نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت

نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت

حال نوبت به آن رسیده که با صاحبان سایت درباره نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت و با استراتژی مان صحبت کنیم. بهتر است کار را با سایت های قدرتمند شروع کنیم چرا که نه تنها باعث بهتر شدن نتیجه رتبه بندی ما می شوند بلکه اگر به خوبی با ما همکاری کنند وقتی سایت های کوچکتر می بینند که چنین سایت هایی با ما کار کرده اند با روی گشاده تری مشتاق به همکاری با ما می شوند.

نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت

شما در حال تماس با یک شخص واقعی هستید

شما با یک ماشین در تعامل نیستید که به طور تصادفی تصمیم بگیرد پاسخ شما را بدهد یا ندهد. او یک فرد واقعی است که در واقعیت اگر صاحب وب سایتی معتبر باشد تعداد خیلی بالایی از ایمیل های اطلاع رسانی دریافت می کند.

او یک شخص حقیقی است و زمان می برد تا به او ثابت کنید شما یک اسپمر و یا برنامه خودکار ایمیل دادن نیستید اما اکنون چیزی را که باید به یاد داشته باشید این است که شما با یک انسان طرف هستید نه یک ماشین خودکار، از خودتان بپرسید که اگر قرار بود با او رودر رو سخن بگویید چه می گفتید شما باید مکالمه ای متفاوت از مکالماتی که در طول روز با افراد دارید، با او داشته باشید.

من فکر نمی کنم هیچ وبلاگ نویسی صبح با این فکر از خواب بیدار شود که خوب امروز به چه کسی لینک دهم؟ آنها هیچ گاه تصمیم قبلی ندارند که به کسی لینک دهند.

نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت

آنها پرسنلی را برای اولویت بندی کسانی که از آنها لينک می خواهند، قرار داده اند. به همین دلیل شما نباید اینطور فرض کنید که وبلاگ نویس چیزی به شما بدهکار است. این وظیفه شماست که آنها را متقاعد کنید که سزاوار این هستید که برای شما وقت بگذارند و به شما توجه و کمک کنند.

اگر تماس گرفتن با یک انسان و گفتن اینکه محتوای شما چقدر مهم است شما را عصبی می کند لازم است بررسی بیشتری کنید و مطمئن شوید که محتوای شما همانقدر که خودتان فکر می کنید ارزش به اشتراک گذاری دارد.

وقتی خود رایی باعث بروز مشکل می شود لازم است شما به اندازه کافی مطمئن شوید که متن شما آنقدر با ارزش هست که وبلاگ نویس عکس العمل خوبی به آن نشان دهد.

نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت
اگر به کسی که در خیابان با او راه میروید چیزی که روی آن کار کرده اید را نشان دهید آیا عکس العمل خوبی به کار شما نشان می دهد؟ اگر خیر بیشتر روی انجام کارتان تلاش کنید.

با خود بگویید که چرا باید به موضوع شما نیز توجه کنند

برای مثال اگر شما با یک وبلاگ نویس که طرفدار بزرگ فیلم است مواجه هستید ممکن است درباره ی یکی از فیلم های اخیر مطلبی را پست کرده باشد بنابراین اگر محتوای شما شامل فیلم ها و درباره ی فیلمی است که آنها به آن اشاره کرده اند، پس این موضوع را برای آنها باز گو کنید. این کار نه تنها به آنها می گوید که چرا باید به شما توجه کنند بلکه آنها را متوجه سازد که شما برای خواندن محتوای وبلاگ آنها زمان گذاشته اید.

نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت

به آنها بگویید که از آنها چه می خواهید

خیلی از ایمیل های اطلاع رسانی از اینکه بگویند دقیقا ایمیل دهنده چه خواسته است دوری می کنند و از لفظ سئو با لینک جهت جلوگیری از اسپم شدن امتناع می کنند. با این حال ما نیاز به پیدا کردن راهی داریم که وبلاگ نویسان کاری که از آنها می خواهیم را انجام دهند. ممکن است درخواست شما بیشتر از یک لینک ساده باشد و ممکن است شامل مواردی از جمله:

  • به اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر و فیسبوک
  • پذیرفتن پست مهمان از شما شامل محتوای شما و بک لینک دادن به شما
  • وبلاگ نویس نظرش را در باره مطلب شما بیان کند و به سایت شما لینک دهد

این ها همه مثال های کوچکی هستند اما با یک نگاه اجمالی می توان دریافت که هر کدام از این ها موانع خاص خود را دارند، برای مثال در خواست از یک وبلاگ نویس که مطلبی را راجب موضوع شما بنویسد و به محتوای شما لینک دهد، درخواست بزرگی است.

اما در مقابل درخواست به اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های اجتماعی کار خیلی زمان بری نخواهد بود. شما هنگام نوشتن پیغام خود باید به این موضوع توجه کنید که هرچه در خواست شما از وبلاگ نویس بیشتر است باید محتوای سایت شما هم به همان نسبت جالب تر باشد.

ممکن است با لینک گرفتن از یک وبلاگ نویس و به اشتراک گذاشتن مطالب شما در شبکه های اجتماعی نتیجه بسزایی دریافت کنید و اگر پاسخ های منفی برای درخواستتان از وبلاگ نویسان دریافت کردید می توانید از تاکتیک های ظریف استفاده کنید.

نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت

برای مثال اگر شما درخواست کردید بخشی از مطالب شما را در سایت خود قرار دهند و به شما لینک دهند و پاسخ آنها منفی بود ولی از مطالب شما لذت بردند می توانید از آنهادرخواست دیگری مثل به اشتراک گذاری مطالبتان در توییتر کنید. مناسب است که شما با وبلاگ نویس تاثیر گذار مواجه اید یک اگر به شما پاسخ منفی داده دیگر حرفش را تغییر نمی دهد.

اما در شبکه اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارد که اگر مطلبی را به اشتراک بگذارد ایرادی بر این موضوع نمی گیرند. کار دیگری که می توانید انجام دهید در خواست گذاشتن پست مهمان برای وب سایت های معتبری است مطالب شما برای آنها جالب است اما وقت کافی برای نوشتن درباره مطالب شما و لینک کردن به شما را

به آنها نشان دهید که ایمیل شما واقعی است و نه یک اسپم

نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت

همه این ها بر می گردد به چگونگی نوشتن نامه تان که گیرنده به محض دریافت پیغام شما آن را پاک نکنند و یا آن را اسپم نکند . فراموش نکنید که وبلاگ نویسان تاثیر گذار روزانه چندین ایمیل این چنینی دریافت می کنند و نامه شما باید کمی سفارشی تر و متفاوت باشد. برای این کار چندین راه است که بدون گذاشتن زمان زیاد می توانید این کار را انجام دهید که در اینجا به بخشی از آنها اشاره شده است.

  • در نامه تان از اسم آنها استفاده کنید
  • یک عنوان مناسب برای نامه تان انتخاب کنید
  • به یک موضوع خاص در رابطه با کار او اشاره کنید
  • یک امضای مناسب برای ایمیل خود انتخاب کنید
  • یک آدرس پست الکترونیکی مناسب برای خود انتخاب کنید
  • از نام مکان جغرافیایی تان اگر مرتبط با مکان جغرافیایی وبلاگ نویس است استفاده کنید

مطلب قبلی: استراتژی ساخت لینک 

مطلب بعدی:

 

نوشته نحوه اطلاع رسانی محتوای با کیفیت اولین بار در طراحی سایت | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | سئو سایت. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *