رفع خطای Make AJAX cacheable در YSlow جی تی متریکس

رفع خطای Make AJAX cacheable در YSlow جی تی متریکس

در این مقاله قصد داریم درباره ارور Make AJAX cacheable صبحت کنیم و بررسی کنیم که این خطا چگونه باعث افزایش سرعت سایت ما می‌شود.

خلاصه‌ای از خطا Make AJAX cacheable

نام: Make AJAX cacheable
نوع: JS
اولویت: متوسط
میزان سختی: راحت
میانگین امتیاز: 100%

بهبود سرعت سایت با Make AJAX cacheable

به کمک AJAX می‌توانیم درخواست‌های کاربران را بدون بارگذاری صفحات در پیش‌زمینه از سرور درخواست کنیم، البته استفاده از AJAX به معنای این نیست که کاربران منتظر پاسخ درخواست خود نمی‌باشند ولی اگر به درستی کدنویسی شود روند پاسخ بهینه سازی می‌شود، با این روش می‌توانید پاسخ کاربران را کش کرده و سرعت پاسخگویی را دوچندان کنید، برای توضیحات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید در لینک اشاره شده به کمک JQuery یک نمونه از AJAX cacheable را نمایش می‌دهد، شما می‌توانید به کمک جی کوئری یک درخواست ساده به شکل Ajax ارسال کنید. بعید است شما با خطای Make AJAX cacheable روبه‌رو شوید و بیشتر بخش YSlow که مربوط به یاهو است قصد دارد این نکته را یاداوری کند که استفاده از این تکنولوژی می‌تواند بهبود سرعت سایت شود.

توضیحات بیشتر از زبان یاهو:

One of AJAX’s benefits is it provides instantaneous feedback to the user because it requests information asynchronously from the backend web server. However, using AJAX does not guarantee the user will not wait for the asynchronous JavaScript and XML responses to return. Optimizing AJAX responses is important to improve performance, and making the responses cacheable is the best way to optimize them.

مطلب قبلی : رفع خطای Make favicon small and cacheable در YSlow جی تی متریکس

نوشته رفع خطای Make AJAX cacheable در YSlow جی تی متریکس اولین بار در طراحی سایت سئوراز. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *