حل مشکل قفل زرد رنگ گواهی SSL در وردپرس

حل مشکل قفل زرد رنگ گواهی SSL در وردپرس

حل مشکل قفل زرد رنگ گواهی SSL در وردپرس

در ادامه مطالب آموزشی گواهی SSL د راین مطلب مقاله آموزشی حل مشکل قفل زرد رنگ گواهی SSL در وردپرس از وب سایت سورس باران. ممکن است تابحال برای شما هم پیش آمده باشد که پس از نصب گواهی امنیتی SSL نوشته سبز رنگ https نمایش داده نشود و علامت قفل زرد رنگ نمایش داده شود. در این مطلب با همدیگه به رفع این مشکل خواهیم پرداخت.

حل مشکل قفل زرد رنگ گواهی SSL در وردپرس

 در مواردی که در صفحات وب سایت ارجاع به آدرس های غیر https صورت گرفته باشد در اینصورت علامت قفل SSL به صورت سبز رنگ نمایش داده نمی شود. نمونه تصویر زیر در مرورگر موزیلا فایرفاکس

نکته ۱ : در آموزش پیش رو yourdomain.com نام دامنه شما و kb.bertina.ir ارجاعات خارجی است که در سایت شما قرار دارد.

گام اول :

سایت خود را در مرورگر chrome اجرا کنید. در قسمتی از صفحه سایت خود راست کلیک کرده و گزینه inspect را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده تب Consule را انتخاب نمایید

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید تعداد ۱۹ اخطار و ارجاع به صورت http به خارج از سایت وجود دارد که میبایست برطرف گردند. عنوان اخطار ها و متن خطا به شرح زیر است:

Mixed Content: The page at ‘https://www.yourdomain.com/?p=5’ was loaded over HTTPS, but requested an insecure image ‘https://www.bertina.ir/kb/wp-content/uploads/2017/03/Exchange-2016-Scenario.png’. This content should also be served over HTTPS

مرحله دوم :

مطلب مورد نظر را پیدا نمایید ، سپس وارد پنل مدیریت سایت خود شوید. مطلب مورد نظر را انتخاب کنید و از بالای editor متن تب “متن” را انتخاب نمایید:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید هرجا عبارت https://www.bertina.ir/kb که یک لینک خارجی است وجود داشت عبارت http را حذف کردیم و آن را به صورت kb.bertina.ir// نوشتیم .زیرا سایت مرجع به صورت https://www.bertina.ir/kb نیز در دسترس است و با اینکار لینک مربوطه به صورت https://www.bertina.ir/kb استفاده میگردد و خطای نمایش داده شده در قسمت کنسول inspect برطرف میگردد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بعد از اصلاح لینک تعداد خطاها از ۱۹ به ۱۸ مورد کاهش یافت. به همین ترتیب برای تمامی لینک ها میبایست این کار انجام گیرد.

نکته ۲ : در صورتی که تصاویر، فیلم ها و …. قرار داده شده در سایت شما از دامنه ای است که دارای گواهی امنیتی نمیباشد میبایست آنها را بر روی فضای هاست خود آپلود کرده و از لینک داخلی آن در محتوای سایت خود استفاده نمایید.

نکته ۳ : در صورتی که warning به پوسته و پلاگین های شما اشاره داشت میبایست مثل مرحله دوم عمل کرده و فایل php مربوطه را در هاست ویرایش کرد. در صورت عدم سازگاری میبایست از پوسته و پلاگین های جایگزین استفاده گردد.

بعد از انجام این کار برای کلیه خطاهای دریافتی در قسمت consule موجود در inspect و صفر شدن تعداد warning ها، قفل سبز رنگ بر روی دامنه شما فعال میگردد.امیدواریم این مطلب مورد توجه دوستان قرار گرفته باشد.

منبع : برتینا

 

لیست جلسات قبلی

  1. SSL چیست؟ آموزش ساخت CSR و نصب SSL بصورت کامل در سی پنل
  2. آموزش ساخت CSR برای Mdaemon با وب سرور WorldClient
  3. آموزش ساخت CSR در ویندوز سرور ۲۰۰۸/۲۰۱۲
  4. آموزش نصب گواهی SSL در وب سرور IIS7
  5. آموزش ساخت SAN CSR در ویندوز ۲۰۰۸ برای سفارش SSL
  6. آموزش ساخت CSR در سیستم عامل CentOS برای وب سرور
  7. آموزش ساخت CSR در کنترل پنل دایرکت ادمین
  8. آموزش کامل نصب و فعالسازی SSL در دایرکت ادمین
  9. تاثیر گواهی SSL روی سئو و رتبه سایت در گوگل
  10. آموزش Export کردن Certificate و Private Key با کنسول MMC ویندوز
  11. کلید امنیتی SSL چیست؟ بهترین سایز کلید امنیتی SSL

The post حل مشکل قفل زرد رنگ گواهی SSL در وردپرس appeared first on آموزش برنامه نویسی.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *