کتاب آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core – انگلیسی

در این مدت دو کتاب خوب برای آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core با عناوین دانلود کتاب فارسی آموزش ASP.Net Core و دانلود کتاب آموزش ASP.Net Core به صورت کامل – انگلیسی داخل سایت قرار داده ایم که این دو کتاب مورد پسند کاربران قرار گرفتند. (بخصوص کتاب اولی که به زبان فارسی می باشد) در این مطلب می خواهیم یک کتاب آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core به زبان انگلیسی رو برای دانلود قرار دهیم. به جرات می توان گفت یکی از بهترین منابع آموزشی برای ASP.Net Core می باشد. این کتاب کاملا پروژه محور و به همراه سورس کد می باشد حتی اگر زبانتونم خوب نیست باز جای نگرانی نیست چون این کتاب اینقد روان توضیح داده است که خیلی راحت با دیدن سورس کد می توانید تا حد متوسط و نیمه حرفه ای به برنامه نویسی ASP.Net Core مسلط شوید. 

کتاب آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core

قبل از اینکه اقدام به معرفی کتاب آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core کنیم و توضیحاتی در مورد این pdf دهیم می خواهم توضیحات نسبتا کاملی در مورد برنامه نویسی ASP.Net Core بدهم تا بیشتر با این تکنولوژی یا بهتر بگویم فریم ورک آشنا شوید. البته قبلا خیلی مطلب در مورد ASP.Net Core منتشر کردیم ولی در این مطلب اشاره ای به آن می کنیم.

ASP.Net Core چیست؟

.Net Core پلتفرمیست چند منظوره برای توسعه و برنامه نویسی (development) که توسط مایکروسافت و اجتماع .Net در GitHub تهیه و بست داده شده است. .Net Core کاملا Cross-Platform طراحی شده به شکلی که در ویندوز، لینوکس و مک قابل استفاده بوده و همچنین برای دستگاهای مختلف، فضاهای ابری و سناریوهای مرتبط با اینترنت اشیاء کاربرد دارد.

.NET Core چیست؟

ASP.NET Core آخرین دستاورد ASP.NET می باشد و هدف Highly Modular و Little Coupling، طراحی شده است. با این روند برنامه شما با ماژولاریتی بالا و کمترین وابستگی ایجاد می شود. اگر قبلا با ASP.NET MVC 5 کار کرده باشید، می توان گفت که ASP.NET Core ایده خوبی برای شروع کار شماست. ASP.NET Core کاملا Open Source بوده و شما می توانید در GitHub آن را دانلود نمائید. علاوه بر این، قابل دسترس در Windows و Mac و Linux هم می باشد که این دو مورد می تواند یک تضمین عالی برای ادامه راه ما باشد.

ویژگی های اصلی .Net Core:

هر زبان برنامه نویسی یا تکنولوژی دارای تعداد ویژگی و مزایا می باشد که .Net Core از این قائده مستتثنا نیست. در بخش زیر تعدادی از ویژگی های اصلی این تکنولوژی دوست داشتنی رو لیست کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.

انعطاف پذیری در استفاده: می تواند به صورت یک افزونه در اپلیکیشن مورد نظر شما افزوده شود و یا اینکه به صورت کاملا مجزا و با کاربری های مختلف در سرویس شما نصب گردد.

قابلیت چند سکویی (Cross-Platform): قابلیت نصب بر روی ویندوز، لینکوس و macOS؛ امکان پورت کردن به سایر OSها. با توجه به برنامه های مایکروسافت و دیگر کمپانی ها و طراحان و توسعه دهندگان دخیل، پشتیبانی از سایر سیستم عاملها، CPUها و اپلیکیشن ها با گذر زمان رشد و بهبود خواهد یافت.

ابزارهای Command-line: تمامی محصولات مشتق شده از سناریوهای مختلف قابل استفاده و ویرایش و اجرا به صورت خط فرمان هستند.

سازگاری: به لطف استفاده از کتابخانه استاندارد .Net ،.Net Core توانایی سازگاری با .Net Framework ، Xamarin و Mono را داراست.

متن باز بودن (Open source): پلتفرم .Net Core کاملا متن باز بوده و از لایسنسهای MIT و Apache 2 استفاده می کند.


معرفی کتاب آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core

کتاب آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core

تا این لحظه متوجه شدیم برنامه نویسی ASP.Net Core چی هستش و چه ویژگی هایی دارد. در ادامه می خواهیم شروع به معرفی کتاب آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core کنیم. به جرات می توان گفت یکی از بهترین کتاب های آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core که تا به امروز منتشر شده است همین کتاب the little Asp.Net Core Book می باشد کتابی که کلا ۱۲۷ صفحه و به صورت پروژه محور به همراه سورس کدهای آن منتشر و نگارش شده است.

 کتاب the little Asp.Net Core Book برای افراد مبتدی تا نیمه حرفه ای منتشر شده و به صورت پروژه محور اقدام به آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core می کند. بسیاری از مفاهیم رو به سادگی آموزش داده و یکی از بهترین کتابهایی هست که همه افراد چه مبتدی و چه حرفه ای می تونن از اون استفاده کنند.

یکی از ویژگی های این کتاب آموزش برنامه نویسی Asp.Net Core حجم نه چندان زیادش است چون که اکثر کتاب های مرجع تعداد صفحات بسیار زیادی دارن و دانشجو اصلا فرصت استفاده کردن از آنها را پیدا نمی کند و کلا بیخیال آموزش می شود ولی کافیه این کتاب رو مطالعه کنید در کمتر از چند هفته می توانید تا حد قابل توجه ای به برنامه نویسی ASP.Net Core مسلط شوید.

کتاب the little Asp.Net Core Book فقط ۱۲۷ صفحه است که با خوندن این صفحات در کنار یادگیری بسیاری از مفاهیم Asp.Net Core به صورت پروژه محور Asp.Net Core رو یاد می گیرید. از دیگر خوبی های این کتاب متن روان و ساده آن می باشد و نیازی نیست که زیاد به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید چون بسیار ساده اقدام به آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core می کند.

توصیه سورس ایران: حتما این کتاب رو در آرشیو خودتان داشته باشید و حتما مطالعه کنید. با مطالعه کتاب آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core می توانید مفاهیم بسیار زیادی را زمینه Asp.net Core درک کنید و با آن هر نوع سایتی رو بزنید. پیشنهاد میکنم این کتاب رو دانلود کنید و ببینید چه قد ساده و روان شروع به آموزش می کند.

 کتاب  the little Asp.Net Core Book

در این مطلب ابتدا توضیحاتی در مورد ASP.Net Core میدهیم و شما رو با این تکنولوژی بیشتر آشنا می کنیم و بعد کتاب آموزش برنامه نویسی ASP.Net Core با نام the little Asp.Net Core Book رو به صورت کامل معرفی می کنیم. برای دانلود این کتاب کافیه از جعبه دانلود زیر استفاده کنید. 


حرف پایانی
اگر دنبال یک کتاب خوب برای یادگیری ASP.Net Core هستید که با آن به تکنولوژی ASP.Net Core مسلط شوید به نظرم این کتاب در یک کلمه فوق العاده است. اما اگر به فکر این هستید که یک مجموعه آموزش ASP.Net Core به صورت ویدیویی داشته باشید پیشنهاد میکنم روی مطلب پایین یک کلیک کنید تا وارد صفحه دوره آموزش طراحی سایت با ASP.Net Core شوید. ۶ جلسه ابتدایی این دوره آموزش کاملا رایگان است که از طریق لینک های زیر قابل دانلود می باشد.

فیلم آموزش طراحی وبسایت با ASP.Net Core

جلسات رایگان دوره آموزش طراحی وب با ASP.Net Core1 

(بیش از ۴ ساعت فیلم آموزشی، کل دوره بیش از ۳۳ ساعت): 
جلسه یک | جلسه دو | جلسه سه | جلسه چهار | جلسه پنج | جلسه شش

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *