بخش یازدهم دوره جامع آموزش UI و UX – جلب توجه مخاطب با motion

اگر با سرچ کردن کلماتی مثل  طراحی انیمیشن برای سایت، حرکت در UI  یا آموزش تجربه کاربری و… وارد این صفحه شدید یا دوست دارید از اول مطالب این دوره آموزشی را دنبال کنید پیشنهاد می‌کنم تا سرفصل‌ها را به صورت کامل مشاهده کنید و تصمیم بگیرید که آیا این دوره مناسب شما است یا نه.

در بخش اول این دوره با هرآنچه که باید درباره رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری بدانیم آشنا شدیم:

بخش اول دوره جامع آموزش UI و UX – آنچه که باید بدانید

در بخش دوم یاد گرفتیم چگونه برای طراحی تجربه کاربری آماده شویم:

بخش دوم دوره جامع آموزش UI و UX – مقدمه

در بخش سوم هم شناخت کاربر یا کاربرپژوهی را بررسی کردیم:

بخش سوم دوره جامع آموزش UI و UX – شناخت کاربر یا کاربرپژوهی

در بخش چهارم روانشناسی تخصصی در طراحی UI و UX را به شما آموزش دادیم:

بخش چهارم دوره جامع آموزش UI و UX – روانشناسی تخصصی در طراحی UI و UX

در بخش پنجم دانش و علم طراحی را بررسی کردیم:

بخش پنجم دوره جامع آموزش UI و UX – دانش و علم طراحی

در بخش ششم نیز مبانی تایپ و کارکرد آن را آموزش دادیم:

بخش ششم دوره جامع آموزش UI و UX – مبانی تایپ و کارکرد آن

در بخش هفتم نیز طراحی رابط کاربری با فتوشاپ را آموزش دادیم:

بخش هفتم دوره جامع آموزش UI و UX – طراحی رابط کاربری با فتوشاپ

در بخش هشتم نیز ساخت پروتوتایپ های کاغذی را آموزش دادیم:

بخش هشتم دوره جامع آموزش UI و UX – ساخت پروتوتایپ های کاغذی

در بخش نهم طراحی رابط کاربری و پروتوتایپ با نرم افزار Adobe XD را آموزش دادیم :

بخش نهم دوره جامع آموزش UI و UX – طراحی رابط کاربری و پروتوتایپ با نرم افزار Adobe XD

در بخش دهم تکنیک های پرورش خلاقیت را آموزش دادیم :

بخش دهم دوره جامع آموزش UI و UX – تکنیک های پرورش خلاقیت Adobe XD


 

بخش یازدهم دوره جامع آموزش UI و UX – نحوه ایجاد و کاربردهای انیمیشن

همانطور که می دانید جلب توجه مخاطب یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید انجام دهیم. ما در این جلسه سعی کردیم علاوه بر کار عملی روش های جلب توجه مخاطب را نیز به شما یاد بدهیم. با این تکنیک ها شما خواهید توانست مخاطبان اپلیکیشن یا سایت را میخکوب کنید.

UI و UX , انیمیشن ,Ux,Ui,animation in ux, motion ui, adobe xd, photograph, cinema graph, underw, svgator, انیمیشن در UX, انیشمین در UI , سینما گراف , شاهکار شکست خورده , آموزش ساخت انیمیشن ui , حرکت در ui, میخکوب کردن مخاطب , منابع آماده موشن , محصول خوب، محصول بد , جلسه یازدهم آموزش طراحی تجربه و رابط کاربری , دوره آموزش ux, دوره آموزش ui

در این آموزش چه چیزی یاد می گیریم؟

این جلسه یکی از کامترین مباحث در زمینه استراتژی محتوا در UX  است که علاوه بر مباحثی همچون روش های استفاده و طراحی انیمیشن ها به مبحث محصول خوب، محصول بد؛ طراحی حسی؛ کپی رایتینگ و… نیز می پردازد.

در ویدیو اول این جلسه آموزشی شما با تنها راه انتقال پیام به مخاطب و میخکوب کردن آن آشنا می شوید.  به شما یک شاهکار شکست خورده معرفی خواهیم کرد بلکه درس عبرتی شود برای کسانی که بدون داشن لازم اقدام به طراحی محصول میکنند.

با تئوری محصول خوب، محصول بد جیمز آل آدامز آشنا می شوید و با دیدگاه های دونالد نورمن راجع به طراحی حسی محصولات نکاتی را خواهیم آموخت. در انتها به این پرسش کلیدی پاسخ می دهیم که چه چیزی باعث خرید مشتری ها می شود؟. و طراحی کاربر محور (UCD) را یادآوری می کنیم.

 

بخش دوم در رابطه با عوامل موثر بر جلب توجه مخاطب است. برای میخکوب کردن مخاطب پای اپلیکیشن یا سایت و خاطره سازی برای آن لازم است نکات کلیدی را رعایت کنید. در این بخش به این نکات کلیدی طلایی خواهیم پرداخت.

بخش سوم چند کار عملی کوچک برای تکمیل بخش های اول و دوم است. در این بخش نکاتی را راجع به ماشین حساب رنگ ها یاد خواهیم گرفت. و عمیق تر راجع به انتخاب تصاویر صحبت می کنیم.

UI و UX , انیمیشن ,Ux,Ui,animation in ux, motion ui, adobe xd, photograph, cinema graph, underw, svgator, انیمیشن در UX, انیشمین در UI , سینما گراف , شاهکار شکست خورده , آموزش ساخت انیمیشن ui , حرکت در ui, میخکوب کردن مخاطب , منابع آماده موشن , محصول خوب، محصول بد , جلسه یازدهم آموزش طراحی تجربه و رابط کاربری , دوره آموزش ux, دوره آموزش ui

بخش چهارم راجع به کپی رایتینگ است؛ نوشته ها در طرح، منظور ما تایپوگرافی نیست! برای متقاعد کردن مخاطب متن و ساختار متن اهمیت دارد. این که چه چیزی را کجا بنویسیم. اگر با بازاریابی عصبی آشنا باشید در این ویدیو طراحی بر پایه این نظریه را نیز یاد خواهیم گرفت و اگر نه بازاریابی عصبی را هم تشریح خواهیم کرد.

خرید در مشتری ها منطقی انجام می شود یا احساسی؟

در بخش چهارم به سوال بالا پاسخ خواهیم داد و یاد میگیریم که برای فروش بهتر باید سراغ منطق کاربر رفت یا احساسات.

بخش پنجم راجع به ۵ انگیزه اصلی مردم از خرید یک محصول است. نکته ایی مهم برای هر کسب و کار. طراح تجربه و رابط کاربری برای خلق تجربه های پایدار و متناسب با دیدگاه کاربر باید به خوبی با استفاده از انگیزه های مردم و کمک گرفتن از آن محصولی خلق کند که در نهایت مشتری ها را متعجب و خوشحال کند!. (می توانید ویدیو رایگان انتهای پست را مشاهده کنید.)

امام علی (ع) : از صفات عاقل آن است که چیزی که امکان تکذیب آن داده می شود را نمی گوید.

ما به شما یاد خواهیم داد چه بگویید، چطور بگویید تا موثر باشید.

بخش ششم نیز راجع به کپی رایتینگ و نکاتی است که در در نوشته ها در محصولات بهتر است رعایت کنیم.

UI و UX , انیمیشن ,Ux,Ui,animation in ux, motion ui, adobe xd, photograph, cinema graph, underw, svgator, انیمیشن در UX, انیشمین در UI , سینما گراف , شاهکار شکست خورده , آموزش ساخت انیمیشن ui , حرکت در ui, میخکوب کردن مخاطب , منابع آماده موشن , محصول خوب، محصول بد , جلسه یازدهم آموزش طراحی تجربه و رابط کاربری , دوره آموزش ux, دوره آموزش ui

 آیا می دانید به صورت میانگین هر نفر چند دقیقه برای مطالعه متون در سایت ها وقت می گذارد؟

 آیا می دانید با چه تکنیک هایی می توان این زمان را افزایش داد؟

 روش های جلب توجه مخاطب در UI  یکی از کلیدی ترین بحث های جلسه ششم دوره طراحی تجربه و رابط کاربری است.

بخش هفتم در رابطه با مهمترین بخش سایت ها، یعنی صفحه محصول است. اگر هدف از راه اندازی و طراحی سایتی فروش محصول یا دانلود اپلیکیشن باشد. مهمترین بخش آن صفحه محصول است یعنی صحفه ایی که پس از آن کاربر به درگاه بانکی یا دانلود منتقل خواهد شد. این صفحه باید دارای ساختار خاصی باشد. و یکی از بلد ترین صفحات پروژه های ماست.

چهار گامی که باید در این صفحه رعایت کنیم عبارت اند از:

  • جلب توجه
  • معرفی صحیح
  • ترغیب کاربر
  • پیشنهاد

در بخش هفتم به یادگیری این مسئله و تشریح هر بخش خواهیم پرداخت.

UI و UX , انیمیشن ,Ux,Ui,animation in ux, motion ui, adobe xd, photograph, cinema graph, underw, svgator, انیمیشن در UX, انیشمین در UI , سینما گراف , شاهکار شکست خورده , آموزش ساخت انیمیشن ui , حرکت در ui, میخکوب کردن مخاطب , منابع آماده موشن , محصول خوب، محصول بد , جلسه یازدهم آموزش طراحی تجربه و رابط کاربری , دوره آموزش ux, دوره آموزش ui

بخش هشتم به” حرکت در UX  ” می پردازیم. با کارکرد ذهن بیشتر آشنا می شویم و درگیر کردن مخاطب و خاطره سازی را آموزش می بینیم.

بخش نهم راجع به موشن در UI  است. خلق انیمیشن های کوچک برای ریز تعاملات و پروژه های رابط کاربری. در این بخش مروری بر مبحث میکرو اینتراکشن نیز خواهیم داشت.

بخش دهم را می توانم تئوری انیمیشن بنامم. بحثی که قبل از شروع کار عملی راجع به انیمیشن ها خواهیم کرد.و درس هایی که باید راجع به حرکت بدانید. راجع به این مسئله صحبت می کنیم که کجا از انیمیشن استفاده کنیم و کجا ها نه. و ۵ نکته ایی که برای ماندگاری در ذهن مخاطب باید در ۵ ثاینه اول به کاربران القا کنید را به شما یاد خواهیم داد.

با ابزار ها و منابع انیمیشن های آماده هم آشنا خواهیم شد.

بخش یازدهم ایجاد یک انیمیشن میکرو اینتراکشن در فتوشاپ است و یک کار عملی گام به گام.

بخش دوازدهم معرفی ابزار کاربردی SVGator است.

بخش سیزدهم یاد میگیریم چطور از undraw استفاده کنیم.

بخش چهاردهم یک نظر سنجی راجع به ماست و بخش آخر یعنی

بخش پانزدهم آموزش کار با ابزار photograph و خلق تصاویر جادویی است!

UI و UX , انیمیشن ,Ux,Ui,animation in ux, motion ui, adobe xd, photograph, cinema graph, underw, svgator, انیمیشن در UX, انیشمین در UI , سینما گراف , شاهکار شکست خورده , آموزش ساخت انیمیشن ui , حرکت در ui, میخکوب کردن مخاطب , منابع آماده موشن , محصول خوب، محصول بد , جلسه یازدهم آموزش طراحی تجربه و رابط کاربری , دوره آموزش ux, دوره آموزش ui

به همراه این جلسه آموزشی معرفی ۱۵ منبع رایگان برای دریافت تصاویر با کیفیت و دو ویدیو کمک آموزشی نیز قرار گرفته است.

سرفصل های این جلسه:

            میخکوب کردن مخاطب ( تکنیک های استراتژی محتوا در تجربه و رابط کاربری

  • شاهکار شکست خورده
  •  محصول خوب، محصول بد
  •  اشیاء جالب بهتر کار می کنند.
  •  طراحی بر اساس نگاه کاربر
  • گرافیک حرفه ایی
  • استفاده از رنگ
  • ماشین حساب رنگ
  • قیف تصاویر
  • نکاتی راجع به تصاویر
  • فضای منفی
  • نوشته ها در طرح
  • نکاتی نوشته متون تبلیغاتی
  • ۵ انگیزاننده اصلی خرید
  • کپی رایتینگ
  • صفحه محصول
  • Motion In UI
  • روش های درگیر کردن مخاطب
  • نتیجه گیری

            بخش دوم صدا، دوربین، حرکت(انیمیشن در UX-UI)

  • میکرواینتراکشن ها
  • کجا از انیمیشن استفاده کنیم؟
  • ۵ چیزی که باید در ۵ ثانیه اول به کاربران القا کنید.
  • ابزار های طراحی
  • منابع آماده انیمیشن
  • کار عملی با فتوشاپ
  • معرفی SVGator
  • معرفی undraw
  • نظر سنجی
  • آموزش کار با photograph

            بخش سوم ویدیو کمک آموزشی

  • انیمیشن حرفه ایی در ادوب ایکس دی
  • انیمیشن حرفه ایی در افتر افکت

 

شما می توانید هرگونه سوال یا پیشنهاد خود را از طریق دیدگاه های همین پست مطرح بفرمایید.

نوشته بخش یازدهم دوره جامع آموزش UI و UX – جلب توجه مخاطب با motion اولین بار در دانشجویار پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *