قالب وردپرس Zakra جهت طراحی وب سایت تمامی کسب و کارها

قالب وردپرس Zakra جهت طراحی وب سایت تمامی کسب و کارها

قالب وردپرس Zakra جهت طراحی وب سایت تمامی کسب و کارها

در خدمت شما هستیم با قالب وردپرس Zakra جهت طراحی وب سایت تمامی کسب و کارها  از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران. قالب وردپرس Zakra یک قالب چند منظوره و مناسب جهت طراحی وب سایت برای کسب و کارهای مختلف. یعنی از وب سایت شرکتی گرفته تا شخصی، تفریحی، فروشگاهی و… این قالب درحد قالب‌های تجاری است و حتی از اکثر قالب‌های تجاری امکانات بیشتری دارد. قالب وردپرس Zakra طیف وسیعی از کسب و کارها را شامل می‌شود و شما هر نوع کسب و کاری را لازم داشته باشید می توانید با آن راه اندازی کنید.

قالب وردپرس Zakra جهت طراحی وب سایت تمامی کسب و کارها

سازگاری با گوتنبرگ : قالب وردپرس Zakra به صورت کامل با گوتنبرگ سازگار است. توسعه دهندگان و طراحان قالب کد را بهینه کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که هر بلوک مناسب نمایش داده می‌شود.

پشتیبانی از المنتور : این قالب با استفاده از صفحه‌ساز المنتور ساخته شده است. المنتور را صفحه ساز آینده می‌دانند و در حال حاضر اغلب قالب‌ها با المنتور ایجاد می‌شوند. این قالب هم بصورت کامل از المنتور و دیگر صفحه سازها پشتیبانی می‌کند.

دارای بیش از ۲۰ پیشنمایش : این قالب دارای بیش از ۲۰ پیشنمایش است که شامل پیش‌نمایش های کسب و کار، شرکتی، ساخت و ساز، فروشگاه، کافه، وکیل، آموزشی، یوگا و… می‌شود.

تنظیمات رنگ نامحدود : می‌توانید یک رنگ را انتخاب کنید که متناسب با کسب و کار شماست. این رنگ منحصر به فرد در دکمه ها، منوها و لینک‌ها و … منعکس می‌شود.

سبک‌های سربرگ متنوع : قالب دارای سه نوع سربرگ است و شما می‌توانید سربرگ موردنظر خودتان را از میان آنها انتخاب کنید.

+۷ ناحیه ابزارک : ناحیه‌های ابزارک متنوعی برای شما آماده شده است و شما به راحتی می‌توانید از آنها در جاهای مختلف سایت استفاده کنید.

بهینه سازی شده برای گوگل : پوسته وردپرس Zakra کاملا سئو شده است و مناسب برای موتورهای جستجو از جمله گوگل طراحی شده است.

طرح بندی های عمومی : می‌توانید از طرح بندی‌های گوناگون مانند تمام عرض، نوار کناری سمت راست، نوار کناری سمت چپ و … برای صفحات، نوشته‌ها و بایگانی‌ها، فروشگاه، صفحه تکی محصول و… استفاده کنید.

سازگاری با مرورگرهای معروف : قالب وردپرس Zakra با تمامی مرورگرهای معروف تست شده است و در هیچکدام از مرورگرها مشکلی دیده نشده است.

طرح تمام عرض و جعبه ای : شما می‌توانید یکی از طرح بندی‌های جعبه ای یا تمام عرض را انتخاب کنید. این در کل سایت منعکس خواهد شد. طرح جعبه‌ای از پس زمینه رنگی و تصویر پشتیبانی می‌کند.

طراحی واکنشگرا : قالب کاملا برای تلفن‌های همراه بهینه شده است و در هنگام مشاهده روی آیفون، iPad و دیگر تلفن‌های همراه به طور خودکار تنظیم می‌شود.

سرعت بالای سایت : تیم توسعه دهنده قالب در حال بروزرسانی کدهای قالب با بهترین شیوه‌های توسعه قالب برای کم کردن زمان بارگذاری سایت به حداقل زمان ممکن هستند.

CSS سفارشی : شما می‌توانید با استفاده از کدهای سی اس اس طرح‌های موردنظر خودتان را در قالب اعمال کنید و آنها را در CSS سفارشی قرار دهید. این کدها حتی زمانی که قالب را بروزرسانی می‌کنید، وجود خواهد داشت.

 

نصب قالب وردپرس Zakra

برای نصب این قالب مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد پیشخوان وردپرس خود شوید.
  2. از قسمت نمایش روی پوسته‌ها کلیک کنید.
  3. از بالای صفحه روی افزودن پوسته تازه کلیک کنید.
  4. در این صفحه روی بارگذاری پوسته کلیک کنید.
  5. روی Choose File کلیک کنید و پوسته خودتان را انتخاب کنید.

بعد از نصب قالب، شکل زیر را مشاهده می‌کنید. شما باید روی بستن کلیک کنید و به صورت دستی درون ریزی محتوا را انجام دهید:

 

درون ریزی محتوا قالب وردپرس Zakra

قبل از اینکه درون ریزی محتوا را شروع کنید، شما باید افزونه‌های رایگان زیر را نصب کنید:

  • Everest Forms
  • One Click Demo Import
  • Social Icons by ThemeGrill
  • المنتور
  • میل چیمپ

توجه داشته باشید همه افزونه های گفته شده را نصب کنید تا سایت به درستی درون ریزی شود.

بعد از اینکه همه ی افزونه‌ها را نصب کردید از قسمت نمایش روی “Import Demo Data” کلیک کنید تا وارد بخش درون ریزی شوید. در این قسمت فایل درون ریزی که دانلود کرده اید را از قسمت مشخص شده (قسمت ۲) انتخاب کنید و روی “Import Demo Data” کلیک کنید تا درون ریزی شروع شود.

بعد از اینکه درون ریزی به پایان رسید، میتوانید از مسیر نمایش > سفارشی سازی، سایت خودتان را به دلخواه سفارشی سازی کنید.

 

 

دانلود قالب وردپرس Zakra دانلود درون ریز محتوا

The post قالب وردپرس Zakra جهت طراحی وب سایت تمامی کسب و کارها appeared first on آموزش برنامه نویسی.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *