بهینه سازی سایت

افزایش رتبه سایت

بهینه سازی سایت

سئو سازی

SEO یا سئو به معنی بهینه سازی سایت در موتور های جستجو است که امروزه یکی از مهمترین دلایل موفقیت یک وب سایت میباشد. سئو سازی در واقع پیاده سازی مطالب و محتوا بر اساس الگویتم ها و استاندارد های گوگل می باشد.

بهینه سازی سایت چیست؟

بهینه سازی سایت فرآیند استفاده از آزمایش های کنترل شده برای بهبود توانایی وب سایت برای هدایت اهداف کسب و کار است. به عنوان مثال شما با موفقیت امر طراحی سایت را پشت سر گذاشته و یک سایت فوق العاده طراحی کرده اید ولی به آن صورت که باید و شاید بازدید کننده و مشتری ندارید. مشکل سایت شما اینجاست که هنوز روی مهمترین بخش سایت خود کار نکرده اید و آن بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت است. این امر یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های بازاریابی اینترنتی است.

افزایش رتبه سایت

ما در سه سوت وب هرگز اجازه فدا کردن کیفیت را در مقابل کمیت را به خود نداده ایم و همواره سعی کرده ایم با الگوریتم های روز گوگل و سایر موتورهای جستجو ما هم خود را به روز کنیم و بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه کنیم.

با توجه به این مسئله میتوانید با اطمینان، سئو سایت خود را به کارشناسان سه سوت وب بسپارید. زیرا سئو فقط رسیدن به صفحه اول گوگل را شامل نمیشود بلکه اصل در سئو ماندن در صفحه اول می باشد و اگر سایتی با الگوریتم های روز منطبق نباشد هر لحظه امکان سقوط و حذف شدن از نتایج جستجو را خواهد داشت.

ما افتخار داریم که بگوییم برترین نیرو ها را در زمینه های طراحی سایت و کارشناس سئو در اختیار داریم که با دانش به روز خود در زمینه افزایش رتبه سایت و افزایش رنک سایت جزء معدود کارشناسان قوی و صاحب نام محسوب می شوند. رزومه سئو کاران سایت ما و رضایت مشتریان ما کاملا بر این ادعا گواه میباشد.

تبلیغات در گوگل

فاکتور های مهم و ضروری در  افزایش رتبه سایت

۱- داشتن پشتکار و صبر و حوصله

۲- اطاعت از الگوریتم های گوگل

۳-  پرهیز از خرید بک لینک ها

۴- تولید محتوای تازه و مفید و به دور از هر گونه کپی برداری از سایت های دیگران

۵- استفاده از گرافیک مناسب در طراحی سایت

سئو سازی

تبلیغات در گوگل

با تبلیغات صحیح و اصولی در گوگل ادوردز بازدید سایتتان را چند برابر کنید.

تقریبا در روز چیزی حدود ۳٫۵ میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود که مطمئنا درصدی از این جستجو ها مرتبط با کسب و کار و محصول شما است. با تبلیغات در گوگل ادوردز شما میتوانید بیشتر از رقبا دیده شوید و محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش قرار دهید. اما بدون داشتن تخصص کافی در این زمینه تبلیغات در گوگل برای شما چیزی جز اتلاف وقت و هزینه را در برنخواهد داشت.

افزایش سئو سایت
خب حالا میخواهیم این دو روش تبلیغاتی را با یکدیگر مقایسه کنیم، سئو بهتر است یا تبلیغات در گوگل ؟

بهینه سازی سایت یک روش مرسوم برای بازاریابی دیجیتال و یک سرمایه گذاری طولانی مدت و مطمئن برای جذب کاربران از طریق جستجو در گوگل میباشد که هزینه سئو سایت بسته به کلمات کلیدی شما است و معمولا هزینه سئو سایت آنقدر زیاد نمی شود. اما در مقابل تبلیغات در گوگل از روش های زود بازده و سریع برای جذب مخاطبان بیشتر برای سایت و یا کسب و کار شما می باشد. این دو روش هم در درآمد و هم در سئو سایت شما موثر هستند. برای درک بهتر این مسئله به مقایسه این دو میپردازیم:

مزایای سئو سازی و بهینه سازی سایت
  • بازگشت هزینه سئو سازی در طولانی مدت بسیار زیاد خواهد بود و در حقیقت در این مدت سایت شما بسیار رشد خواهد کرد.
  • مشتریان و کسانی که کسب و کار شما را جستجو میکنند اعتماد بیشتری به نتایج طبیعی گوگل دارند.
  • هزینه سئو سایت ( افزایش رتبه سایت ) مبلغ مشخصی است و تنها به کلمه کلیدی شما و مقدار جستجو آن بستگی دارد.
مزایای تبلیغات در گوگل
  • تبلیغات در گوگل یک سرمایه گذاری کوتاه مدت می باشد . به اینصورت که شما در بدو طراحی سایت خود در گوگل تبلیغات کنید و مشتریان زیادی کسب کنید.
  • تبلیغات در گوگل بدون توجه به تغییر الگوریتم ها همیشه در نتایج اول جستجو قرار دارند.
  • تبلیغات در گوگل بسیار هدف گذاری شده و هدفمند است پس بنابراین احتمال ابنکه آنها خریدار محصولات شما باشند بسیار زیاد است
هزینه سئو سایت
معایب سئو سازی ( افزایش رتبه سایت )
  • سئو سازی ، بسته به کلمه کلیدی شما زمان بر است و نیازمند برنامه ریزی دقیق میباشد.
  • رتبه سایت شما ممکن است با تغییر الگوریتم های گوگل نیز افت و خیز داشته باشد.
  • یک سری از عوامل خارج از دسترس شماست و رقبای شما ممکن است فعالیتهایی بر ضد شما انجام دهند. ( احتمال وقوع این اتفاق بسیار اندک است )
معایب تبلیغات در گوگل
  • تبلیغات در گوگل نیازمند دانش در زمنیه تبلیغات آنلاین است و چون هزینه زیادی دارد باید وب سایت شما در زمینه بازگشت هزینه بررسی شود.
  • این مدل تبلیغات هزینه بابت هر کلیک است و این میتواند برای شما هزینه زیادی را در بر داشته باشد اگر که شما ندانید چگونه باید این کار را انجام دهید.
  • تجربه نشان داده مردم به اینگونه سایت ها خیلی اعتماد نمیکنند و ترجیح آنها استفاده از سایت های برند و آنهایی هستند که در طولانی مدت به این جایگاه رسیده اند.

همانگونه که با هم بررسی کردیم متوجه شدیم که تبلیغات گوگل یک روش موقتی، پر هزینه و تقریبا موثر است. اما سئو و بهینه سازی سایت یک روش طولانی مدت است که در آن شما یکبار برای همیشه هزینه میکنید و وب سایت خود را نزد گوگل معتبر میکنید و همیشه مشتریان خود را خواهید داشت. البته باید به این نکته توجه کرد که این دو روش هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند و شما میتوانید هر دو را همزمان انجام دهید و در کنار تبلیغات در گوگل ، افزایش رتبه سایت خود را انجام دهید.

هزینه سئو سازی

در سئو ، هزینه سئو سایت بستگی به سختی و آسانی کلمه کلیدی انتخابی شما دارد که با پرداخت یک هزینه کلی برای یک الی پنج ماه میتوانید از بالا آمدن سایت خود مطمئن شوید و پس از آن با یک هزینه بسیار کمتر از بالا ماندن سایت خود اطمینان حاصل کنید. البته در سئو سایت شما همیشه باید به روز باشید و در زمینه کسب و کار خود تولید محتوا کنید تا بتوانید در کلمات کلیدی مختلف رتبه خوبی بدست بیاورید.

هزینه تبلیغات در گوگل

در گوگل ادوردز شما بر حسب کلیک هزینه پرداخت می کنید. اما اینکه چقدر باید پرداخت کنید بستگی به شما و رقبای شما دارد به این معنی که اگر رقیب شما برای هر کلیک ۰٫۱۵ دلار میپردازد شما باید بیشتر از آن و تقریبا ۰٫۲ دلار بپردازید که بتوانید رتبه ای بهتر از رقیب خود کسب کنید و بالاتر از آن بایستید. پس بنابراین هزینه ای باید پداخت کنید متفاوت می باشد .

پ.ن: تبلیغات در گوگل  ، سئو سازی ، بهینه سازی سایت ، افزایش رتبه سایت ، هزینه سئو سایت ، طراحی سایت ، آموزش سئو ، افزایش فالوور اینستاگرام ، ساخت نرم افزار ، طراحی سایت در کرج ، طراحی سایت در تهران

نوشته بهینه سازی سایت اولین بار در طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن|اندروید|جاوا|ios|android. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *