دانلود کتاب آموزش کامل بوت استرپ – زبان اصلی

اگر در حوزه طراحی وب سایت فعال هستید حتما اسم فریم ورک بوت استرپ رو شنیده اید. این فریم ورک یکی از محبوب ترین فریم ورک های حال حاضر در جهان می باشد که می توان با آن قالب های حرفه ای طراحی و پیاده سازی کرد. اگر دنبال آموزش بوت استرپ هستید به نظرم این مطلب می تواند به شما کمک زیادی کند چون می خواهیم کتاب آموزش کامل بوت استرپ از انتشارات OREILLY رو به صورت رایگان برای دانلود قرار دهیم. این کتاب که جز بهترین منابع آموزشی برای یادگیری بوت استرپ است در قالب ۱۲۶ صفحه اقدام به آموزش این فریم ورک دوست داشتنی می کند. پیشنهاد میکنم این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید و در آخر این کتاب ارزشمند رو دانلود نمایید.

دانلود کتاب آموزش کامل بوت استرپ

قبل از اینکه اقدام به معرفی کتاب آموزش کامل بوت استرپ کنیم و لینک دانلود آن را قرار دهیم باید توضیحاتی در مورد فریم ورک بوت استرپ دهیم.  یکی از روش های طراحی وبسایت استفاده از بوت استرپ است. بوت استرپ مجموعه ای از ابزارها برای طراحی و ایجاد صفحات وب است. این ابزارها میتواند فرم ها، دکمه ها، تب ها، ستون ها، نمودارها و دیگر اجزای رابط کاربری (اجزای صفحه وب) باشد. 
به صورت خودمونی اگر بخوام بوت استرپ را تعریف کنم باید بگم وقتی میخواهیم یک صفحه وب رو درست کنیم باید از طریق html، css و جی کوئری صفحه مورد نظرم رو کدنویسی کنیم، حال اگر بخواهیم یک صفحه وب را در سریع ترین شکل ممکن به صورت واکنشگرا طراحی کنیم بهترین گزینه استفاده از بوت استرپ است چون ابزاری های رو در اختیار ما قرار میدهد که روند طراحی و کدنویسی را سریعتر میکند.

نکته ۱: بوت استرپ یک فریم ورک برای طراحی صفحات وب است.(اگر نمیدونید فریم ورک چیست مقاله فریم ورک رو مطالعه کنید.)

نکته ۲: بوت استرپ محبوب ترین فریم ورک جهت طراحی قالب وبسایت می باشد.

توجه: بوت‌ استرپ محبوب‌ترین پروژه در GitHub (شبکه اجتماعی برنامه نویسان) است که توسط NASA و MSNBC و دیگر سایتهای مطرح استفاده شده است.

طراحی قالب یک وبسایت از پایه واقعا کار سخت و زمان بری است حتی برای کسانی که چندین سال کار کدنویسی قالب انجام داده اند و به زبان های html، css و جاوااسکریپت تسلط دارند، حالا اگر تسلط کافی نداشته باشی که دیگر هیچ، تعدادی از طراحان و توسعه دهندگان سایت معروف توییتر در جهت رفع این مشکل، یک فریم ورکی به نام بوت استرپ درست کردند، که طراحی صفحات وب را برای توسعه دهندگان و طراحان وب آسانتر کرد. و در حال حاضر تعداد زیادی از طراحان براس طراحی صفحات وب از فریم ورک بوت استرپ استفاده میکنند. 

توجه: اگر می خواهید در مورد فریم ورک بوت استرپ بیشتر بدونید و اینکه در چه زمان می شود بوت استرپ رو یاد گرفت می توانید دو مقاله بوت استرپ چیست و مدت زمان یادگیری بوت استرپ رو مطالعه کنید.

کتاب آموزش کامل بوت استرپ

بعد از اینکه توضیحاتی در مورد فریم ورک بوت استرپ دادیم حال به سراغ کتاب آموزش کامل بوت استرپ میرویم. همان طور که در بخش بالا گفتیم این کتاب توسط انتشارت قوی OREILLY در قالب ۱۲۶ صفحه و به زبان انگلیسی منتشر شده است. اگر مقدار کمی به انگلیسی مسلط باشید و دست و پا شکسته بتونید ترجمه کنید به نظرم این کتاب جز منابع عالی برای یادگیری فریم ورک بوت استرپ هستش و می توانید در مدت زمان کوتاهی به آن مسلط شوید. 

همان طور که در بخش بالا گفتیم بوت استرپ یک فریم ورک برای ساخت سایت های واکنش گراست و از ترکیب HTML ، CSS و مقداری JavaScript می توانید سایت های زیبا و مستحکمی بدون نیاز به کد نویسی زیاد ایجاد کنید. با استفاده از سیستم گرید پیش فرض بوت استرپ به راحتی میتوانید لایه ها را در کنار هم قرار داده و دکمه ها منوها و جداول را با استفاده از استایل های زیبا ایجاد کنید. پیش نیاز یادگیری بوت استرپ HTML/CSS و مقداری JavaScript است.

کتاب آموزش کامل بوت استرپ شامل چه مطالبی است:

در کتاب آموزش کامل بوت استرپ مطالب فوق العاده مفیدی برای یادگیری این فریم ورک ارائه شده است و می توانید مطالب زیادی را یاد بگیرید اگر بخواهیم به صورت دقیق بگیم در این کتاب چی یاد میگیرید می توانیم به ۴ بخش مهم و اصلی اشاره کنیم که در بخش زیر به صورت لیست آورده ایم. بعد از خواندن کتاب آموزش کامل بوت استرپ می توانید به مطالب زیر تسلط داشته باشید:

  • آشنایی با ساختار فایل ها در Bootstrap، سیستم گرید، لایوت container
  • آموزش المان های HTML در بوت استرپ برای ساخت جدول ها، فرم ها، دکمه ها، تصاویر و آیکون ها
  • طراحی رابط کاربری و دیگر المان های وب از قبیل منوها، راهبری ها و پنجره های سفارشی
  • آموزش استفاده از پلاگین های جی کوئری برای ساخت اسلاید شو ها و منوهای آبشاری

کتاب زبان اصلی آموزش کامل بوت استرپ

اطلاعاتی در مورد کتاب بوت استرپ:

  • کتاب: آموزش کامل بوت استرپ
  • تعداد صفحات: ۱۲۶ صفحه
  • زبان کتاب: انگلیسی
  • انتشارات: OREILLY

کتاب آموزش کامل بوت استرپ برای چه کسانی مناسب است:

شاید از خودتون بپرسید این منبع آموزشی برای چه کسانی مفید است باید عرض کنم کتاب آموزش کامل بوت استرپ برای تمام طراحان وب سایت که به HTML/CSS و و مقداری جاوااسکریپت آشنا هستند و بدون ابزاری می توانند صفحات وبی رو درست کنند. این دوستان با استفاده از قابلیت های فریم ورک بوت استرپ می توانند انواع صفحات واکنشگرا را ایجاد کنند. یک نکته دیگر هم اضافه کنم اگر از بوت استرپ استفاده کنید می توانید صفحات وب را با کمترین زمان ممکن طراحی و پیاده سازی کنید و خیلی راحت می توانید آنها را ویرایش نمایید.  


دوره آموزش جامع فریم ورک بوت استرپ

اگر حوصله کتاب خوندن ندارید یا دنبال یک منبع آموزشی فارسی و ویدیویی می گردید می تونید از دوره آموزش فریم ورک بوت استرپ استفاده کنید. این دوره آموزشی در قالب ۱۸ ساعت فیلم فارسی شما را به یک متخصص بوت استرپ تبدیل می کند. در این دوره آموزشی علاوه بر مبانی فریم ورک بوت استرپ، آموزش ساخت دو قالب حرفه ای در آن وجود دارد. کافیه به صفحه محصول به آدرس پکیج آموزش طراحی سایت با بوت استرپ – طراحی دو وبسایت مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی و دمو قالب هایی که آموزش داده می شود رو ببینید.

برای دانلود کتاب آموزش کامل بوت استرپ از جعبه دانلود زیر استفاده کنید.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *