طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

 

طراحی سایت وردپرس
کنترل سایت های استاتیک و اضافه کردن اجزاء به آنها بسیار وقت گیر و سخت است و برای تهیه وب سایتی دانامیک اختصاصی نیز خیلی وقت گیر است . در چندین سال اخیر سیستم های مدیریت محتوای مختلفی به صورت کاملا رایگان به مردم ارائه شده است. یکی از این سیستم های مدیریت محتوای معروف وردپرس نام دارد که در حال حاضر به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان نامیده می شود.
کاربران در این سیستم مدیریت محتوا می توانند امکانات مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنند و برای تغییر وب سایت خود نیازی به هیچ اطلاعاتی مبنی بر کد نویسی ندارند. (اگر اطلاعات کوچکی داشته باشند در شخصی سازی ها کمک می کند)
در چنین وب سایت هایی شما می توانید بی نهایت مقاله منتشر کنید ، بی نهایت صفحه مختلف بسازید و همچنین در هر صفحه و مقاله از کاربرانتان نظر دریافت کنید.
این نظرات در پیشرفت وب سایت شما کمک خواهند کرد و همچنین وب سایت های داینامیک وردپرسی از هر نظر با توجه به افزونه های قدرتمندی که دارند قابل بروزرسانی ، بهینه سازی و افزایش سئو می باشند.
بخش ارسال مقاله و ساخت صفحه در وردپرس :
وردپرس دارای بخشی برای ارسال مقاله (نوشته) و ساخت صفحه (برگه) می باشد که در این بخش شما می توانید بی نهایت برگه و نوشته مختلف منتشر کنید. در این بخش شما می توانید از ویرایشگر های دیداری و متنی استفاده کنید و به مقاله خود زیبایی ببخشید و همچنین با قرار دادن دسته بندی و برچسب به سئو مقالات خود بیافزایید. همچنین پس از انتشار مقاله و ساخت صفحه کاربران می توانند پس از خواندن مقالات و دیدن صفحات نسبت به آنها نظرات خود را ارسال کنند.
بخش تنظیمات :
وردپرس دارای تنظیماتی خیلی ساده می باشد که هر کسی سواد خواندن و نوشتن را داشته باشد می تواند آن را تنظیم کند و شما توسط این تنظیمات می توانید تمامی بخش های وب سایتتان را کنترل کنید و نسبت به نیاز خود آن را پیکربندی کنید.
امکان درون ریزی و برون بری مقالات :
اگر شما قبل از این با سیستم مدیریت محتوای دیگری کار می کردید که الان قصد تغییر آن را دارید خیلی راحت می توانید با دریافت فایل XML یا RSS از سیستم مدیریت محتوای قدیمی مقالات خود را در سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود قرار دهید و همچنین در وردپرس نیز این کار امکان پذیر است که شما فایل XML مقالات خود را دریافت کنید و سپس در سیستم مدیریت محتوای جدید بارگذاری کنید.
افزونه ها و پوسته های سفارشی :
شما می توانید بسته به نیاز خود افزونه ها و پوسته های مختلفی را به وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید و حتی می توانید به طراحان سفارش طراحی افزونه و پوسته های جدید را بدهید و با هزینه ای معقول وب سایتی زیبا را برای خود تهیه کنید.
یک وب سایت وردپرسی سفارش دهید :
ما بخش مقالات میزفا به آموزش های مختلف نصب ، فعال سازی و همچنین پیکربندی وردپرس پرداخته ایم ولی اگر وقت انجام این کار ها را ندارید می توانید طراحی وب سایت وردپرسی خود را به ما بسپارید و یک وب سایت داینامیک بسیار حرفه ای داشته باشید. با ما تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان تیم مجرب میزفا استفاده کنید.

 

هزینه طراحی سایت

صدور پیش فاکتور طراحی سایت

نوشته طراحی سایت وردپرس اولین بار در طراحی سایت - بهینه سازی و سئو سایت پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *