طراحی سایت خبر ورزشی

طراحی سایت خبر ورزشی امروزه رفته رفته خبرهای کاغذی جای خود را به تکنولوژی و فضای مجازی می دهند که خبرهای ورزشی جزو مهم ترین و پر طرفدارترین این خبرها هستند برای همین حتما اگر صنف کاری شما در زمینه ورزشی است حتما طراحی سایت را در اولویت کاریهای خود قرار دهید قبل از اینکه به طراحی سایت ورزشی بپردازید اول باید محتوای خود را آماده کنید که قصد شما برای چه نوع موضوعی برای ارائه یک خدمت ورزشی یا اخبار ورزشی یا سایت تحلیلی ورزشی یا … می باشد برای رسیدن به هدفتان به خودتان زمان دهید تا ایده خود را بگبربد تا یک طراحی سایت خوب ورزشی را ارئه دهید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نکاتی که در طراحی سایت خبر ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

اول اینکه بدانید تقریبا دو سوم بازدید کنندگان شما آقایان می باشد البته روز به روز بانوان نیز به آمار بازدید کنندگان طراحی سایت های ورزشی افزوده می شود.پس بر این معیا به طراحی وب سایت بپردازید.

 

  • رعایت سادگی در طراحی سایت

در طراحی سایتتان حتما از سادگی استفاده کنید تا کاربران با هر سطحی از اطلاعات بتوانند از سایتتان استفاده کنند برای طراحی سایتتان به فکر علایق بازدید کنندگان باشید و از طراحی شلوغ و دور از موضوع و پرداختن به حاشیه خودداری کنید.

 

  • توجه به برند

اگر صاحب برندی هستید که برای آن می خواهید طراحی کنید باید دقت کنید که طراحی سایتتان متناسب با برندتان باشد از نظر لوگو رنگ و هر آرمی که مخصوص برندتان است باید در راستای آن پیش روید.

 

  • نمایش اطلاعات دقیق

اگر مسابقه ای که مربوط به موضوع طراحی سایت شما است و یا شما قصد برگزاری هر مسابقه ای را دارید باید اطلاعات دقیق آن مسابقه مثل زمان مسابقه مکان آن را در سایتتان قرار دهید تا کاربران که می خواهند برای جستجو آن بپردازند مجبور نشوند به سایت های دیگر بروند در واقع یکی از مهمترین اطلاعاتی که می خواهید در سایتتان قرار دهید همین اطلاعات است تا بازدید کننده را جذب سایتتان کنید.

 

  • نمایش آخرین اخبار مربوط به خبرهای ورزشی

علاقه مندان با ورزش معمولا خبر های مربوط به تیم مورد نظرشان یا اتفاق های اخیر دنیای ورزش را خیلی پیگیر می کنند پس حتما بخشی را در طراحی سایت به خبر های ورزشی اختصاص دهید. بررسی ویژگی های جدید طراحی سایت از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

 

  • ریسپانسیو بودن

این مورد را هم در نظر بگیرید که بازدید کنندگان سایت شما اکثرا با موبایل تبلت از طراحی سایت تهران شما بازدید می کنند برای همین حتما ریسپانسیو بودن یا همان ( اصول رعایت در قالب موبایل و دستگاه های دیگر) را رعایت کنید.

نوشته طراحی سایت خبر ورزشی اولین بار در پدیدار شد.

The post طراحی سایت خبر ورزشی appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *