تاثیر HOMEPAGE برای کسب لینک بازگشتی

تاثیر HOMEPAGE برای کسب لینک بازگشتی

قبل از لینک شما احتیاج به مطلبی ارزشمند دارید که اغلب بخش homepage (تاثیر HOMEPAGE برای کسب لینک بازگشتی) شما را تشکیل می دهد. البته گاهی افراد لینک را به بخش هایی به جز homepage مثل بخش وبلاگ نویسی، ابزار و … سایت خود ارجاع می دهند، گاهی این بخش ها از قبل در سایت شما وجود دارد و گاهی شما این بخش ها را با هدف ایجاد لینک بازگشتی درست می کنید.

این چیزی است که با عنوان کسب لینک بازگشتی و یا شایسته لینک شدن توسط سایت های دیگر از آن یاد می کنیم. در حقیقت ساخت لینک باید با مطلبی که سزاوار لینک شدن باشد شروع شود. ایجاد لینک با یک صفحه وب کم ارزش کار دشواری است اما اگر افراد یک مطلب را ارزشمند و سزاوار تقسیم کردن با بقیه ببینند کار بسیار آسان تر می شود.

استراتژی ساخت لینک چیست؟

به روندی که طی آن سعی در افزایش لینک دادن سایت های دیگر به سایت شما می شود ساخت لینک می گویند. که گاه با اهداف فراگیری همراه است. این شود را استراتژی ساخت لینک می گویند که گاه با اهداف فراگیری همراه است. این لینک ها از مطالب بخش های مختلف متعلق به سایت شما استفاده می کنند و این مطالب می توانند هر چیزی درباره ی اخبار محصول و سرویس دهی شما باشند.

یافتن پتانسیل و امکانات با ارزش

امکانات با ارزش در حکم قلب استراتژی ساخت لینک است که به منظور جذب افراد و لینک گرفتن از آنها ایجاد می شود و به عنوان وسیله ای از آن یاد می کنیم که باعث جذب افراد و دنبال کردن مطالب شما و لینک کردن به شما می شود.

پتانسیل با ارزش در هر تجارتی متفاوت است و شما باید بدانید که چه امکاناتی برای تجارت شما مفید است و باعث جذب افراد می شود و مناسب استفاده در ساخت لینک است.

مثال هایی از امکانات و پتانسل ها را در زیر مشاهده می کنیم:

  • محتوا
  • داده
  • محصولات
  • سرویس ها
  • مردم

یکی از امکاناتی که سئو کارهای متخلف از آن استفاده می کنند پول است. البته واضح است هر امکانات و پتانسیلی که بخواهیم از آن استفاده کنیم احتیاج به یک سرمایگذاری دارد اما این نوع از سئو کارها از طریق معامله نقدی به کسب لینک می پردازند. خرید به شدت مخالف قوانین گوگل است و اگر وب سایتی از این گونه روش کند جریمه سنگینی خواهد داشت و از صفحه جستجو حذف می شود. بنابراین ما این روش ها را اصلا توصیه نمی کنیم.

همچنین شما نیاز دارید امکاناتی را قرار دهید تا بتوانید افرادی مرتبط با موضوعتان جذب کنید.

مطلب قبلی: منظور از NOFOLLOW در کد نویسی

مطلب بعدی: استراتژی ساخت لینک

 

نوشته تاثیر HOMEPAGE برای کسب لینک بازگشتی اولین بار در طراحی سایت | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | سئو سایت. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *