ساخت سایت

ساخت سایت یا طراحی سایت

می توان با قطعیت گفت که طراحی سایت در عصر حاضر که عصر ارتباطات الکترونیک است، یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین کارها محسوب می شود. به این دلیل که افراد زیادی خواهان داشتن وب سایت هایی برای کسب و کار خود هستند و حاضرند برای حضور در دنیای اینترنت و معرفی خود و کالای خود هزینه های زیادی نیز پرداخت کنند.

ساخت سایت یا همان طراحی سایت به چند طریق صورت می گیرد. برخی از افراد از قالب های آماده برای طراحی سایت خود استفاده می کنند.

طراحی سایت

ویژگی های قالب آماده طراحی سایت

تکراری بودن؛ این قالب ها به دلیل رایگان یا ارزان بودن مورد انتخاب افرادی زیادی قرار می گیرند. در این صورت سایت های به وجود آمده، از نظر گرافیک شبیه به هم خواهند شد. این مورد از نظر بسیاری افراد که به دنبال طراحی سایت هستند، موردی منفی به حساب می آید.

پائین بودن سرعت بارگذاری؛ این قالب ها دارای کدهای نوشته شده اضافی هستند که وجود درصد زیادی از آن ها برای وب سایت ضروری نیست. این کدها باعث می شوند که سرعت سایت کم شده و بارگذاری صفحات آن به کندی صورت بگیرد.

امنیت پائین؛ درصد زیادی از این قالب ها پیش از این که روی وب سایت ها قرار داده شوند، توسط افرادی دست کاری شده و کدهای آن ها تغییر یافته است. ممکن است این ها باعث تخریب وب سایت یا ایجاد مشکلاتی در آن شوند.

طراحی سایت

جذابیت پائین؛ اکثر وب سایت هایی که با قالب آماده به وجود آمده اند از جذابیت گرافیکی پائینی برخوردار بوده و کاربر پسند نمی باشند.

اگر تمایل به راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار یا شرکت خود دارید، بهتر است با یک شرکت حرفه ای طراحی وب سایت در این مورد مشورت کرده و از راهنمایی های آن ها استفاده نمائید. این شرکت ها کاری به شما ارائه می کنند که تضمین شده  و دارای کمترین ایرادات می باشد.

نوشته ساخت سایت اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *