شرکت برنامه نویسی

شرکت برنامه نویسی

شرکت برنامه نویسی به منظور ایجاد وب سایت از افراد متخصص در این زمینه استفاده می کند. به طور کلی طراحی وب سایت فرآیندی منظم بوده و طبق یک سری مراحل خاص پیش می رود. و هر کدام از مراحل توسط فردی متخصص در آن زمینه و در مدت زمانی مشخص، انجام می شود.

اولین مرحله در این کار دریافت سفارش از طرف مشتری است. اشخاصی که در کسب و کار خود و شغلی که قصد راه اندازی آن را داشته و یا سال هاست که شروع کرده اند، قصد ایجاد رونق را دارند، به جستجوی شرکت های طراحی سایت بوده و به آن ها سفارش می دهند.

در این زمان، شخص سفارش دهنده به شرکت برنامه نویسی مراجعه کرده و تمامی ویژگی های وب سایت مد نظر خود را برای مشاورین شرکت طراحی سایت، شرح می دهد.

با مشورتی که کاربر و کارشناسان شرکت برنامه نویسی انجام می دهند، کاربر می تواند به نتیجه مطلوبی راجع به چگونگی وب سایت، گرافیک آن، امکانات و قابلیت های آن دست یابد.

شرکت برنامه نویسی

در جلسه اول تمامی بحث ها و نظرات راجع به بهترین حالت طراحی سایت مطرح شده و پس از اینکه یک طرح گرافیکی مناسب وب سایت انتخاب شد، به سراغ پیاده سازی پروژه می روند.

مراحل طراحی سایت در شرکت برنامه نویسی

پیاده سازی پروژه شامل چندین مرحله است. اولین مرحله این است که طراح شرکت، در فتوشاپ طرح مورد نظر مشتری را به صورت عکس ایجاد می کند.

این عکس طراحی شده به کاربر ارائه شده و نظرات ایشان راجع به طرح دریافت می شود. هر گونه تغییر مدنظر مشتری روی طرح انجام شده و پس تأیید نهایی کدنویسی آن آغاز می شود.

کد نویسی وب سایت مانند تمام مراحل دیگر، حساسیت زیادی داشته و بایستی با دقت و تمرکز انجام شود. این مرحله جزء وقت گیرترین مراحل می باشد.

در ابتدا وب سایت طراحی شده روی دامنه اصلی بالا نرفته و روی دمو به مشتری نمایش داده می شود، تا بتواند قسمت های مختلف آن را دیده و در صورت تمایل تغییرات را مطرح کند. پس از تکمیل آن وب سایت روی دامنه اصلی قرار می گیرد.

نوشته شرکت برنامه نویسی اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *