دانلود قالب شخصی HTML رایگان – طراحی دانشجوهای دوره طراحی سایت

اگر دنبال دانلود قالب شخصی html رایگان هستید جای خوبی آماده اید در این مطلب میخواهیم یک قالب html برای سایت شخصی معرفی کنیم که توسط دانشجویان دوره های طراحی وب سایت سورس ایران کدنویسی شده است. که می توانید از آن برای یادگیری و آموزش html و css استفاده کنید. البته به عنوان پروژه برای ارائه به داشنگاه هم مفید است اما پیشنهاد میکنم اینکار رو انجام ندهید و خودتون ابتدا یاد بگیرید و بعد بر اساس دانش و علمی که از طریق آموزش های طراحی سایت با html و css یک قالب حرفه ای شکلی طراحی کنید. در ادامه هم پیشنمایش این قالب html صفحه شخصی رو قرار میدهیم و هم لینک دانلود آن را تقدیم حضورتان می نماییم.

دانلود قالب شخصی HTML رایگان

قالب html سایت شخصی

قبل از اینکه اقدام به قرار دادن دانلود قالب شخصی HTML رایگان کنیم پیشنهاد میکنم پیشنمایش این قالب رو مشاهده کنید تا متوجه شوید چه قالب زیبا و شکیلی می باشد. این قالب html سایت شخصی کاملا اصولی و بر اساس کدنویسی جدید طراحی و پیاده سازی شده است. اگر می خواهید پیش نمایش آن را ببینید روی تصویر زیر کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر ارجاع داده شوید. 

پیشنمایش قالب شخصی HTML رایگان

قالب وب سایت شخصی html که در این مطلب در مورد آن صحبت کردیم دارای ویژگی های مختلفی می باشد که در اینجا می خواهیم در مورد برخی از این ویژگی ها صحبت کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید ولی پیشنهاد میکنم حتما پیش نمایش آن را ببینید. در بخش زیر تعداد از ویژگی های این قالب رو به صورت لیست آورده ایم.

  • تک صفحه ای
  • داری بخش منو بار حرفه ای
  • دارای یک اسلایدر جذاب و تمام صفحه
  • بخش ویژگی های شما یا ویژگی های سایت به همراه آیکن
  • بخش ثبت نام در دوره یا دوره های موجود در سایت
  • دارای بخش اعضای تیم به همراه توضیحات و عکس هر عضو
  • دارای بخش اطلاعات تماس، نقشه و فرم ارسال تماس
  • بخش شبکه های اجتماعی در فوتر
  • بخش کپی رایت

دانلود قالب شخصی html رایگان

خب تا این لحظه متوجه شدیم با چه جور قالب روبرو هستیم و در مورد تعدادی از ویژگی های بارز آن صحبت کردیم حال برای دانلود قالب شخصی html رایگان کافیه به بخش زیر مراجعه کنید تا آن را دانلود کنید. در ادامه توضیحاتی هم در مورد سازنده قالب میدهیم که شما بیشتر با کسی که این قالب رو درست کرده است آشنا شوید و در آخر یک پیشنهاد میدهیم تا در صورتی که خواستید از این مدل قالب های html درست کنید باید چه مراحلی رو طی کنید یا چه دوره ای را بگذرانید. 

سازنده قالب شخصی HTML: آقای محمد جواد رضوانی
این قالب توسط یکی از شرکت کننده های دوره آموزش طراحی سایت با html و css طراحی شده است که به صورت رایگان برای دوستان منتشر می شود. از این قالب زیبا می توانید درپروژه های خود استفاده کنید یا به عنوان یک منبع آموزشی، کاربرد دارد. از همینجا از این دوست عزیزمون برای انتشار قالب شخصی html به صورت رایگان تشکر می کنم.

توجه: اگر به دنبال منبع آموزش هستید تا شما هم مثل این دوستمون قالب های شیک طراحی کنید می تونید در دوره دوره آموزش کامل طراحی وب سایت – پروژه محور شرکت کنید در این دوره در قالب ۱۰ ساعت آموزشی به شما می آموزیم چطوری قالب های حرفه ای و شیک با html و css بزنید. از این مجموعه ۶ جلسه اول رایگان هستش که پیشنهاد میکنم همین الان دانلود کنید و اقدام به یادگیری نمایید.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *