دانلود کتاب آموزش طراحی وب سایت با html

اگر مقاله گام اول برای آموزش طراحی سایت رو مطالعه کرده باشید حتما میدانید اولین گام برای طراحی وب سایت، زبان نشانه گذاری html می باشد. در این مقاله می خواهیم ابتدا توضیحاتی در مورد آموزش طراحی وب سایت با html دهیم و در آخر چند کتاب آموزش طراحی وب سایت با html را برای دانلود قرار دهیم. البته در این مدت کتاب های زیادی در حوزه html داخل سایت قرار داده ایم از زبان فارسی گرفته تا زبان انگلیسی و در سطح های مختلف، که در همین مطلب لیک کل این کتاب ها رو برای دانلود قرار میدهیم.

کتاب آموزش طراحی وب سایت با html

قبل از اینکه شروع به معرفی کتاب های آموزش طراحی وب سایت با html کنیم باید توضیحاتی در مورد خود html دهیم چون خیلی از کسانی که می خواهند اقدام به یادگیری آموزش طراحی وب سایت کنند فکر می کنند html یک زبان برنامه نویسی هستش، پس پیشنهاد میکنم ابتدا مطلب زیر رو مطالعه کنید.

html چیست ؟

ابتدا بگویم HTML مخفف Hyper Text Markup Language و به معنای “زبان نشانه‌گذاری ابرمتن” است. اگر بخواهیم بگیم HTML چه نقشی دارد باید گفت HTML سنگ بنای وب است. یعنی چارچوب یک صفحه وب توسط HTML مشخص می شود. HTML یک زبان رایانه‌ای که برای تدوین قالب و طراحی صفحات وب به کار برده می‌شود.

نکته ۱: HTML یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان نشانه گذاری است.

نکته ۲: نقطه آغاز یادگیری برنامه نویسی تحت وب، یادگیری زبان نشانه گذاری HTML است.

به دستورالعمل های زبان HTML، برچسب یا ،Tag می گویند که به وسیله آنها محتوای یک صفحه وب نشانه گذاری و نحوه نمایش آن صفحه برای مرورگرها توصیف می شود.

نکته ۳: هر یک از برچسب های HTML، مفهوم و معنای خاص خودش را دارد و تاثیر مستقیمی بر محتوا میگذارند.

نکته ۴: یک سند HTML، یک پرونده مبتنی بر متن یعنی TEXT Based می باشد. 

نکته ۵: فایل های HTML با پسوند HTML و HTM نامگذاری می شوند.

نکته ۶: هر فایل HTML ار برچسب های HTML تشکیل شده است.

 توجه: اگر می خواهید در مورد زبان نشانه گذاری html بیشتر بدانید حتما مقاله html چیست؟ رو مطالعه کنید. البته مقاله دیگری برای مدت زمان یادگیری html داخل سایت قرار داده ایم که خواندن این مقاله هم خالی از لطف نیست.

آموزش طراحی وب سایت با html

دانلود کتاب آموزش طراحی وب سایت با html

تا این لحظه متوجه شدیم html چیست؟ و توضیحات کاملی در مورد آن دادیم حال میخواهیم چند کتاب آموزش طراحی وب سایت با html را جهت دانلود معرفی کنیم. باز هم میگم منابع زیادی برای آموزش طراحی وب سایت با html وجود دارد که ما فقط تعدادی از آنها رو در این مطلب قرار میدهیم. اگر منابع بیشتری می خواید کافیه داخل سایت سورس ایران جستجو کنید.

۱- کتاب آموزش html به زبان ساده

اگر دنبال یک منبع آموزش طراحی وب سایت با html می گردید که خیلی جمع و جور باشه و سریع یادش بگیرید به نظرم این کتابچه گزینه خیلی خوبی می باشد و می تواند شما رو سریع با زبان نشانه گذاری html آشنا کند. برای دانلود این کتاب کافیه روی عنوان آن کلیک کنید تا وارد صفحه دانلود آن شوید. (این کتاب در قالب ۵۲ صفحه نگارش شده است.)

۲- دانلود کتاب آموزش HTML5

اگر می خواهید html5 رو کامل یاد بگیرید به نظرم این کتاب گزینه خوبی می باشد. این کتاب در قالب ۶۰ صفحه و به صورت کاملا ساده نگارش شده است. برای دانلود این کتاب روی عنوان کلیک کنید تا وارد صفحه آن شوید و علاوه بر دانلود می توانید توضیحات کامل آن را مطالعه کنید.

۳- دانلود رایگان کتاب آموزش HTML5 و CSS3 در قالب پروژه

کتاب بعدی علاوه بر آموزش طراحی وب سایت با html توضیحاتی کاملی هم در مورد css میدهد. این کتاب در قالب ۶۰ صفحه و به صورت کاملا روان و ساده نگارش شده است. اگر می خواهید علاوه بر یادگیری html تسلطی هم بر css داشته باشید پیشنهاد میکنم این کتاب رو مطالعه کنید. یکی از خوبی های این کتاب پروژه محور بودن آن می باشد.

۴- دانلود کتاب طراحی وب به صورت عملی | آموزش تبدیل psd به html

در کتاب خودآموز طراحی وب به صورت عملی، چند خودآموز مفید طراحی قالب وب سایت در نرم افزار فوتوشاپ و همچنین تبدیل طرح های کشیده شده به کد HTML/CSS به صورت مرحله به مرحله و مصور توضیح داده شده است. مخاطبان اصلی این کتاب افراد مبتدی و در سطح میانه هستند که با مباحث HTML/CSS آشنا بوده و می خواهند مهارت های طراحی وب خود را بهبود بخشیده و به صورت عملی با بخشی از این صنعت پویا و جذاب آشنا شوند.

۵- کتاب آموزش HTML به زبان اصلی

اگر دنبال کتاب آموزش طراحی وب سایت با html هستید و مقداری زبان انگلیسیتون خوب هستش پیشنهاد میکنم از این کتاب استفاده کنید. این کتاب گزینه خوبی برای یادگیری html می باشد و به نظرم خیلی قشنگ و ساده توضیح داده است.


منبع برای یادگیری و آموزش HTML و CSS 

اگر به دنبال این هستید که به صورت کامل html و css رو فرا بگیرید، پیشنهاد میکنم حتما از دوره آموزش کامل طراحی وب سایت – پروژه محور دیدن نمایید. در این دوره به صورت کاملا پروژه محور و بازاری، دو قالب وبسایت (قالب وبلاگی و شرکتی) را از صفر آموزش میدهیم. تمام کدهای آموزش داده شده همان کدهایی است که در پروژه های واقعی استفاده می کنیم. ۶ جلسه اول رو هم به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید انتخاب کنید. 

دوره آموزش کامل طراحی وب سایت

جلسات رایگان دوره آموزش جامع و پروژه محور HTML و CSS 

(بیش از ۲ ساعت فیلم آموزشی، کل دوره بیش از ۹٫۵ ساعت) :
جلسه یک | جلسه دو | جلسه سه | جلسه چهارم | جلسه پنجم | جلسه ششم

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *