آشنایی با روش های کلاه برداری در حوزه ارز دیجیتال و مصون ماندن از آن ها

کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال به یک سیستم انتقال وجه الکترونیک گفته می شود که برای تایید تراکنش ها و تشکیل واحدهای جدید، متکی به بانک های مرکزی نبوده و نیازی به شخص ثالث ندارند. در عوض در سیستم ارزهای دیجیتال، تراکنش ها در یک دفتر کل توزیع شده به نام بلاک چین ثبت و رمزنگاری می شوند، و این موضوع امکان پرداخت های مستقیم و همتا به همتا را فراهم می کند.

ارزهای دیجیتال به دلیل بازار پرنوسان‌شان، فناوری که در آن‌ها به کار رفته و همچنین ایده‌های آزادی‌خواهانه‌ای که دارند، به سرعت بین مردم به محبوبیت بالایی دست یافتند. امنیت در بلاک چین در معرض پیش رفت روزانه قرار دارد. تمام سرمایه گذاران باید نسبت به روش های کلاه برداری در بلاک چین آگاه باشند تا از بروز آن جلوگیری کنند. در این آموزش با روش های مناسب برای جلوگیری از کلاه برداری آشنا خواهید شد.

 

این دوره مناسب چه کسانی است؟

  • دانشجویان رشته های مختلف مهندسی
  • تمام افراد علاقه مند به حوزه ارزهای دیجیتال
  • افرادی که به دنبال افزایش سطح علم و آگاهی خود هستند.
  • افرادی که به دنبال فهمیدن انواع روش های کلاه برداری از طریق ارزهای دیجیتال هستند تا دچار مشکل نشوند.
  • افرادی که به دنبال محاسبه سود و زیان ماین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند.

 

آنچه در این آموزش فرا می‌گیرید:

در این دوره آموزشی ابتدا توضیحی مختصر در مورد تکنولوژی بلاک چین و ماینینگ (استخراج) ارزهای دیجیتال ارائه می شود . سپس با جزئیات کامل و به صورت تصویری روش هایی که از طریق آنها ممکن است کلاه برداری شود آموزش داده می شود تا از ضرر افراد جلوگیری به عمل آید.

حاصل این دوره این است که شما با مفاهیم ابتدایی حوزه ارزهای دیجیتال آشنا می شوید و روش هایی که ممکن است از طریق آنها ضرر و زیانی به شما وارد شود؛ معرفی و بررسی می شود تا متضرر نشوید.

 

پیش‌نیاز دوره:

این دوره نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و تمام مطالب با جزئیات کامل بیان می شود.

 

چنانچه از این آموزش راضی بوده و لذت بردید و همچنین علاقه مند به یادگیری در این حوزه و کسب درآمد از آن هستید؛ می توانید دوره جامع ارزهای دیجیتال را مشاهده و بررسی نمایید.

 

نوشته آشنایی با روش های کلاه برداری در حوزه ارز دیجیتال و مصون ماندن از آن ها اولین بار در دانشجویار پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *