برنامه نویسی و اماده سازی قالب نیست.

 

  • منحصر به فرد بودن طراحی سایت اختصاصی

در طراحی سایت اختصاصی تمامی آپشن های طراحی سایت و گرافیک منحصرا برای آن پروزه انجام می شود.

 

  • عدم وجود محدودیت در طراحی سایت اختصاصی

در طراحی سایت اختصاصی بدون هیچ محدودیتی امکان انتخاب قالب و امکانات آن را دارید اما در طراحی سایت با قالب آماده حق انتخاب بدون هیچ تغییری میان قالب ها را دارید.

نوشته تفاوت طراحی سایت ها اولین بار در پدیدار شد.

The post تفاوت طراحی سایت ها appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *