افزونه فونت ماندگار

افزونه فونت ماندگار

افزونه فونت ماندگار برای تغییر فونت در وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد. فونت در طراحی وب سایت اثر زیادی در دید و نظر کاربر آن دارد. استفاده از هر فونتی برای متن و محتوای وب سایت می تواند کار اشتباهی باشد.

فونت در یک وب سایت بایستی به گونه ای متناسب با نوع وب سایت و موضوع آن انتخاب شود. در هر صفحه از وب سایت بهتر است نهایتاً از دو فونت استفاده شود، در غیر این صورت حالتی آشفته و نامنظم به صفحه خواهد داد.

در سیستم های مختلف مدیریت محتوا، تغییر فونت به دو شکل انجام می شود: حالت اول تغییر فونت به صورت دستی، و حالت دوم استفاده از افزونه فونت ماندگار می باشد.

تغییر فونت اگر به شکل دستی باشد، از طریق تغییر در کدهای CSS انجام می شود. اما اگر از طریق افزونه فونت ماندگار باشد، این پلاگین بایستی روی سیستم مدیریت محتوا نصب گردد.

افزونه فونت ماندگار

ویژگی های افزونه فونت ماندگار

اسم افزونه فونت ماندگار در سیستم وردپرس MW Font Changer می باشد. این پلاگین قابلیت های زیادی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

این پلاگین توانایی تغییر فونت پوسته سایت را دارد. و از تعداد زیادی فونت فارسی پشتیبانی می کند.

این پلاگین قابلیت تغییر فونت در داشبورد را برای کاربران وردپرس فراهم آورده است. و همچنین این امکان را دارد که کدهای CSS را دریافت نماید.

این پلاگین با بیشتر پوسته های استاندارد سازگاری دارد و در آن ها فعال می شود. و در آن ها به صورت رایگان نصب و آپدیت می شود.

افزونه فونت ماندگار از فونت های ترکیبی انگلیسی و فارسی پشتیبانی می کند. همچنین مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، موزیلا و گوگل کروم را ساپورت می کند.

برخی از فونت هایی که توسط افزونه فونت ماندگار پشتیبانی می شوند در زیر ذکر شده است:

B Esfehan, B Helal, B Homa, B Jadid, B Koodak, B Bardiya, B Mahsa …

نوشته افزونه فونت ماندگار اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *