طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

از جمله مواردی که چندین سال اخیر در پیشرفت زیادی کرده است، طراحی سایت فروشگاهی می باشد. به این دلیل که یکی از عوامل پیشرفت کسب و کار مشاغل مختلف به شما می آید.

در این گونه وب سایت ها عواملی هستند که از اهمیت بالاتری برخوردار می باشند. یکی از این عوامل سرعت سایت می باشد. همان طور که می دانید مراحل ثبت سفارش و خرید کالا در یک وب سایت فروشگاهی کمی طولانی بوده و در این صورت سرعت سایت بیشتر جلب توجه می کند.

طراحی سایت

اگر سرعت سایت پائین باشد، ممکن است باعث شود که کاربر شما حوصله ادامه دادن روند خرید را نداشته باشد و سایت را به کلی ببندد. سرعت وب سایت شما از لحاظی دیگر نیز مهم است و آن رتبه بندی سایت توسط گوگل می باشد.

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما تمایل دارید وب سایت شما حائز رتبه خوبی شده و در بالاترین نتایج سرچ نمایش داده شود، باید روی سرعت بارگذاری آن تمرکز بیشتری داشته باشید. و این را بدانید که موتورهای جستجو به خصوص گوگل به سایت های صفحه اول آن ها بعد از ۶ ثانیه بارگذاری می شود، رتبه های چندان جالبی نمی دهد. و ممکن است امتیازهای منفی به آن ها بدهد.

امنیت وب سایت خود را نیز تأمین کنید و از آن مطمئن شوید. می توانید با خرید گواهینامه SSL و استفاده از CDN از این بابت خیالی آسوده داشته باشید.

اگر تمایل دارید که سایت شما با سرعت بیشتری پیشرفت کرده و مشهور شود می توانید از تبلیغات برای آن استفاده کنید. که پس از گذشت مدتی دیگر نیاز به تبلیغات ندارید و سایت شما به اندازه کافی شهرت پیدا می کند.

طراحی سایت فروشگاهی دارای امکاناتی مانند تعیین ویژگی برای محصولات است. به این معنی که شما می توانید برای کالاهای خود ویژگی هایی مثل سایز، رنگ، وزن و سایر موارد تعریف کنید. این ویژگی های به مشتری شما کمک می کند تا راجع به محصول شناخت بیشتری کسب کند.

طراحی سایت

و مشخص می کند که از سایز یا رنگ خاصی که مدنظر کاربر است، محصولی در انبار وجود دارد یا نه. به این طریق خرید کالا راحت تر توسط مشتری صورت می گیرد.

از دیگر ویژگی های وب سایت های فروشگاهی امکان دسته بندی محصولات می باشد. مشتری از این راه بهتر و سریع تر به محصول موردنظر خود دست می یابد. با استفاده از فیلترینگ هر محصول فروشگاه جزء یکی از دسته بندی ها قرار می گیرد.

قابلیت سرچ نیز یکی دیگر از قابلیت های طراحی سایت های فروشگاهی می باشد. شما با استفاده از کد یا نام محصول می توانید در سایت جستجو کرده و آن را بیابید.

نوشته طراحی سایت فروشگاهی اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *