ویژگی های ادوبی ایلوستریتور در طراحی سایت

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران

ویژگی های ادوبی ایلوستریتور در طراحی سایت نسخه جدید آن دارای بسیاری از ویژگی های جدید است که قطعا کار شما را آسان تر می کند. اکنون برای مدیریت اشیاء متن ساده تر شده است، ما می توانیم به طور خودکار یک کاشی گوشه ای برای قلم مو الگو در طراحی سایت بسازیم و تصاویر بیت مپ را به عنوان برس استفاده کنیم. ابزار رایگان تبدیل دارای یک ویجت جدید است که به شما اجازه می دهد تا تغییر شکل اشیا را به صورت بصری تر در طراحی سایت کنترل کنید. همچنین دارای ویژگی جدید است.

مهمترین آنها، به نظر من، در این بررسی در طراحی سایت مورد بحث قرار خواهند گرفت. این ابزار برای کنترل پارامترهای یک کاراکتر تک متن طراحی شده است. شما می توانید به آن در نوار ابزار یا پانل کاراکتر در طراحی سایت دسترسی پیدا کنید. اگر ما با استفاده از این ابزار یک کاراکتر را انتخاب کنیم، چند دسته را خواهید دید که به عنوان عناصر کنترل در طراحی سایت عمل می کنند.

 

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

ابزار تایپ را در طراحی سایت لمس کنید

با حرکت دادن دستگیره ها می توانیم شخصیت را در جهت افقی و عمودی حرکت دهیم، عرض و ارتفاع آن را به صورت جداگانه یا نسبتا تغییر دهیم و زاویه گرایش شخصیت را تغییر دهیم. در همان زمان بقیه متن با تغییرات انجام شده در طراحی سایت سازگار خواهد بود. البته، تمام پارامترهای شخصیت را می توان کنترل کرد همانطور که قبلا در پانل کاراکتر است، اما ابزار لمسی نوع اجازه می دهد تا ما این را به شیوه ای بصری تر در طراحی سایت انجام دهیم.

علاوه بر این، اگر شما از صفحه لمسی مانند وکام سینیج استفاده می کنید، می توانید شخصیت را با انگشتان خود تغییر دهید. پس از تمام دستکاری، متن کاملا قابل ویرایش در طراحی سایت می شود. ایجاد یک کاشی گوشه ای برای براش الگو در ادوبی اینوستریتور همیشه یک کار آسان نیست. خوشبختانه نسخه آزمایشی جدید دارای یک ویژگی است که به شما اجازه می دهد تا به طور خودکار یک کاشی گوشه ای در طراحی سایت ایجاد کنید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

تصاویر در طراحی سایت

در حال حاضر ما می توانیم از گرافیک های شطرنجی مانند فایل های جی پی ای جی، پی ان جی، تی آی اف اف یا پی اس دی برای ایجاد قلم ها در اینوستریتور در طراحی سایت استفاده کنیم. قبل از استفاده از آن به عنوان یک قلم مو، تصویر شطرنجی باید در سند جاری قرار گیرد. شما می توانید تصویر شطرنجی را به عنوان براش های هنری، براش های الگوی براش و براش های پراکنده در طراحی سایت ذخیره کنید.

همچنین برای براش براش، می توانید پارامترهای برس رستر را در کادر محاوره آن در طراحی سایت کنترل کنید. با این وجود گزینه کالرزیشن در مورد ایجاد براش تصویر کار نخواهد کرد. پس از اعمال براش تصویر به مسیر، می توانید مقدار عناصر خود را با تغییر عرض سکته در پانل سکته، در طراحی سایت تنظیم کنید. البته، ویژگی جدید فرصت های ما را گسترش می دهد، اما من شخصا می خواهم بتوانم از اشیاء با پرچم شیب به عنوان برس در طراحی سایت استفاده کنم.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

جستجوی فونت در طراحی سایت

سی سی دارای یک فیلتر پیشرفته در پانل کنترل و کاراکتر برای پیدا کردن یک فونت مناسب در طراحی سایت است. جستجو توسط سبک، خانواده فونت، و یا هر قسمت دیگر از یک نام فونت انجام می شود. ما می توانیم یک پیش نمایش از فونت ها، انواع آنها را مشاهده کنیم و همچنین می توان لیستی از سبک ها را مانند بولد، ایتالیک و غیره برای فونت بررسی الگوها در طراحی سایت انتخاب شده باز کرد. بدون شک، ویژگی جدید، کار بر روی انتخاب فونت را سرعت می دهد.

بسیاری از طراحان طراحی سایت آن را خسته کننده توصیف می کنند. شما می توانید یکی از چهار نوع کاشی های گوشه ای را در منوی پنجره در جعبه محاوره ای گزینه پترنز براش در طراحی سایت انتخاب کنید. این ویژگی به ما امکان می دهد همزمان تصویر چندین تصویر را وارد کند و آنها را در سند در مکان های مناسب قرار دهد. برای انجام این کار به بروید و تصاویری را که میخواهید بچرخانید در طراحی سایت انتخاب کنید و سپس دکمه پلیس را کلیک کنید.

 

طراحی سایت

فایل ها در طراحی سایت

در حال حاضر ما دارای نشانگر مانند در ایندیزاین هستیم و ما قادر به کشیدن یا فقط کلیک و قرار دادن تصاویری هستیم که در صفحه می خواهیم. من فکر می کنم این ویژگی برای هر کسی که از تصویرگر برای طرح در طراحی سایت استفاده می کند مفید خواهد بود. استخراج سی اس اس در طراحی سایت این ویژگی به شما اجازه می دهد تا گرافیک برداری را به سی اس اس در طراحی سایت منتقل کنید. عناصر سی اس اس را که می خواهید تولید کنید را انتخاب کنید.

همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که کد را کپی کنید و در صفحه وب قرار دهید. این است که شما می توانید سی اس اس نه تنها از عناصر فردی، بلکه کل صفحه را نیز ایجاد کنید اگر شما طراحی سایت را در اینوستریتور سی سی ایجاد می کنید. تبدیل منطقه در طراحی سایت متن قابل ویرایش در ادوبی اینوستریتور را می توان به عنوان نوع منطقه و نوع نقطه در طراحی سایت ارائه کرد. در حال حاضر ما می توانیم بین آنها را با دو بار کلیک کرد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

آشنایی با ادوبی فایرورکس در طراحی سایت

در ماه مه من خواندن آن را که ادوبی تصمیم گرفته است برای جلوگیری از توسعه آتش بازی. یک خبر غم انگیز به خصوص برای من همانطور که از سال از آن استفاده کرده ام، علاقه ای به وب داشتم به لطف یک کتاب با عنوان آموزش خود را در ساعت درس خواندن که برادر من آن را خوانده بود، اما تنها زمانی بود که من از فایرورکس استفاده می کردم من متوجه شدم که طراحی و ایجاد طراحی سایت آسان است من فتوشاپ چندین بار استفاده کرده ام.

اما در دهه گذشته فایرورکس تنها ابزار طراحی بود که من برای ایجاد طراحی سایت ها نیاز داشتم. بر روی نشانگر به سمت راست جعبه محدوده تغییر دهید. اگر انتخاب ابزار را انتخاب کنید، این نشانگر در طراحی سایت فعال می شود. فایرورکس یک ویرایشگر گرافیکی بردار بود که از سال توسط شرکتی به نام ماکرومدیا به دنیا معرفی شده است از آن به بعد آن تکرار شده است فایرورکس یک ویرایشگر گرافیکی بردار بود.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

معرفی فایرورکس جهت طراحی سایت

از سال توسط شرکتی به نام ماکرومدیا به دنیا معرفی شده است از آن به بعد آن تکرار شده است اما هرگز به عنوان فتوشاپ به همان میزان محبوبیت و پذیرش آن را در طراحی سایت نگرفت. هرگز به عنوان ابزاری برای همه چیز در نظر گرفته نشده بود، اما تنها به کمک در طراحی سایت ها یا رابط کاربری به طور کلی و بدون شک این کار را بسیار خوب انجام داد. شخصا فکر نمی کنم فایرفاکس از زمانی که ماکرومدیا را در سال خریداری کرد، فایرفاکس بسیار رشد کرده است.

اما آنها با نرم افزار ادوبی مدر طراحی سایت کار می کردند که به شدت در کار با طراحان دیگر که از فایرفاکس استفاده نمی کردند، بسیار مفید بود. اهمیت فایرورکس در طراحی سایت با ادوبی که در کنفرانس ادوبی مکس خود اعلام کرده است دیگر فایرفاکس را به روز نمی کند، انجمن آتش بازی ها در طراحی سایت های رسانه های اجتماعی بیشتر جذاب است. یک پست اخیر در وبلاگ ادبی کاشی کاری آینده از فایرورکس چندین سؤال را پاسخ می دهد.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

مزایای فایرورکس در طراحی سایت

ادوبی دیگر از توسعه آتش بازی ادامه نخواهد داد، اما کاربران هنوز هم می توانند فایرورکس  را به عنوان یک نرم افزار مستقل یا از طریق ابر اشتراک خلاقانه در طراحی سایت خریداری کنند. ادوب وعده داده است تا به روز رسانی های امنیتی برای آتش بازی در طراحی سایت ارائه دهد. ادوبی نسخه های رفع شده، از جمله فایل یافت نشد در مک در طراحی سایت منتشر خواهد شد. آنها ممکن است رفع اشکال ارائه کنند.

ادوبی قصد دارد برای به روز رسانی آتش بازی به سازگار با نسخه های بعدی مک و ویندوز اما این برنامه ممکن است در طراحی سایت تغییر کند. هنگامی که یک طرح ایجاد می شود، طراحان می توانند کد سی اس اس تولید شده را برای ویراستاری و یا استقرار در ویرایشگران دیگر در طراحی سایت استفاده کنند. اجازه می دهد در نقاط ضعف آن را در طراحی سایت معنی کنم. اصول نگهداری از طراحی سایت که جدید ترین و بروز ترین مقاله وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

نتیجه گیری

من در طراحی سایت های زیادی در ۹ سال گذشته با استفاده از ادوبی فایرورکس طراحی کرده ام. من استفاده از آتش بازی نه تنها برای ایجاد نمونه های اولیه یا فریم ها، بلکه همچنین طرح بندی های طراحی سایت دقیق. من برای کسی نمیتوانم خودم را با استفاده از هر چیز دیگری در حال حاضر تصور کنم و بنابراین قصد دارم که آخرین نسخه را دانلود کنم فایرورکس و تا زمانی که بتوانم از آن استفاده کنم. من همچنین قصد دارم در طراحی سایت تست کنم، زیرا به نظر می رسد که ابزار امیدوار کننده برای مدیریت پیچیدگی طراحی سایت پاسخگو است. تغییر دشوار است این که آیا تصمیم ادوبی برای جلوگیری از توسعه آتش بازی و تمرکز بر روی ابزارهای کوچکتر کار می کند مفید است، زیرا ما تنها در چند سال آینده در طراحی سایت روشن خواهد شد.

 

 

 

 

نوشته ویژگی های ادوبی ایلوستریتور در طراحی سایت اولین بار در پدیدار شد.

The post ویژگی های ادوبی ایلوستریتور در طراحی سایت appeared first on سئوراز.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *